Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20VE + LPG


sadam

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

chciałbym zapytać sie czy taka konfiguracja nadaje sie do jazdy na codzień(nie sportowej, tylko do dupki wożenia).

Obecnie zasuwam yarisem ts'em 02r po modach, ale powoli 40zł/100km robi sie dla mnie zbyt wygórowaną kwotą.gazu do tego założyć nie chce bo po 100tys/km głowica w vvti nadaje sie do remontu, poza tym szkoda mi tego szkraba który ma zaledwie 113tys km i wiem, że bede płakał jak bóbr jak go sprzedam :thumbsdown:

szukam alternatywy.bardzo chetnie zbudowałbym sobie honde bo "siedze w temacie" od 2006r, ale koszt to koło 20 tys zł za auto z 99 roku z mocą ~180 koni, dużo.

dlatego wciąż głowe zaprzata mi almera gti która jest o połowe tańsza + swap po pewnym czasie na sr20ve.

tylko właśnie, co z tym lpg.wiem, że sr20de gaz znosi na miekko.turbo nie bedzie za szcześliwe dla mnie bo pokonuje małe dystanse, wiec wg mnie N/A bedzie mniej awaryjne no i bardziej podoba mi sie jego charakterystyka.

prosze o porade :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrzę jak ludzie dłubią VE i ze sporymi kosztami wyciągają 220-230KM i podobnie niuta, to się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby wstawić VQ30 z Maximy. Do primery się zmieści, w N16 też już widziałem (nawet VQ35), a zrobienie 220KM to tylko kwestia dobrego wydechu. No i gaz łyka bez problemu, do tego ten dźwięk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...