Coobcio Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 O czyli jakiś rozwój jest Pewno na tubince ze 130 stki da rade 160 zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Gdybym bliżej mieszkał,moglibyśmy coś podziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Remap na ta chwilę to koszt 2300zl z dożywotnią licencja na dane auto. W kazdej chwili można dokonywać korekt w sofcie po np. Zmianie wydechu czy intercoolera czy turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Gdy już są tu znawcy tematu to ja też spytam o podniesienie mocy, momentu obrotowego ale dla jednostki wolnossącej 1.6 117KM Chodzi mi tu o samą elektronikę lub czy ewentualnie dałoby sie do tego silnika zainstalować turbo. Edytowane 16 Lipca 2015 przez Rafioninio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Szalonyś... No ba jak szaleć to szaleć. Ale tak wgl na tym silniku juke jest mułowaty. Mimo wyboru trybu jazdy (sport,normal,eco) czały czas jeżdżę na sporcie silnik zaczyna się dopiero dobrze rozkręcać i ciągnąć na 4500obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Na hamowni test robiłem na ECO 1,6 turbo najmocniejszy wyszedł hehe Ale to zbieg okoliczoności robiłem 3 pomiary każdy po sobie, różnica miedzy nimi ok 1KM ale wynikało to z tego że się pod maską przewietrzało. Tryb Sport normal Eco tylko różni się tylko czułością pedału gazu, absolutnie nie wpływa on na moce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Wiesz jak to jest ze sprzedażą auta kupionego w salonie już po samym wyjeździe jesteś w plecy. Z ciekawości przy okazji zeszłorocznego pierwszego przeglądu zapytałem ile by wyszedł taki nowy Juke (już po lifcie) z silnikiem 190KM. Ale co ważniejsze spytałem o możliwość oddania obecnego juka w rozliczeniu. Mimo że auto praktycznie nowe w idealnym stanie nie naruszone z pewnym przebiegiem ok 10tys a zaproponowali cene ok 50000 (jak dla mine śmiech na sali) nie chce takiej straty ponosić a jak mam kupować nowe auto to muszę dodać do tej ceny jeszcze co najmniej 30tys (więc na całym interesie tracę). A wiesz jak to jest z używkami (od Niemca, niebite, 70000km przejechane). Mając nowe tak jak już mam jestem pewny jego stanu i przebiegu. Więc można popytać coś dodać choćby i te kilkanaście koni i troche więcej momenu i mieć święty spokój tym bardziej że ta niby mała moc nie jest aż tak bardzo przerażająca no ale czasami wyprzedzając czy przy jakimś większym podjeździe jest odczuwalny dyskomfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) NIe no z tym turbo to trochę tak głupotę palnąłem no ale bardziej tu mi chodzi o jakąś elektronikę. Niby nikt nie robił ale w salonie (nie wiem czy prawda czy nie) 117Km a 190Km to te same silniki tylko jeden z nich jest turbodoładowany, ale czy to prawda nie wiem. Edytowane 19 Lipca 2015 przez Rafioninio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a jak Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 zwykły 1.6 podniesc moc??? troche slabo, zeby to byl stary dobry vtec hondy to wtedy mozna by bylo sie bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 To zdecydowanie inne silniki HR16DE, a MR16DDT mają nawet inną pojemność, o całej stercie różnic kontrukcyjnych nie wspominając (takich jak bore/stroke ratio, czy użyte zawory...) Z dobrych wieści to Twój HR preferuje wysokie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 No czy to taka dobra wieść nwm bo w kabinie robi się wtedy jak w jakimś Mustangu no ale fakt faktem Na tym silniku bardzo ładnie idzie na wyższych obrotach ale no dole jest dość mułowaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgadza sie, robi sie glosno niestety. Jechalem ostatnio na jezdzie testowej Jukiem z silnikiem 1.2 115KM - jazda wg mnie przyjemniejsza, jest ciszej, ciagnie lepiej od samego dolu, no i jest 6 bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgadza sie, robi sie glosno niestety. Jechalem ostatnio na jezdzie testowej Jukiem z silnikiem 1.2 115KM - jazda wg mnie przyjemniejsza, jest ciszej, ciagnie lepiej od samego dolu, no i jest 6 bieg Również byłem na jeździe testowej Jukiem 1.2 dobrze gadasz. Silnik zbiera się od samego początku jest cicho. Mniej więcej na 6 biegu 110 km/h i tylko 2500 obr. A w naszych wolnossących silnikach cały czas brakuje 6 biegu (a przynajmniej mi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 To i tak krótka ta skrzynia bo ile musi żłopać przy przelotowych 150-160 (ok 3600obr/min) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam. Czy w każdym juke'u 1.6 DIG-T jest zmiana trybów jazdy-> eco, normal,sport, chodzi mi dokładnie czy tryby te występują z manualną skrzynią czy tylko z automatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam. Czy w każdym juke'u 1.6 DIG-T jest zmiana trybów jazdy-> eco, normal,sport, chodzi mi dokładnie czy tryby te występują z manualną skrzynią czy tylko z automatem? Witam, wszystkie odmiany silnika i skrzyni mają nissan control system - tak to się chyba nazywa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) To fajnie, że każdy to ma. Krzycho59 a jak się spisuje Twój Juke, jaki masz przebieg, robileś w nim jakieś modyfikacje (np. chiptuning)? Planuje za kilka miesiecy zakup takiego auta używanego, są jakieś rzeczy na które powinienem szczególnie zwrócić uwagę? I jak wrażenia z jazdy, czuć te 190KM? Edytowane 16 Października 2015 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 To fajnie, że każdy to ma. Krzycho59 a jak się spisuje Twój Juke, jaki masz przebieg, robileś w nim jakieś modyfikacje (np. chiptuning)? Planuje za kilka miesiecy zakup takiego auta używanego, są jakieś rzeczy na które powinienem szczególnie zwrócić uwagę? I jak wrażenia z jazdy, czuć te 190KM? Jeździ dość fajnie, trochę spory apetyt na paliwo jeżeli się wykorzystuje koniki. Nowe mapy owszem chciałbym ale dostępne firmy albo zrobią za sensowne pieniądze na stole albo przez obd coobcio(poczytaj wcześniej) lub w P-niu maptek chyba biorą licencje na odblokowanie sterownika i mapy od Ecuteca ( maptek to oficjalny przedstawiciel )ale to duży pieniądz stosunkowo choć możliwość ustawienia kilku wersji doładowania czy map pod jednym przyciskiem (tempomat). Cały czas się zastanawiam bo ponoć zupełnie inne auto. Juke spisuje się nieźle mam 50 tys.żadnej poważnej usterki. Chciałbym też go obniżyć. Na razie wyciszyłem matami i dołożyłem sub od mazdy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Jeździ dość fajnie, trochę spory apetyt na paliwo jeżeli się wykorzystuje koniki. Nowe mapy owszem chciałbym ale dostępne firmy albo zrobią za sensowne pieniądze na stole albo przez obd coobcio(poczytaj wcześniej) lub w P-niu maptek chyba biorą licencje na odblokowanie sterownika i mapy od Ecuteca ( maptek to oficjalny przedstawiciel )ale to duży pieniądz stosunkowo choć możliwość ustawienia kilku wersji doładowania czy map pod jednym przyciskiem (tempomat). Cały czas się zastanawiam bo ponoć zupełnie inne auto. Juke spisuje się nieźle mam 50 tys.żadnej poważnej usterki. Chciałbym też go obniżyć. Na razie wyciszyłem matami i dołożyłem sub od mazdy. Przeczytałem chyba wszystko o juke'ach na tym forum . Opcja kilku map pod jednym przyciskiem fajna sprawa, wiesz może jaki mniej wiecej koszt takiej operacji? Myślałem po zakupie założyć jakiś większy intercooler i zrobić program. Edytowane 16 Października 2015 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Przeczytałem chyba wszystko o juke'ach na tym forum . Opcja kilku map pod jednym przyciskiem fajna sprawa, wiesz może jaki mniej wiecej koszt takiej operacji? Myślałem po zakupie założyć jakiś większy intercooler i zrobić program. W P-niu w mapteku 2500 netto , u coobcia z tego co słyszałem 2300 ale tu akurat głowy nie położę. W P-niu robią 6 stopni doładowania (to tak samo jak na filmiku na You Tube- ecutek juke). Coobciu twierdzi że robi 5 map(programów). Z tego co opowiadają to robią na tym samym sprzęcie i oprogramowaniu do GTRa. Nie jestem fachowcem bo mapa to nie tylko przecież cisnienie doładowania. Gdzie prawda - nie wiem. Na pewno i większy intercooler i wydech , wywalenie kata dałoby dużo ale ponoć skrzynia za dużo powyżej 300Nm może nie wytrzymać więc nowe mapy czy tam program jak zwał tak zwał chyba wystarczy. Ja chciałbym zrobić moda bo chociażby dla zużycia paliwa bo ponoć dawki paliwa są za duże . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Koniecznie trzeba zmienić seryjny Intercooler, co do wydechu to zapewne też coś się wykombinuje z kwasiaka 2,5" i bez katalizatora - programowo oczywiście jest możliwość wyłączenia drugiej sondy lambdy więc nie ma mowy o CE Reszta rzeczy na PW Juke Turbo mają bardzo małe turbinki w nich raczej dodaje się Niutona a nie mocy, do uzyskania po powyższych modach powinno być + ok. 40KM i + 100Nm. Zauważalnie zmniejszy sie turbo dziura i poprawi dół, największy przyrost momentu w przedziale 2000-4500obr.min ze wzrostem obrotów przyrościki mniejsze. Po modzie tylko paliwo PB98, którego będzie palić zdecydowanie mniej jak PB95 Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć? Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i? Edytowane 17 Października 2015 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć? Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i? Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm. Edytowane 14 Listopada 2015 przez m-a-k-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm. To napisz gdzie robiłeś-( jeśli to nie tajemnica za ile?), jak się jeździ, co ze spalaniem ( dla mnie to ostatnie bardzo ważne). To będa cenne uwagi dla tych co rozważają taką modyfikację. Zawieszenie też zmieniałeś? Jak nie chce się pisać to podaj na priv nr telefonu - chętnie usłyszę Twoją opinię w w/w kwestiach. Nie ukrywam że taka opinia jest mi niezbędna do podjęcia decyzji. Pozdrawiam Edytowane 14 Listopada 2015 przez krzycho59 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm. Ile km zrobiłeś po modyfikacji? Też zamierzam mojemu juke'owi trochę mocy dołożyć. Na jakim paliwie jeździsz po modyfikacji Pb95 czy Pb98 i tak jak pisał Krzycho ile Ci palił przed a ile po zmianie? Program masz wgrany na stałe czy możesz go włączać? 225KM w juke'u ładnie musi jechać . Poza programem coś zmieniałeś np. wydech, intercooler? Edytowane 14 Listopada 2015 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldorado95 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm. Witam , jeżeli jest taka możliwość to napisz proszę możliwie dużo informacji o twojej przeróbce , mój jest w automacie i nie wiem czy skrzynia to wytrzyma , z góry piękne dzięki za info . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.