Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Są tu jakieś JUKE 1.6 Turbo :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybym bliżej mieszkał,moglibyśmy coś podziałać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Remap na ta chwilę to koszt 2300zl z dożywotnią licencja na dane auto. W kazdej chwili można dokonywać korekt w sofcie po np. Zmianie wydechu czy intercoolera czy turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy już są tu znawcy tematu to ja też spytam o podniesienie mocy, momentu obrotowego ale dla jednostki wolnossącej 1.6 117KM Chodzi mi tu o samą elektronikę lub czy ewentualnie dałoby sie do tego silnika zainstalować turbo.

Edytowane przez Rafioninio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szalonyś... ;)

 

No ba jak szaleć to szaleć. Ale tak wgl na tym silniku juke jest mułowaty. Mimo wyboru trybu jazdy (sport,normal,eco) czały czas jeżdżę na sporcie silnik zaczyna się dopiero dobrze rozkręcać i ciągnąć na 4500obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na hamowni test robiłem na ECO 1,6 turbo najmocniejszy wyszedł hehe :D

Ale to zbieg okoliczoności robiłem 3 pomiary każdy po sobie, różnica miedzy nimi ok 1KM ale wynikało to z tego że się pod maską przewietrzało.

 

Tryb Sport normal Eco tylko różni się tylko czułością pedału gazu, absolutnie nie wpływa on na moce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak to jest ze sprzedażą auta kupionego w salonie już po samym wyjeździe jesteś w plecy. Z ciekawości przy okazji zeszłorocznego pierwszego przeglądu zapytałem ile by wyszedł taki nowy Juke (już po lifcie) z silnikiem 190KM. Ale co ważniejsze spytałem o możliwość oddania obecnego juka w rozliczeniu. Mimo że auto praktycznie nowe w idealnym stanie nie naruszone z pewnym przebiegiem ok 10tys a zaproponowali cene ok 50000 (jak dla mine śmiech na sali) nie chce takiej straty ponosić a jak mam kupować nowe auto to muszę dodać do tej ceny jeszcze co najmniej 30tys (więc na całym interesie tracę). A wiesz jak to jest z używkami (od Niemca, niebite, 70000km  przejechane). Mając nowe tak jak już mam jestem pewny jego stanu i przebiegu. Więc można popytać coś dodać choćby i te kilkanaście koni i troche więcej momenu i mieć święty spokój tym bardziej że ta niby mała moc nie jest aż tak bardzo przerażająca no ale czasami wyprzedzając czy przy jakimś większym podjeździe jest odczuwalny dyskomfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe no z tym turbo to trochę tak głupotę palnąłem no ale bardziej tu mi chodzi o jakąś elektronikę.

Niby nikt nie robił ale w salonie (nie wiem czy prawda czy nie) 117Km a 190Km to te same silniki tylko jeden z nich jest turbodoładowany, ale czy to prawda nie wiem.

Edytowane przez Rafioninio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie inne silniki HR16DE, a MR16DDT mają nawet inną pojemność, o całej stercie różnic kontrukcyjnych nie wspominając (takich jak bore/stroke ratio, czy użyte zawory...)

Z dobrych wieści to Twój HR preferuje wysokie obroty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czy to taka dobra wieść nwm bo w kabinie robi się wtedy jak w jakimś Mustangu :P no ale fakt faktem Na tym silniku bardzo ładnie idzie na wyższych obrotach ale no dole jest dość mułowaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, robi sie glosno niestety. Jechalem ostatnio na jezdzie testowej Jukiem z silnikiem 1.2 115KM - jazda wg mnie przyjemniejsza, jest ciszej, ciagnie lepiej od samego dolu, no i jest 6 bieg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, robi sie glosno niestety. Jechalem ostatnio na jezdzie testowej Jukiem z silnikiem 1.2 115KM - jazda wg mnie przyjemniejsza, jest ciszej, ciagnie lepiej od samego dolu, no i jest 6 bieg ;)

Również byłem na jeździe testowej Jukiem 1.2 dobrze gadasz. Silnik zbiera się od samego początku jest cicho. Mniej więcej na 6 biegu 110 km/h i tylko 2500 obr. A w naszych wolnossących silnikach cały czas brakuje 6 biegu (a przynajmniej mi) :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak krótka ta skrzynia :( bo ile musi żłopać przy przelotowych 150-160 (ok 3600obr/min) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Czy w każdym juke'u 1.6 DIG-T jest zmiana trybów jazdy-> eco, normal,sport, chodzi mi dokładnie czy tryby te występują z manualną skrzynią czy tylko z automatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy w każdym juke'u 1.6 DIG-T jest zmiana trybów jazdy-> eco, normal,sport, chodzi mi dokładnie czy tryby te występują z manualną skrzynią czy tylko z automatem?

Witam, wszystkie odmiany silnika i skrzyni mają nissan control system - tak to się chyba nazywa.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajnie, że każdy to ma. Krzycho59 a jak się spisuje Twój Juke, jaki masz przebieg, robileś w nim jakieś modyfikacje (np. chiptuning)? Planuje za kilka miesiecy zakup takiego auta używanego, są jakieś rzeczy na które powinienem szczególnie zwrócić uwagę? I jak wrażenia z jazdy, czuć te 190KM?

Edytowane przez GhostDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajnie, że każdy to ma. Krzycho59 a jak się spisuje Twój Juke, jaki masz przebieg, robileś w nim jakieś modyfikacje (np. chiptuning)? Planuje za kilka miesiecy zakup takiego auta używanego, są jakieś rzeczy na które powinienem szczególnie zwrócić uwagę? I jak wrażenia z jazdy, czuć te 190KM?

Jeździ dość fajnie, trochę spory apetyt na paliwo jeżeli się wykorzystuje koniki. Nowe mapy owszem chciałbym ale dostępne firmy albo zrobią za sensowne pieniądze na stole albo przez obd coobcio(poczytaj wcześniej) lub w P-niu maptek chyba biorą licencje na odblokowanie sterownika i mapy od Ecuteca ( maptek to oficjalny przedstawiciel )ale to duży pieniądz stosunkowo choć możliwość ustawienia kilku wersji doładowania czy map pod jednym przyciskiem (tempomat). Cały czas się zastanawiam bo ponoć zupełnie inne auto. Juke spisuje się nieźle mam 50 tys.żadnej poważnej usterki. Chciałbym też go obniżyć. Na razie wyciszyłem matami i dołożyłem sub od mazdy.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ dość fajnie, trochę spory apetyt na paliwo jeżeli się wykorzystuje koniki. Nowe mapy owszem chciałbym ale dostępne firmy albo zrobią za sensowne pieniądze na stole albo przez obd coobcio(poczytaj wcześniej) lub w P-niu maptek chyba biorą licencje na odblokowanie sterownika i mapy od Ecuteca ( maptek to oficjalny przedstawiciel )ale to duży pieniądz stosunkowo choć możliwość ustawienia kilku wersji doładowania czy map pod jednym przyciskiem (tempomat). Cały czas się zastanawiam bo ponoć zupełnie inne auto. Juke spisuje się nieźle mam 50 tys.żadnej poważnej usterki. Chciałbym też go obniżyć. Na razie wyciszyłem matami i dołożyłem sub od mazdy.

Przeczytałem chyba wszystko o juke'ach na tym forum ;). Opcja kilku map pod jednym przyciskiem fajna sprawa, wiesz może jaki mniej wiecej koszt takiej operacji? Myślałem po zakupie założyć jakiś większy intercooler i zrobić program.

Edytowane przez GhostDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem chyba wszystko o juke'ach na tym forum ;). Opcja kilku map pod jednym przyciskiem fajna sprawa, wiesz może jaki mniej wiecej koszt takiej operacji? Myślałem po zakupie założyć jakiś większy intercooler i zrobić program.

W P-niu w mapteku 2500 netto , u coobcia z tego co słyszałem 2300 ale tu akurat głowy nie położę. W P-niu robią 6 stopni doładowania (to tak samo jak na filmiku na You Tube- ecutek juke). Coobciu twierdzi że robi 5 map(programów). Z tego co opowiadają to robią na tym samym sprzęcie i oprogramowaniu do GTRa. Nie jestem fachowcem bo mapa to nie tylko przecież cisnienie doładowania. Gdzie prawda - nie wiem. Na pewno i większy intercooler i wydech , wywalenie kata dałoby dużo ale ponoć skrzynia za dużo powyżej 300Nm może nie wytrzymać więc nowe mapy czy tam program jak zwał tak zwał chyba wystarczy. Ja chciałbym zrobić moda bo chociażby dla zużycia paliwa bo ponoć dawki paliwa są za duże .

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Koniecznie trzeba zmienić seryjny Intercooler, co do wydechu to zapewne też coś się wykombinuje z kwasiaka 2,5" i bez katalizatora - programowo oczywiście jest możliwość wyłączenia drugiej sondy lambdy więc nie ma mowy o CE :)

Reszta rzeczy na PW :)

 

Juke Turbo mają bardzo małe turbinki w nich raczej dodaje się Niutona a nie mocy, do uzyskania po powyższych modach powinno być + ok. 40KM i + 100Nm.

Zauważalnie zmniejszy sie turbo dziura i poprawi dół, największy przyrost momentu w przedziale 2000-4500obr.min ze wzrostem obrotów przyrościki mniejsze.

 

Po modzie tylko paliwo PB98, którego będzie palić zdecydowanie mniej jak PB95 :)

 

 

 

Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć?

Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i?

Edytowane przez GhostDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć?

Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i?

Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm.

Edytowane przez m-a-k-s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm.

To napisz gdzie robiłeś-( jeśli to nie tajemnica za ile?), jak się jeździ, co ze spalaniem ( dla mnie to ostatnie bardzo ważne). To będa cenne uwagi dla tych co rozważają taką modyfikację.

Zawieszenie też zmieniałeś? Jak nie chce się pisać to podaj na priv nr telefonu - chętnie usłyszę Twoją opinię w w/w kwestiach.

Nie ukrywam że taka opinia jest mi niezbędna do podjęcia decyzji.

Pozdrawiam

Edytowane przez krzycho59
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm.

 

Ile km zrobiłeś po modyfikacji? Też zamierzam mojemu juke'owi trochę mocy dołożyć. Na jakim paliwie jeździsz po modyfikacji Pb95 czy Pb98 i tak jak pisał Krzycho ile Ci palił przed a ile po zmianie? Program masz wgrany na stałe czy możesz go włączać? 225KM w juke'u ładnie musi jechać :dribble: . Poza programem coś zmieniałeś np. wydech, intercooler?

Edytowane przez GhostDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój jest zawirusowny 190km/240nm,na około 225km/300nm.

Witam , jeżeli jest taka możliwość to napisz proszę możliwie dużo informacji o twojej przeróbce , mój jest w automacie i nie wiem czy skrzynia to wytrzyma , z góry piękne dzięki za info . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...