ArtekR Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Mam Juke'a po wymianie wydechu od kolektorów (sportowy kat i tłumik) na 63mm i remapie. Prawie 240KM i 320Nm. Fabryczne 240Nm jest przy 2300 obrotów. Jeździ lepiej mimo, że ostatnio tankuję Pb95 i nie widzę różnicy nawet jak "docisnę". Sprzęgło się nie ślizga, raczej opony . Spalanie chyba mniejsze ale mam teraz zimowe opony i ogólnie jest chłodno więc trudno powiedzieć o ile. Po warszawie przy normalnej jeździe max 11l/100km. Jak się depnie to wiadomo albo i nie wiadomo... Rzadko tu zaglądam więc... Edytowane 27 Marca 2016 przez ArtekR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Mam Juke'a po wymianie wydechu od kolektorów (sportowy kat i tłumik) na 63mm i remapie. Prawie 240KM i 320Nm. Fabryczne 240Nm jest przy 2300 obrotów. Jeździ lepiej mimo, że ostatnio tankuję Pb95 i nie widzę różnicy nawet jak "docisnę". Sprzęgło się nie ślizga, raczej opony . Spalanie chyba mniejsze ale mam teraz zimowe opony i ogólnie jest chłodno więc trudno powiedzieć o ile. Po warszawie przy normalnej jeździe max 11l/100km. Jak się depnie to wiadomo albo i nie wiadomo... Rzadko tu zaglądam więc... Witam A gdzie robiłeś remap i wydech i ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam A gdzie robiłeś remap i wydech i ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ... Jak się nie mylę,to kolega robił w PRZEMOCAR pod Warszawą,na jego stronie jest wydech zrobiony jak i wrzucony wykres przed zmianą wydechu jak i po,oraz po remapie w ECU PERFORMANCE\na faseboku znajdziesz/.Dzwoniłem ,rozmawiałem, układ wydechowy 2,5 cala od turbiny,sportowy cat ,dwa tłumiki 2700 zł,czas realizacji dwa dni. Witam A gdzie robiłeś remap i wydech i ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Wszystko prawda - Przemocar w Wiązownej pod warszawą, mapy ECU Performance ok. 2500 zl z kilkakrotnym badaniem na hamowni. Było już ok.250KM ale to był koniec wydajności układu psliwowego i trzeba było zdjąć te 10KM. Wykres fabrycznego Juka nie jest z mojego - mieli jakiś więc dla porównania naniosłem, dla wygody. Wszystkie przeskalowane prawidłowo i nałożone na jedną skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 No dobrze ,spróbuję co nieco napisać.Chip tuning został zrobiony rok temu przy przebiegu około 20000km przez Coobcia , obecnie mam 38000 ,nawet wykres z chamowni został przez nego umieszczony na tym forum.Bardzo przyjemnie się jeżdzi,mega przyśpieszenia na większości biegów,choć i na szóstce teraz ładnie ciągnie, od 50km ładnie przyśpiesza do odcinki,nie trzeba mieszać biegami.Świetna elastyczność na wszystkich biegach.Około 225km\300nm robi swoje i co najważniejsze duży średni moment obrotowy w szerokim zakresie obrotowym wynoszącym około 280nm od 3000obr\m do około 5500obr\m.Daje to poniżej 7s do setki,i moim zdaniem jest to max ,gdyż przy mocnym przyśpieszeniu czuję uślizg tarczy sprzęgłowej,pokonuję krótkie odcinki drogowe do około 10km do pracy,spalanie spadło około 15-18%,ale wszystko zależy od techniki jazdy,to jest mały silnik z dużym doładowaniem wrażliwym na ciężka nogę,mi w mieście na krótkich odcinkach spala około 10,5 l jeżdżąc na sporcie,na normalu 9.5l,tylko ,że mając taką moc pod nogą trudno jeżdzić delikatnie,nie po to się kupuje i chipuje juka aby się nim turlać,nie mniej poza miastem z prędkościami do 120km spalanie wynośi około 6,6 do 7l. Dla mnie najważniejsza jest lekkość i łatwość wyprzedzania innych samochodów na drodze,a miny w dużo lepszych mocniejszych wozach wyprzedzanych,bezcenna.Mam wgrane różne programy;najmocniejszy ,serwisowy do 100km ,oszczędnościowy .Jeżdżę na paliwie 98, jest jeszcze program oryginalny ,fabryczny na którym można jeżdzić na paliwie 95.Wszystkie te programy przełączam przyciskiem na kierownicy.Możliwości tuningowe są duże,turbina po chipie ładuje na 1,05 a można na maksymalnie na 1,2 co by dało około 145\150km i330\340nm,ale trzeba by w pierwszej kolejności wymienić układ wydechowy na bardziej przelotowy o przekroju 2,5cala ,co wiązałoby się równierz z wymianą sprzęgła na mocniejsze,gdyż obecne już ledwo wyrabia,no i dobrze byłoby też wymienić intercooler na większy,no a to już są koszty duże.Mam nadzieję,że będzie to dla was przydatne przy zakupie juka,bądż jego chipowaniu,ja na pewno nie żałuję.Jeśli jeszcze macie jakieś wątpliwości pytajcie,spróbuję pomóc.Gorąco pozdrawiam. Witam,no i juke znów do koksowany na 234km\330 nm.Po wymianie wydechu na bardziej przelotowy i 2,5 cala,pozostał jeszcze jeden katalizator tuż przy silniku,który z czasem zamienimy na sportowy dodając poszerzony kołnierz 3calowy od wylotu z turbiny,co by turbo się szybciej rozpędzało zmniejszając turbo dziurę i moc pójdzie w górę w granicę 250km.No cóż,teraz to jest jazda 330nm od 3000 obr. do 46000 robi robotę,a maksymalny średni moment w szerokim zakresie obrotowym od 2900 obr.-5500obr 300nm.Do tego funkcja natychmiastowego otwarcia przepustnicy przy depnięciu gazu w podłogę,co odczuwane jest szarpaniem kierownicy,a samochód przyśpiesza jak oszalały.W piku można było dać i 350nm. ale sprzęgła trochę szkoda,bo i tak już się trochę ślizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Ja mam turbine na 1.38b (o ile dobrze pamietam) i max bylo juz ok. 250km ale to byl juz koniec wydajnosci ukladu paliwowego i moc zmniejszono (za moja akceptacja) do 238km (320nm). Zeby przeskoczyc problem trzeba by wymienic pompe i byc moze wtryski ale wtedy przydalaby sie wydajniejsza turbina i pewnie ic. Nie zdecydowalem sie bo auto sluzy mi tez do normalnej jazdy. Spalanie spadlo o ok. 1l elastycznosc wzrosla itd itp. Boje sie, ze wymiana turbo i ic powiekszy turbo dziure i strace elastycznosc (zwiekszona pojemnosc ukladu i ciezsza turbina spowolni reakcje) choc moc i moment wzrosna to beda na wysokich obrotach i bedzie jak honda:). Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć? Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i? Mam jukea turbo po remapie i jezdze glownie na 95pb ale jesli chcesz miec stale super osiagi to zwlaszcza w lecie lej 98pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek0512 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Szukam wszędzie informacji czy jest możliwość kupienia mocniejszego docisku albo sprzęgła całego kompletnego żeby te 250km spokojnie wytrzymał. Oczywiście manual. Z tego co tutaj czytam po wymianie układu wydechowego , IC-ka można skusić się o te 250km 330+ nm. Do setki powinno już zejść poniżej 7s . Czytaliście gdzieś albo słyszeliście o takim sprzęgle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 U mnie poniżej 7s do setki jest po samym programie 235KM&290Nm, seryjne sprzęgło daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek0512 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 OOoooooo i to mi się podoba:D GhostDriver bardzo dziękuję. Moim zdaniem auto rozwojowe, wiadomo kosztowna sprawa ALE... ile radości:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) OOoooooo i to mi się podoba:D GhostDriver bardzo dziękuję. Moim zdaniem auto rozwojowe, wiadomo kosztowna sprawa ALE... ile radości:D U mnie po pierwszym chipie na 222km i 295nm do setki przyśpieszał poniżej 7s ,a teraz po poprawce na 234km i 330nm myślę, że w granicach 6,5s, bardzo w tym pomaga krótka skrzynia.Ciekawe,jak by to wyglądało przy 245-250 km i 350-360nm.......... U mnie po pierwszym chipie na 222km i 295nm do setki przyśpieszał poniżej 7s ,a teraz po poprawce na 234km i 330nm myślę, że w granicach 6,5s, bardzo w tym pomaga krótka skrzynia.Ciekawe,jak by to wyglądało przy 245-250 km i 350-360nm.......... No i żuczek znów dostał trochę pavera ,wydech 2,5 cala od kolektora wydechowego do końca ze sportowym katem i dwoma tłumikami przelotowymi przy doładowaniu 1 bara przechodzący na 1,1bara i dopieszczeniu softu dał 278km i 310nm ciągnące się do przesuniętej odcinki 6800 obr.niuta nie dało się więcej ze względu na sprzęgło-ślizga się,trzeba je wzmocnić i wtedy 350 lub 360nm można zapodać,teraz zapier....la a co będzie póżniej? Edytowane 19 Grudnia 2017 przez m-a-k-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvius Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Witam Chciałbym podnieść trochę moc mojego Juka (1,6 190KM) Czy znacie jakieś namiary na dobrych tuningowców we Wrocku lub okolicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabar24 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czy ktoś z Was ma zamontowany blow off w swoim Juku? Mocno mnie ciśnie żeby sobie sprawić, zastanawiam się czy ktoś już to przerabiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Witam Chciałbym podnieść trochę moc mojego Juka (1,6 190KM) Czy znacie jakieś namiary na dobrych tuningowców we Wrocku lub okolicy? S-Performance V-Tech Wrocław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvius Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 S-Performance V-Tech Wrocław Firma znana z internetu, ale czy ktoś ją zna nie tylko ze strony internetowej? Bardziej ze strony praktycznej i własnego lub kogoś znajomego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Robiłem kiedyś u nich 4napędówkę (mają hamownie na 4koła) i jestem zadowolony. W dodatku są na licencji/programie chyba najstarszej firmy tuningowej z Krakowa V-tech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabar24 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Czy ktoś z Was może sprawdzić oznakowanie na puszcze filtra powietrza? Bo co innego pokazują mi schematy a co innego widzę jest sprzedawane. A potrzebuję zakupić całą obudowe filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam wszystkich, Jestem od niedawna posiadaczem żuka 1.6 turbo cvt (a raczej moja żona). Wyczytałem na tym forum że oryginalnie silnik ten jest za bardzo zalewany i że odjęcie dawki paliwa zmniejsza spalanie i zwiększa nieco moc. Jaki ma to wpływ na LSPI ? Czy silnik bardziej jest na to narażony czy mniej? A tak w ogóle to czy nasze 1.6t często miewa usterki z powodu LSPI czy raczej rzadko? Czy olej ma znaczenie? bo mi ostatnio na serwisie wlali 5w30 (tak chce producent). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.