Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Śmiesznie się składa że sprzęt którym dysponuje poza storjeniem i modyfikacją map w 350, 370Z i różnymi Nissanowymi V8 także ogarnia Juka z silnikiem 1,6 Turbo. Ciekawe ile by można z takiej maszynki wycisnąć, pojawiają się już wydechy i doloty w stanach do tego, pewno potencjał do jakiś 230-240KM jest i żeby sporo niuta dołożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darnoK Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Posiadam taki egzemplarz Jaki koszt strojenia ? Czy ewentualna wymiana IC i wydechu jest możliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) Koniecznie trzeba zmienić seryjny Intercooler, co do wydechu to zapewne też coś się wykombinuje z kwasiaka 2,5" i bez katalizatora - programowo oczywiście jest możliwość wyłączenia drugiej sondy lambdy więc nie ma mowy o CE Reszta rzeczy na PW Juke Turbo mają bardzo małe turbinki w nich raczej dodaje się Niutona a nie mocy, do uzyskania po powyższych modach powinno być + ok. 40KM i + 100Nm. Zauważalnie zmniejszy sie turbo dziura i poprawi dół, największy przyrost momentu w przedziale 2000-4500obr.min ze wzrostem obrotów przyrościki mniejsze. Po modzie tylko paliwo PB98, którego będzie palić zdecydowanie mniej jak PB95 No to pierwszy JUKE Turbo już został przezemnie zawirusiwany Był to fabrycznie NISMO model MY14 fabrycznie już szybszy od MY13 i to odczuwalnie Fajny przebieg miała maszyna - przynajmniej wiadomo że 100% sprawny i zadbany No to do rzeczy Udało się poprawić NISMO Auto zyskało bardzo dużo na elastyczności której brakowało od samego początku... Gdyby nie fabryczny intercooler i temperatura w dolocie sięgająca 55*C to do samego końca podciągnął bym doładowanie i pewno 250KM by pękło Najwięcej udało się podciągnąć Nm w zakresie 3500-4000obr.min gdzie doszło ich aż 40 to to przy podniesieniu jedynie o 0,12 bara doładowaniu, ponadto auto powinno palić mniej bo miejscami było sakramencko przelane... Z tego co się dopatrzyłem pod maską to zamontowana jest turbinkę Mitschibishi TD04 - to samo co w saabie ale mniejsza, więc ma spory potencjał tuningowy A Nismo w stosunku do zwykłego modelu ma luźniejszy układ wydechowy o średnicy mało męskiej bo tylko 52mm, ciekawe jakby poszedł bez kata na rurach o średnicy 2,5 cala czyli 63,5mm ?? Edytowane 25 Września 2013 przez Coobcio 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) Witam, ciekawy temacik fabryczny intercoller to chłodnica powietrza ? zdagza się / co jeszcze zmieniasz żeby uzyskac 230Hp ?? czy auto pali więcej po zmianach przy normalnej jeździe ?? trzeba wymieniać wydech ?? jak podchodzi serwis w sprawie gwarancji ? na wstępie zrozumiałem intercooler, mapy zapłonu co jeszcze ? turbina ? blow off ? jest sens instalowac blow off ?? jakie wydechy polecasz do zamontowania ? i gdzie je zkupić ? spotkałeś się z węglowym ?? 55% niższa masa od stali jaka cena przeróbek i czemu tak drogo o znalazłem wydech który chce zakupić : Edytowane 22 Września 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) To co zapodałem to całkowita seria Nismo JUKE model na 2014 rok... Model na 2013 jest słabszy nie wiem czy różnica jest tylko w programie czy także w machanice, oba mają takie same układy wydechowe ale ten model na 2014 rok wydaje mi się że ma inny katalizator. Przy spokojnej jeździe auto powinno palić mniej, przy bardzo dynamicznej skądś się ta moc bierze nie tylko z powietrza więc palić będzie więcej. Co do wydechu to można coś fajnego zrobić, najlepiej 2,5" od samej turbosprężarki do końca i odrazu usunąć katalizator - programowo bez problemu wyłączę drugą sondę lambdę i będzie można ją wystawić na allegro PS. Intercooler to chłodnica powietrza w JUKU 1,6 Turbo jest ona wyjątkowo mała, tak samo jak i seryjny wydech jest beznadziejny Tak więc FMIC + Wydech i strojenie i ze 190KM robimy 250KM a może nawet ciut więcej Edytowane 23 Września 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 A moze by tak do zwykłego 190 KM przekładke z NISMO intercoolera zrobic a wydech własnie poskładac z kwasówki i wtedy jakis mod oprogramowania..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Nismo ma ten sam IC co 190KM, Nismo 2013 ma inny układ wydechowy z nierdzewki o ok. 4mm grubszy a 2014 ma dodatkowo zmieniony katalizator. Moim zdaniem te dodatkowe 4mm to śmiech na sali no ale dźwięk zmienia i troszkę tam rozluźnia wydech ale i tak jakbym zmieniał wydech to na taki o średnicy co najmniej 60mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 A mnie dodatkowo ciekawi ile by szło podkrecic ten silnik co ja mam czyli standardowe 117KM bo widze ze to silnik matowany w paru innych markach i ma od 110 - 136 KM ale bardziej chodzi mi o samo wgranie nowego oprogramowania nie bawiac sie w spawanie innego wydechu dokładanie intercoolera i takich tam samo mapowanie silnika ile by dalo bo nie powiem kiedys sie na to zdecyduje (jak gwarancja wyjdzie) bo dostepnosc tych 117 KM przy 6000tys/obr to troche zenada ciekawe jaki zapas jest na ten silnik bezpieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 mexxmen30, zalóź filtr stożkowy, wydech, paliwo 98 ,i może jak kolega cos poradzi z softem, i z 15hps podskoczy .. Nismo ma tylko inny wydech i pompę paliwa, sam wydech daje te 10 koni, - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 A co założyć do 1.5 Turbo ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 mexxmen30, zalóź filtr stożkowy, wydech, paliwo 98 ,i może jak kolega cos poradzi z softem, i z 15hps podskoczy .. Nismo ma tylko inny wydech i pompę paliwa, sam wydech daje te 10 koni, - NISMO rocznik 2014 ma zadane w sofcie doładowanie 0,81 bara i znacznie wyżej podciągniętą zmienną fazę rozrządu wałków ssących w stosunku do wersji 190 konej, która poza innymi nastawami wałków ma obniżone wymogi doładowanie do 0,68 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 mexxmen30, zalóź filtr stożkowy, wydech, paliwo 98 ,i może jak kolega cos poradzi z softem, i z 15hps podskoczy .. Nismo ma tylko inny wydech i pompę paliwa, sam wydech daje te 10 koni, - Nie no własnie nie chce sie bawic w jakies przeróbki fizyczne czyli wydechy czy filtry stozkowe (mozna załozyc normalny K&N) chodzi mi własnie aby na hamownie go wsadzic i le mozna go nowa mapa silnika podkrecic z tych 117KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 (edytowane) Musiał byś wpaść i zobaczymy czy da się zczytać jego mapę, przed mapowaniem trzeba go shamować i sprawdzić skład mieszanki nawet nie wiadomo czy ten silnik ma zmienne fazy rozrządu. Coś tam zapewne da się poprawić ale nie wiadomo jakie to mogą być przyrosty... Edytowane 24 Września 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 (edytowane) NISMO rocznik 2014 ma zadane w sofcie doładowanie 0,81 bara i znacznie wyżej podciągniętą zmienną fazę rozrządu wałków ssących w stosunku do wersji 190 konej, która poza innymi nastawami wałków ma obniżone wymogi doładowanie do 0,68 bara. tego nie wiedziałem, dzięki za informację,..! Mam do Ciebie dwa pytania , na wlewie jest coś o paliwie 95 , czy do turbo trzeba lac 95 ?? ja tankuję 98 i moim zdaniem jest lepiej.. o dziwo na 98 jest lepszy dół .. ma ktoś konkretne info czy do turbo trzeba lać 95 ?? w jakiej cenie jesteś w stanie zaoferowac wydech , końcowy + srodkowy, czy trzeba całość od wylotu ? zalezy mi aby był cichy.. czy duża srednica wyklucza cichy wydech? może być lekkei mruczenie ale nie armata Edytowane 24 Września 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 tego nie wiedziałem, dzięki za informację,..! Mam do Ciebie dwa pytania , na wlewie jest coś o paliwie 95 , czy do turbo trzeba lac 95 ?? ja tankuję 98 i moim zdaniem jest lepiej.. o dziwo na 98 jest lepszy dół .. ma ktoś konkretne info czy do turbo trzeba lać 95 ?? Kolego 95Pb to gorsze paliwo mniej oktan masz napisane na wlewie dlatego ze auto moze pracowac na takim paliwie ale jak nalejesz 98PB czy jeszcze jakies lepsze przykładowo 100 oktanowe to napewno nie zaszkodzi a wrecz polepszy bynajmniej dynamike jazdy i kultóre pracy silnika........................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Jak stronę turbo auta to zaleta lepszego paliwa to" - większa moc - mniejsze spalanie - mniejsze ryzyko przejścia na mapę stukową. Przykładowo stroiłem Vectre C 2.0 Turbo i za chiny nie mogliśmy przekroczyć marnych 255KM, ciągle wychodziło nam na mapy stukowe, nie wiedziałem czemu a zawsze wymagam od auta które do mnie przyjeżdża żeby było zatankowane PB98 i tak kombinujemy no i nic... A była ćwiartka w baku, dowiedziawszy się o tym wysłałem właściciela na Shella by do pełna dowalił 100 oktanówkę racinga coby wyszedł odpowiednik mniej więcej PB98. Na lepszy paliwie dostroiliśmy auto do niemal 275KM i to na krótszych czasach otwarcia wtryskiwaczy i agresywniejszym zapłonie przez co przy dynamicznej jeździe nie dość że auto będzie szybsze to o ok. 15-18% będzie paliło mniej... Na hamowni tak to wygląda takie porównanie paliw: Kolejny wzmocniony Juke Turbo Fajnie że ok. 10KM i 10Nm zyskuje się po samym zdjęciu paliwa - tak fabrycznie przelane są te auta Ps. Właściciel chce więcej, więc next step to będzie nowy wydech od turbosprężarki, tylko problem jest w tym że auto ma nie spełna rok i jest jeszcze na gwarancji - trzeba się dogadać z ASO by zmiana wydechu nie wpłyneła na utratę gwary... Ciekawe ile z nowym wydechem takim 2,5" szło by ugrać mocy, jakby do 240-245KM dobić i jakiś 330-340Nm to by było bardzo przyjemnie, na pewno sporo zmniejszyła by się turbo dziura !!! Edytowane 25 Września 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Jak stronę turbo auta to zaleta lepszego paliwa to" - większa moc - mniejsze spalanie - mniejsze ryzyko przejścia na mapę stukową. Przykładowo stroiłem Vectre C 2.0 Turbo i za chiny nie mogliśmy przekroczyć marnych 255KM, ciągle wychodziło nam na mapy stukowe, nie wiedziałem czemu a zawsze wymagam od auta które do mnie przyjeżdża żeby było zatankowane PB98 i tak kombinujemy no i nic... A była ćwiartka w baku, dowiedziawszy się o tym wysłałem właściciela na Shella by do pełna dowalił 100 oktanówkę racinga coby wyszedł odpowiednik mniej więcej PB98. Na lepszy paliwie dostroiliśmy auto do niemal 275KM i to na krótszych czasach otwarcia wtryskiwaczy i agresywniejszym zapłonie przez co przy dynamicznej jeździe nie dość że auto będzie szybsze to o ok. 15-18% będzie paliło mniej... Na hamowni tak to wygląda takie porównanie paliw: Kolejny wzmocniony Juke Turbo Fajnie że ok. 10KM i 10Nm zyskuje się po samym zdjęciu paliwa - tak fabrycznie przelane są te auta Ps. Właściciel chce więcej, więc next step to będzie nowy wydech od turbosprężarki, tylko problem jest w tym że auto ma nie spełna rok i jest jeszcze na gwarancji - trzeba się dogadać z ASO by zmiana wydechu nie wpłyneła na utratę gwary... Ciekawe ile z nowym wydechem takim 2,5" szło by ugrać mocy, jakby do 240-245KM dobić i jakiś 330-340Nm to by było bardzo przyjemnie, na pewno sporo zmniejszyła by się turbo dziura !!! Coobcio ile teraz obstawiasz przyśpieszenie od 0 do 100 w tym juku modzonym? Edytowane 3 Października 2014 przez m-a-k-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Poniżej 7 sek - a zaproszę właściciela na profesjonalne pomiary na Racelogicu, tak ten sprzęt wygląda: Urządzenie No dobre wieści będzie nowy Pulsar NISMO RS o mocy fabrycznej 250KM silniczek taki sam jak w JUKE 1,6t No i z kolejnych dobrych wieści jakie wyczytałem to w Jukach Turbo 190konnych siedzi turbinka TF035 o wydajności do 245KM i maksymalnie można z niej ładować 1,2 bara Edytowane 7 Października 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Coobcio nie zabrałbyś racelogica na Ułęż? Chciałbym sobie jakieś pomiary porobić jeśli on jest twój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adczy Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Koniecznie trzeba zmienić seryjny Intercooler, co do wydechu to zapewne też coś się wykombinuje z kwasiaka 2,5" i bez katalizatora - programowo oczywiście jest możliwość wyłączenia drugiej sondy lambdy więc nie ma mowy o CE Reszta rzeczy na PW Juke Turbo mają bardzo małe turbinki w nich raczej dodaje się Niutona a nie mocy, do uzyskania po powyższych modach powinno być + ok. 40KM i + 100Nm. Zauważalnie zmniejszy sie turbo dziura i poprawi dół, największy przyrost momentu w przedziale 2000-4500obr.min ze wzrostem obrotów przyrościki mniejsze. Po modzie tylko paliwo PB98, którego będzie palić zdecydowanie mniej jak PB95 No to pierwszy JUKE Turbo już został przezemnie zawirusiwany Był to fabrycznie NISMO model MY14 fabrycznie już szybszy od MY13 i to odczuwalnie Fajny przebieg miała maszyna - przynajmniej wiadomo że 100% sprawny i zadbany No to do rzeczy Udało się poprawić NISMO Auto zyskało bardzo dużo na elastyczności której brakowało od samego początku... Gdyby nie fabryczny intercooler i temperatura w dolocie sięgająca 55*C to do samego końca podciągnął bym doładowanie i pewno 250KM by pękło Najwięcej udało się podciągnąć Nm w zakresie 3500-4000obr.min gdzie doszło ich aż 40 to to przy podniesieniu jedynie o 0,12 bara doładowaniu, ponadto auto powinno palić mniej bo miejscami było sakramencko przelane... Z tego co się dopatrzyłem pod maską to zamontowana jest turbinkę Mitschibishi TD04 - to samo co w saabie ale mniejsza, więc ma spory potencjał tuningowy A Nismo w stosunku do zwykłego modelu ma luźniejszy układ wydechowy o średnicy mało męskiej bo tylko 52mm, ciekawe jakby poszedł bez kata na rurach o średnicy 2,5 cala czyli 63,5mm ?? wita, to jaka cena podniesiena mocy w nismo ma owego z lipca 2013 200km i chce mu poniesc moc i zmniejszyc spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a jak Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 a w 1.2 turbo da rade troche podniesc moc elektroniką ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Pewnie że tak, choć nigdy się za niego nie zabierałem, czuję że sporo Nm można dołożyć ale koni pewno nie za wiele tak do 130-135 może sie uda Te wozy niech się bardziej zestażeją to będzie sie w nich zmieniać wydechu coolery turbiny i bardziej spektakularne przyrosty będą Edytowane 22 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a jak Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 to auto dla kobiety to 130 jej wystarczy a moment myslisz ze ile pojdzie w górę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Pewno koło 20-25% na PB98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Na temat 1.2 zasięgałem opinii w serwisie Renault.Te silniki są wypuszczane z różnymi mocami,m.innymi również 130KM. Różnica pomiędzy 1.2 115KM a 1.2 130KM jest w turbince i sofcie silnika.Na 130KM musi być większa turbinka i zmieniony soft.Tak poinformowano mnie w Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.