Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Niskie obroty 2.2 di


Gość Bipi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników, oraz szczęśliwych posiadaczy nissanów.

Na wstępie zaznaczam że nie jestem mechanikiem i nie mam w 100% fachowej wiedzy, więc proszę niekrytykowac jesli opisze coś własnymi słowami.

Problem który mnie spotkał zaczął sie jakiś miesiąc temu, polega on na tym ze w moim almera tino 2.2 di rok 2001 mam problem z "szarpaniem" samochodem, miedzy 700 a 1900 obrotów zanim turbina zacznie w pełni pracować szarpie samochodem, jakby silnik nie otrzymywał takie samej ilości paliwa, raz jak by ilość była normalna a raz jakby przez pół lub całkowicie zablowana. Po przekroczeniu 2000 obrotów wszystko jest jak najbardziej w porządku, na wyżych biegach tj. 2 lub 3 problem powtarza się, a powyżej 2000 znika, dodam że nie osłabia to mocy samochodu, bo śmiało można jechać 170 km/godz.

Pojechałem z samochodem do stacji diagnostycznej czy to moze nie turbina, lecz stwierdzili ze moze to byc wina pompy lub wtryskow. silnik został sprawdzony na szczelność i nie ma raczej żadnych szczelin, próbowałem u trzech różńych "fachowców" podpiąć go pod komputer ale na zadnym nie pokazało żadnych błędów gdyż ich "sofcie" usunięto juz mój model i nie może sie połączyć.

Wiem ze teoretycznie mógłbym sprzedać samochód i mieć problem z głowy ale jestem bardzo zadowolony z mojego tino, mam go 2 lata i to pierwszy problem z nim, proszę jesli ktoś miał podobny problem lub wie jakie moze rozwiazanie, proszę o pomoc.

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Poszukaj mechanika który "nie usunął" softa sobie z komputera. Przecież to 2001 rocznik - chyba po prostu nie mają oprogramowania np. Consult.