MIRAS_85 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam. Wczoraj obejzałem sobie program na temat tego ze marka NISSAN nie nadaje sie do założenia instalacj lpg!!!! Dzisiaj pogłebiłem temat i znalazłem w necie cos takiego: http://www.auto-swiat.pl/1-zobacz-ktore-silniki-nie-toleruja-instalacji-lpg (4strona) W programi mówili ze silniki Pb nissana nie toleruja gazu, i po załozeniu instalacji wsytepuje problem z Katalizatorem i sondą!! czytajac posty da sie to zauwazyć. U mnie tez mam problem z instalacja która uzywam dopier 2 tyg.!!!!! tez mi duzo pali swieci sie błląd 420!!! I sie zatastanawiam po której stronie lezy wina???? moze jest to wina gazownika który zakłada pierwsze lepsze intsalki??? czy moze faktycznie niektóre modele nie chcą gazu i stad te błedy~!!!! czyatajc to wszystko to zastanawiam sie czy jej nie zdemontowac??? robił ktos juz takie cos??? ile kosztuje??? Wiem ze idzie skaowac błąd i załozyc tulejki, ale to jest tylko ukrycie problemu a nie jego rozwiazanie!!!!! Wiec nie wiadomo co wybrac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Mam gaz u siebie w tym samym silniku i nie ma żadnego problemu, czy błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 nie krzycz, tylko wyreguluj instalację, po co drązysz temat jak nei usunąłeś powodu??? mój silnik tez się nie nadaje do gazu w/g Twojej gazety, a jeździ bezproblemowo i zarobił w razie czego już na dwa takie silniki, ale podstawą są dobre podzespoły, montaż i strojenie w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 a jaka masz instalacje??? i duzo masz na tej instalce przejechane??? i powiedz jak bys móógł to ile ci pali - bo mi po miescie 15-16 a na trasie przy 120-130km/h - 11,5 /100km. wiem ze duzo ale chce sie podzielic mopimi problemami jutro jade do gazownika, niech mi go naprawia i wyreguluja!!!! bo przy moim spalaniu jazda jest słabo opłacalna przy cenie monntazu DINO!!!! ty jak spec od gazu co mam powiedziec temu mojemu magikowi, co ma zrobic w moim samochodzie, zeby auto normalnie jezdziło i nie miał z nim problemów, gdybys mieszkał blisko to bym chetnie do Ciebie podjechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 wyregulować, ale nie na postoju, tylko podczas jazdy, do tego Twoje auto potrzebuje korekt po obrotach do prawidłowej pracy w pełnym zakresie i podpięcia sondy AFR, podczas strojenia, bo wtedy widać, gdzie zdjąć a gdzie dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Swoją drogą, to dobry musi być "fachowiec" skoro nie sprawdza parametrow instalacji gazowej podczas jazdy. Spalanie nie wiem do końca jakie jest, ale na komputerze mam caly czas 11,2 - 11,4. Edytowane 7 Lipca 2013 przez utras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor3s Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Ja mam Almerę N16 1,8 na LPG, mam rozrząd do wymiany, Ostatnio na trasie ok 700km (3 osoby w aucie) średnie spalanie wyszło mi nie całe 8l gazu, a nie jechałem zbytnio oszczędnie, jak wymienię rozrząd, wywalę kata i zmienię cały wydech to może wyjdzie jeszcze mniej. W poprzedniej Hondzie Civic 1,6 przy oszczędniej jeździe wyszło równo 7l na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Zawsze się zastanawiałem w jaki sposób trochę żeliwa, stali i aluminium firmy X może nie tolerować paliwa z temp. zapłonu wyzszą o ~30st C niż bezyna, a inna kupa żeliwa, stali i aluminium juz nagle może. (pomijam fakt, że np. różnica w temp. powietrza między zimą a latem potrafi być prawie 2x większa a powietrze też do silnika trafia i nic mu sie nie dzieje) Zrobiłem przeszło 30tys km na gazie w QG18DE (a jakość wykonania tego silnika można porównać do tego jakby był zrobiony z plasteliny) i w dalszym ciągu najlepszym elementem tego silnika i samochodu jest dokładana instalacja LPG. BTW jak dla kogoś auto świat jest wykładnią wiedzy to Edytowane 11 Lipca 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 tam chyba nawet SR20 albo ga16 był nie odpowiedni ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 tam chyba nawet SR20 albo ga16 był nie odpowiedni ,, A ja na GA16de zrobiłem ponad 110 tyś na gazie, i "odpukać" jeździ dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 noo pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 moje byłe SR20DE przejechało ponad 200kkm i dalej jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Noo, nie nadaje sie...bo wniektorych silnikach są luzy zaworowe regulowane mechanicznie raz na 30-40 tysiecy trzeba tego p[ilnować. ja mam 520.000 km micra na gazie przejechane. Remont ( tylko wymiana gniazd zaworowych) byla przy 450 tys km. Mam gaz 2 generacji. pilnować regulacji gazu oraz zaworów i jezdzic, zwlaszcza na sekwencji Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez Pawcior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Luzy zaworowe przy wystrojonym LPG trzeba pilnować tak samo jezdzac na benzynie czy na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alastor Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Ja mam Almerę N16 1,8 na LPG, mam rozrząd do wymiany, Ostatnio na trasie ok 700km (3 osoby w aucie) średnie spalanie wyszło mi nie całe 8l gazu, a nie jechałem zbytnio oszczędnie, jak wymienię rozrząd, wywalę kata i zmienię cały wydech to może wyjdzie jeszcze mniej. W poprzedniej Hondzie Civic 1,6 przy oszczędniej jeździe wyszło równo 7l na lpg Mam ten sam silnik i przejechałem na LPG około 100tys. km ale spalania poniżej 8L nigdy nie miałem nawet jak sam jeżdżę. Nawet poniżej 9L bardzo trudno zejść i trzeba jechać jak emeryt (instalacja KME) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Też ostatnio miałem trasę rzęchem, średnia prędkość wyszła mi 65km/h więc nieźle jak na polskę, a v-max blisko 170km/h (dane z GPS) i spalanie miałem na kalkulatorze 7,5l, ale zdroworozsądkowo mozna dać +-0,5l błędu na dystrybutorze etc czyli 8l Po mieście 10-11l jest niewyjęte. Mam ten sam silnik i przejechałem na LPG około 100tys. km ale spalania poniżej 8L nigdy nie miałem nawet jak sam jeżdżę. Nawet poniżej 9L bardzo trudno zejść i trzeba jechać jak emeryt (instalacja KME) Może masz instalkę mieszalnikową, albo zbytnio go dławisz na wysokich biegach. Wtedy leci duża dawka a nie przekłada się to na prędkość. Edytowane 7 Września 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.