Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1.4 czy 1.6?


Gość artopoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla każdego coś dobrego  :rolleyes2:


Jestem ciekaw jakie obroty są przy 100km/h i 5 bieg w 1,4 i 1,6 jak ktoś ma takie informacje to poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla każdego coś dobrego  :rolleyes2:

Jestem ciekaw jakie obroty są przy 100km/h i 5 bieg w 1,4 i 1,6 jak ktoś ma takie informacje to poproszę.

 

Ja dzisiaj wybieram się dalej jak nie zapomnę to zrobię fotę, albo spiszę wartości :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację Graphia,brakuje tych paru kucyków do szybkiego wyprzedzenia.Czasami trzeba się na autostradzie miarkować,nie tylko tym co się dzieje przed tobą,ale przede wszystkim co się dzieje za Tobą!,bo tu jest ważne,by nie zmuszać kierowników do niepotrzebnego hamowania,bo to drażni...i nie potrzebnie można mięcha nałapać :D

Bardzo dobre podejście, przede wszystkim nie przeszkadzać innym kierowcom na autostradzie :] To strasznie drażni, niestety ale dużo osób chyba nie zdaje sobie z tego sprawy :] A najgorsze to jak dwie ciężarówki równolegle jadą :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mnie nie wpieniaj!

U nas brakuje policji niemieckiej,zaraz taki delikwent byłby sprowadzony do parteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt...

Prędkości i obroty 5 bieg silnik 1.4

70kmh-2300

80kmh-2600

90kmh-2900

100kmh-3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkośc obrotowa może mieć się nijak do głośnosci poniewaz te dwa silniki przy tych samych predkosciach obrotowych mogą być zupełnie inaczej wysilone więc i mogą wydawać inne dźwięki :)


a najlepiej po prostu zorganizować spotkanie użytkownika 1,4 i ujeżdżacza 1,6 i się zamienić na jakieś 10 km po dwupasie :)

jestem chętny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graphia,nie było by problemu  :D tylko że ja mam dość wyciszony samochód :D

Zmiana faz w zakresie 3000 tys jest mało zauważalna.Przy 120kmh można sobie normalnie rozmawiać a silnik słychać tylko jak sobie mruczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... TY masz wyciszony więc nie za bardzo jest co porównywać :)

ale jeśli chcesz wpadaj do BB to chociaż zobaczymy jak który "odchodzi" :D

Edytowane przez graphia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jakbyś leciał "Gierkówką "na Wa-wę to mieszkam niedaleko od krzyża przy tablicy Sosnowiec,możesz dać w tedy znać  że jesteś blisko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać ją przy ostrym starcie spod świateł i co ważniejsze - podczas wyprzedzania na 4 lub 5 biegu.poza tym auto bez wysiłku rozpędza się nawet załadowane do prędkości autostradowej i również bez wysiłku ją gługo utrzymuje pozostając względnie ciche. I załączenie klimatyzacji nie kastruje jednostki napędowej  z mocy w takim stopniu co słabszy motor

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to pisze Dar ujmuje istotę sprawy. Natomiast jeżeli chodzi o obroty na poszczególnych biegach, to nic dziwnego, że są bardzo podobne. Tak jak pisałem wcześniej, w obu silnikach jest ta sama skrzynia, która w obu wypadkach ma te sama przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o komfort jazdy na autostradzie, róznica pomiędzy 1,4 a 1,6 (stała prędkośc) jest żadna lub niewielka. Odnośnie osiagów, miałem okazję jeżdzić 1,6 i naprawdę bardzo ładnie jeżdzi,  testowałem również 1,4 jest zbyt słaby  wolałem kupić dci 86KM . 

Użytkuję auto głównie w mieście i po drogach krajowych, kilka razy w roku jadę w trasę 460km (w jedna stronę) gdzie nie ma ani kilometra dwupasmówki!!!  W takich warunkacj 1,4 jest zbyt słaby, z tego powodu wybrałem "rebla" wyprzedzanie to poezja  :D  Od 0-100 jest słabo, ale na 3,4,5 biegu  :D  :D  :D a to właśnie jest mi potrzebne bo często wyprzedzam. 

Jeśli mieszkałbym w "niemcowie" to kupiłbym 1,4 bo tam jest pajęczyna autostrad i nie trzeba się stresować w trakcie wyprzedzania, do dyspozycji minimum 2 pasy.  

A moja opinia odnośnie użytkowania 1,4 w rozwiniętych państwach  spowodowana jest tym, że miałem okazję osobiście to sprawdzać. Przez kilka lat użytkowałem auta z mocą grubo poniżej 100KM  i nie było z tym żadnych problemów, wjeżdzałem na autostradę i jechałem swoje, inni mnie wyprzedzali lub czasem ja kogoś-bez stresu bo miałem 2,3,a nawet 4 pasy. Odnosnie dalszych podróży to "oni" częściej wybierają szybką kolej lub samoloty, to niestety potwierdza nasze zacofanie, obecnie nie mamy lepszej alternatywy dla samochodu.

 

A tu fotka z obrotami i zaskoczenie  :unsure:

 

5accd483a44bb80egen.jpg

Edytowane przez robertbydzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...