sq9mcs Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni automatycznej. Motul Multi ATF już jest ale w sevice manual'u wyczytałem że należy na pracującym silniku ściągnąć wąż powrotny z chłodnicy oleju. Pytanie który to wąż powrotny? Górny czy dolny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 sam się nad tym zastanawiałem, ale nie mam pewności. chyba najlepiej wyciągnąć oba i sprawdzić z którego siknie olej jak uruchomisz na chwilę silnik potem zapiąć ten z którego leciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATEK Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W vq40de sa dwa ciekie ale na dole chlodnicy, ja zmienialem sam spuscilem stary z miski skrzyni potem z chlodnicy odpalilem mialem zdjete dwa przewody z chlodnicy i przeszedlem przez wszystkie biegi az przestal leciec olej, jeszcze jedno nie ma filtra ale jest sitko w misce mozesz zmienic zestaw sitko + uszczelka miski napelnianie - skladasz wszystko i wlewasz olej do stanu przez miarke odpalasz i rowniez przechodzisz przez wszystkie biegi powoli aby napelnic w kazdej sekcji olej kontroluesz olej w misce i go dolewasz jak przejdziesz przez wszystkie biegi i nie bedzie ubywac oleju to juz bedzie koniec potem jazda probna i kontrola jeszcze raz oleju i to wszystko poczytaj sobie jeszcze o tym duzo jest na www w US nic trudnego ja uzywam do wszystkiego valvoline i jest super ja robilem w ten sposob ale moze inni robia lepiej??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W vq40de sa dwa ciekie ale na dole chlodnicy, ja zmienialem sam spuscilem stary z miski skrzyni potem z chlodnicy odpalilem mialem zdjete dwa przewody z chlodnicy i przeszedlem przez wszystkie biegi az przestal leciec olej nie ma ryzyka ze jak osuszysz w ten sposób skrzynie to ja uszkodzisz? ja znam trochę inną metodę; najpierw wymienia się olej w misce na nowy a następnie odpinając rurkę powrotna z chłodnicy można się pozbyć resztek starego oleju czekając aż nowy olej pompowanym z miski przy włączonym silniku przepchnie resztki starego znajdujące się w układzie chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 No wreszcie ktoś napisał coś mądrego bo inaczej było by mnóstwo tematów o zepsutej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Właśnie. Pytanie która to rurka powrotna. Chyba sam będę musiał sprawdzić a później napiszę co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATEK Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jeżeli chodzi ci o chłodnicę oleju ze skrzyni to jest tak olej ze skrzyni wpada do chłodnicy wody oczywiście do oddzielnego obiegu poewm dalej do chłodnicy skrzyni górą i wraca dołem czyli dolna rurka to powrotna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.