Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lsd czy diff lock czym sie różni???? !!!!


gutek6lol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem nissana patrola 2.8 td gr Y60. Mam mały problem gdyż nie wiem do końca jaką mam blokadę tylnego mostu. Czym sie różni lsd od diff locka? przymieżam sie do wymiany olejów w mostach i nie wiem ile wlać do tylniego mostu do do blokady lsd sie leje jakiś specjalny olej(tak wyczytałem) Proszę o pomoc .

Edytowane przez gutek6lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na gruche mostu z prawej strony patrząc od tyłu samochodu jak zobaczysz siłownik to masz blokadę  mostu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mówisz o lsd tak? a mógłby mi ktoś bardziej wytłumaczyć czym sie te blokady różnią? ile oleju lać do tylnego mostu ? 5,4 L czy 3 L??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie .

Krótko masz przy gruszce silownik czy nie ?. To widać tylko trzeba się  schylić :dribble:

Edytowane przez Krystian 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LSD to nie pełna blokada polega na tarczkach wyrównujących obroty kół natomiast dif lock to pełna mechaniczna blokada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam na pytanie czym się różni bo to chciał wiedzieć a to czy zechce zajżeć pod auto to jego sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jest ogromna różnica: LSD nie uzależnia i podobno daje przyjemne odczucia. Ruch hipisowski testował LSD na sobie.  Śpiewali o niej Beatlesi w piosence Lucy in the Sky with Diamonds. Jeśli chodzi o diff lock - to jakaś blokada tylnego mostu - nuda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Hej

Odświeże trochu. Panowie czy diff lock dziala tylko w trybie 4WD? 

 

Pytam ponieważ po podniesieniu tyłu kręci sie tylko jedno koło.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz blokadę w trybie 4L (i przejedź parę metrów). Podnieś auto z boku, żeby oba koła z jednej strony wisiały. Pokręć tyłem.

Jeśli Ci się nie uda, to blokada działa. Jeśli nie działa, oba uniesione koła będą się kręcić. (Tylko o wyrzuceniu na luz nie zapomnij... )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, ale chyba po włączeniu diff lock nawet na 2wd powinno zablokować tył?

W tej chwili mam otwarty tylny dyfer

 

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...