Gość Janek60 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Witam! mam problem. Moja primerka sprawowała sie swietnie gdy nagle pewnego dnia nastąpił wystrzał. Pojawił sie niebieski obłok i straszne klekotanie pod maska. Katalizator zniknal, wypadly jakies kawalki. Rozebrałem, wymieniłem pierscienie, uszvzelniacze, sprawdziłem głowice, wszystko ok. Odpalilem i nadal klekot i brak mocy. Siwy dym zniknął. Co o tym myslicie, na kurnik przerobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Janek60 może opiszesz klekotanie z góry z dołu od strony rozrządu może panewki stukaja albo jakiś popychacz bo tak to można tylko na pisać ze sie popsuł napisz konkrety.a pozatym co strzeliło i co wypadło i z kąd bo troche chaotycznie to napisałes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janek60 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Janek60 może opiszesz klekotanie z góry z dołu od strony rozrządu może panewki stukaja albo jakiś popychacz bo tak to można tylko na pisać ze sie popsuł napisz konkrety.a pozatym co strzeliło i co wypadło i z kąd bo troche chaotycznie to napisałes. Klekotanie słychać z góry silnika na wałkach rozrządu. Wypadły kawałki katalizatora z rury wydwchowej. Panewki i popychacze są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 hmm dobra po pierwsze dalej niewiemy co ci sie stało ze rozbierałes silnik bo po przez rozwalany kat głowicy byś nie ściągał wiec co sie stało wałek pękł ??? hmm skoro głowica sprawna i dół sprawny to zostaje rozrząd może napinacz chydrauliczny sie zblokował i rzęzi łańcuch bo nie napięty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janek60 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 hmm dobra po pierwsze dalej niewiemy co ci sie stało ze rozbierałes silnik bo po przez rozwalany kat głowicy byś nie ściągał wiec co sie stało wałek pękł ??? hmm skoro głowica sprawna i dół sprawny to zostaje rozrząd może napinacz chydrauliczny sie zblokował i rzęzi łańcuch bo nie napięty . Jechalem cos strzeliło, zacząl klekotac i stracul moc. Pomyslalem uszczelka pod glowica, ale to nie to. Jak juz rozebralem zmienilem pierscienie, uszczelniacze zaworow, sprawdzilem glowice i caly blok. Wszystko jest ok. Rozrzad jest nowy i dobrze ustawiony, lancuszek napiety, napinacz sprawny. Pozostaje mi tylko taka mysl ze moze wariator faz rozrzadu. Kolejny mechanik stwierdzil ze to czujnik polozenia walu. Zanim mi wydrenuje kieszen prosilbym o informacje gdzie ten czujnik jest. Jezeli ktos ma jakas wiedze na ten temat prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.