Almera_Przasnysz Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 witam wczoraj pojawil sie taki problem, autko slabo przyspiesza na kazdym biegu, dopiero po chwili czuc ze ciągnie, problem występuje na PB i LPG, kontrolka CHEK pali sie na PB i LPG, paliła sie tez przed usterką, ale wczesniej nie mialem tego objawu, czy to przepływomierz pada??? da sie go jakos samemu sprawdzic czy tylko na komputerze wyjdzie on? co jeszcze sprawdzic?? problem wystąpił tak z dnia na dzien Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 przepływkę możesz zmierzyć i będziesz wiedział, jaki błąd się pali?? bo to jest ważne, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 a powiedz mi w jaki sposób mozna ją samemu sprawdzic, odłaczyc i jechac i sprawdzić roznice?? Jaki bląd sie pali to nie wiem, lampka sie paliła wczesniej ale bylo wszystko ok , dopiero od wczoraj taka sprawa, a na kompie wyjdzie ze to przeplywomierz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 na kompie sprawdzisz wartości przepływki, możesz to też sprawdzić miernikiem, wpinasz się pod sygnałowy wartości musisz znaleźć dla swojego silnika, poszukaj też moze jest autodiagnostyka i wtedy sam sprawdzisz błędy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 a myslisz ze to moze byc przeplywka? autko ma 188tys , ogolnie rowno chodzi , nie szarpie, nie telepie, bo wyczytalem tu ze mozną ja odlączyc i jak będzie poprawa mocy to znaczy ze jest niesprawna, Problem rozwiązany: z kompa wyszlo ze grzałka sondy lambda przed katem, spec sprawdzil kable od sondy i dotykaly metalu i sie grzały zaizolowal blad skasowany i autko ladnie sie zbiera, i jeszcze ciszej chodzi. koszt uslugi 50zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 dlatego zawsze mówię aby sprawdzić jaki błąd się wyświetla, w innym przypadku to wróżenie z fusów Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin2711 Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 witam Sorki że w tym wątku piszę ale nowego nie mogę wysłać. Od niedawna jestem posiadaczem Almery N16 1.5 98 km, 2004 FL.Z tego co wcześniej wyczytałem w tym modelu powinien być przepływomierz o nr ...094 i taki nr jest na obudowie,jednak na samym czujniku mam nr F00C2G2060. Niby Bosch. Termistor posiada.Czy w tym modelu Almery może być taki czujnik bo coś muli, pali za dużo i ma okopconą rurę oleju nie bierze). Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Panocki pierwsza rzecz to sprawdzcie sobie kompresje na cylindrach .... U mnie poleciał nr3 a pozostałe miały po 6 barów.... Winę za to ponosi niemiecki gazownik "druciaż" który źle wyregulował gaz i wypaliło zawory ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LWA Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Siemanko Miałem również z problemem mocy i przyspieszenia (tj. powyżej 4900-5500 rpm jakby nie chciał dalej iść – ala’ efekt ślizgania sprzęgła na każdym biegu a także powyżej 100-120 km/h przy gazie do dechy nie mógł płynnie przyspieszać i jakby urywał przyspieszenie w pewnym momencie, ale mimo to przy gazie wciśnietym do 3/4 stopniowo rozpędzał się do max 160km/h) Problem okazał się prosty – Przepływka 350 zł i po sprawie –org. BOSHA Samochód odzyskał niebagatelną moc, przyspieszenie oraz elastyczność pracy na każdym biegu - Vmax 175 km na niemieckiej autostradzie rzecz jasna Zastanawiam się tylko czy przepływki siadają z wiekiem czy ze względu na rzadką wymianę filtra powietrza :/ ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.