Gość michalse Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Dzień dobry. Od niedawna jestem posiadaczem NP300 z 2008r. Mam dwa pytania: 1) Czy modele z 2008 roku też mają te nieszczęsne wadliwe silniki? 2) Od kilku dni przy skręcaniu w lewo słychać bodajże w prawym przednim kole dźwięk tarcia, ocierania. Jak się wyprostuje koła to po chwili przestaje. Przy skręcie w prawo również, ale ledwo słyszalnie, prostowanie kół i po kilku sekundach ustępuje. Jeżdżę na 2H. Byłem w serwisie Nissana (już nie autoryzowanym w Siedlcach) i poradzili żeby dobrze karcherem wymyć, bo może gdzieś się dostał piach. Tak zrobiłem nie pomogło. ALe UWAGA! Przez przypadek zauważyłem, że jak ustawiłem nawiew na 0 to problem tego ocierania nie występuje. Włączam nawiew na 1 i znowu przy skręcaniu słychać, wyłączam nawiew i skręcanie nie wywołuje żadnych niepożądanych dźwięków. Jakieś pomysły? Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Tak, wyczysc wentylator nawiewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalse Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Sprawdzę ten trop ale co ma wentylator do skręcania w lewo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Klocki ci się kończą t to twe całe tarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalse Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Dzień dobry. Kolega qbartx miał dobry trop. Zebrała się woda w układzie wentylacji i na przechyłach był taki odgłos. Naprawione. Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Co do silników to niestety w NP300 jest ten sam wadliwy co w starszym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalse Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Ooo to niedobrze Sprzedający wmawiał, że od 2008 roku są inne silniki podobno lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Parę rzeczy jest innych ale wada pozostała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ja słyszałem od człowieka mocno zorientowanego w tym temacie, że silniki w NP300 na Common Railu padają wszystkie bez wyjątków, gdzie we wcześniejszym D22 było nieco lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Nissan zamiast naprawić to co jest wadliwe pogłębił jeszcze bardziej tą wadę..... Nie rozumiem tej polityki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rael Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 odświeżając temat.... przyczyną tarcia (skrzypienia) przy skręconych kołach mogą być zużyte ograniczniki skrętu to tak dla potmnych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badzej Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Tak jak kolega wyżej napisał, to ograniczniki skrętu. Mnie skrzypią, już się przyzwyczaiłem, ponieważ po wymianie i tak znowu zaczną skrzypieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.