Guest michalse Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Dzień dobry. Od niedawna jestem posiadaczem NP300 z 2008r. Mam dwa pytania: 1) Czy modele z 2008 roku też mają te nieszczęsne wadliwe silniki? 2) Od kilku dni przy skręcaniu w lewo słychać bodajże w prawym przednim kole dźwięk tarcia, ocierania. Jak się wyprostuje koła to po chwili przestaje. Przy skręcie w prawo również, ale ledwo słyszalnie, prostowanie kół i po kilku sekundach ustępuje. Jeżdżę na 2H. Byłem w serwisie Nissana (już nie autoryzowanym w Siedlcach) i poradzili żeby dobrze karcherem wymyć, bo może gdzieś się dostał piach. Tak zrobiłem nie pomogło. ALe UWAGA! Przez przypadek zauważyłem, że jak ustawiłem nawiew na 0 to problem tego ocierania nie występuje. Włączam nawiew na 1 i znowu przy skręcaniu słychać, wyłączam nawiew i skręcanie nie wywołuje żadnych niepożądanych dźwięków. Jakieś pomysły? Pozdrawiam Michał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbartx Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Tak, wyczysc wentylator nawiewu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalse Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Sprawdzę ten trop ale co ma wentylator do skręcania w lewo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Klocki ci się kończą t to twe całe tarcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalse Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Dzień dobry. Kolega qbartx miał dobry trop. Zebrała się woda w układzie wentylacji i na przechyłach był taki odgłos. Naprawione. Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek22 Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Co do silników to niestety w NP300 jest ten sam wadliwy co w starszym modelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalse Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Ooo to niedobrze Sprzedający wmawiał, że od 2008 roku są inne silniki podobno lepsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek22 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Parę rzeczy jest innych ale wada pozostała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Datex Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Ja słyszałem od człowieka mocno zorientowanego w tym temacie, że silniki w NP300 na Common Railu padają wszystkie bez wyjątków, gdzie we wcześniejszym D22 było nieco lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek22 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Nissan zamiast naprawić to co jest wadliwe pogłębił jeszcze bardziej tą wadę..... Nie rozumiem tej polityki.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
12rael Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 odświeżając temat.... przyczyną tarcia (skrzypienia) przy skręconych kołach mogą być zużyte ograniczniki skrętu to tak dla potmnych 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badzej Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Tak jak kolega wyżej napisał, to ograniczniki skrętu. Mnie skrzypią, już się przyzwyczaiłem, ponieważ po wymianie i tak znowu zaczną skrzypieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.