Gość badroks Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 witam jeste nawy no forum czytam duzo czytam i nie moge znalzesc co moze byc problemem... byłem u kilku gazownikow i kazdy nie ma programu do tego typu gazu..do rzeczy:jestem włascicielem p11 2000 rok 2.0 combi 140 km samochod działa na gazie ale.. potrafi bez przyczyny po 30-120 km wyłączyć sie na gazie i mozna jechac tylko na benzynie.po kilu godzinach stania/na drugi dzień/wieczorem jakby nic mu nie było. gaz działa bez problemu.... jestem juz zielony co moze byc przyczyną??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 hmm, może być problem z podpięciem i regulacją, bo to niszowy produkt na naszym rynku i nikt specjalnie nie będzie się doktoryzował aby zrobic jedno auto jak tak się dzieje, to przyjrzał bym się MAP-owi jak coś to TU masz program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 pokombinuje dzieki jeszcze sie odezwe jak cos na rzie dzieki... kutwa po co ktos to montowa skoro teraz takie probemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 nieraz łatwiej zmienić przód niż naprawiać stan aktualny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 własnie o tym myślę..... ciekawe co gazownik mi powie znalazłem goscia i umówiłem się ze na poniedziałek bedzie miał(moze ) program do teo g00wnienego systemu... dino orientujesz sie ile taka wymiana moze kosztowac do p11??? ciagle z tym walcze i nadal nie ma fachowca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...