Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz lpg alisei problem


Gość badroks

Rekomendowane odpowiedzi

witam jeste nawy no forum czytam duzo czytam i nie moge znalzesc co moze byc problemem... byłem u kilku gazownikow i kazdy nie ma programu do tego typu gazu..do rzeczy:

jestem włascicielem p11 2000 rok 2.0 combi 140 km samochod działa na gazie ale.. potrafi bez przyczyny po 30-120 km wyłączyć sie na gazie i mozna jechac tylko na benzynie.
po kilu godzinach stania/na drugi dzień/wieczorem jakby nic mu nie było. gaz działa bez problemu.... jestem juz zielony co moze byc przyczyną???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, może być problem z podpięciem i regulacją, bo to niszowy produkt na naszym rynku i nikt specjalnie nie będzie się doktoryzował aby zrobic jedno auto :D 

jak tak się dzieje, to przyjrzał bym się MAP-owi  



jak coś to TU masz program 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieraz łatwiej zmienić przód niż naprawiać stan aktualny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie o tym myślę..... ciekawe co gazownik mi powie znalazłem goscia i umówiłem się ze na poniedziałek bedzie miał(moze ) program do teo g00wnienego systemu...



dino orientujesz sie ile taka wymiana moze kosztowac do p11??? ciagle z tym walcze i nadal nie ma fachowca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy co chcesz wymieniać ale za zestaw kpt. około 850zł no i jak sam zrobisz to tylko piwko a jak ma to robić gazmen, no to już jego fantazja finansowa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no to ładnie.... to trzeba zrobić w takim razie to co jest :) dzięki


gazman zawołał 1300



dla kokgosc kto by miał podobny probllem u mnie to był termoregulator dopiero komputer pokazał. wymieniłem filtr przy okazji i jeszcze na wykonczeniu jest listwa takze to nie koniec ale gaz działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach