Gość miniek834 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Problem jest taki odpalam auto rano jest okey nic nie kopci wrzuce 1 bieg i zaczyna kopcic na 2 tez, dopiero na 3 biegu powyzej 3tys zaczyna kopcic?? .Nie mam pojecia co to moze byc pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Spala ci olej i przez to jest niebieski dym. Teraz tylko pytanie czy ucieka przez turbine czy uszczelniacze w silniku do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zmieniałeś czasem rozrząd ostatnio? nie wywala kontrolki na deskę? niebieski dym to za wczesny początek wtrysku oprócz brania oleju choć branie oleju nie do końca wierzę ale mozliwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 a może nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miniek834 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 filtr paliwa był wymieniany rozrzad tez. dzisiaj tak zaczoł dymic na niebiesko jak z parowoza dopiero jak jechałem na 5 biegu 110 po 2 min przestał dymic , dojechałem do domu i zaczeły sie wydobywac dziwne dzwieki przy dodawaniu gazu i strasznie kopcił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 a może nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Wytłumacz proszę. Przecież diesel zmienia obroty dawkując ilość paliwa do cylindra i tyle. Jak dostaje za małą dawkę to się nie będzie wkręcał na obroty i tyle. W dieslu określa się górną granicę dawki jaką może spalić, dolna może wynosić zero. Rozumując twoim tokiem, wszystkie stare diesle musiały by kopcić na niebiesko przy hamowaniu silnikiem, gdyż dostawały zawsze tzw dawkę minimalną, potrzebną do utrzymania tych około 900obr/min. Zapach po zapachu spalin też można poznać czy olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.