sokol_tur Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 witam , powie mi ktoś , jaka jest kostka (model ) w przedniej lampie od świateł mijania , bo moja sie trochę upaliła , I mam delikatny probelm nr 2 kostka założona a światł brak.... bezpiczniki niby OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Przekaźniki są pod maską, po prawej stronie (po stronie pasażera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 kostka h7 w sumie zastosujesz kazda kostke na h7 i bedzie ok mi tez moja przesmazylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 no własnie musze jeszcze spojrzeć w ten przekaźnik. Preston właśnie założyłem inna i dalej nic... Chyba że dałem ciała i włożyłem spaloną..;/ okazało , sie że zarówki nie włożyliśmy do końca... ale znow mi sie zrobił drugi problem , straciłmoc kopci na czarno , i bardzo daje dziwny gwizd z okolic filtra powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Wy to macie z tymi 1.9 - najpierw delikatny wstęp o żarówce, a zaraz po tym z grubej rury łubudu że świst z filtra powietrza. Preston zaraz Ci oznajmi, jak wygląda kosztorys następujących po sobie napraw, bo już to przerabiał w dużej mierze. Kocham moją benzynową jednostkę napędową - może i weźmie litr oleju na 3ooo km, ale to i tak lepsze niż wtryski-wypryski wraz z wysokociśnieniową pompą, turbo-burbo i inne wynalazki od Renault. Życzę powodzenia z usunięciem "świszczącej" usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 swist - sprawdz rury do turbo - 2sztuki ale sprawdz = wyjmij pozginaj obejrzyj tam robia sie takie dziury ze po omacku nie jestes w stanie dojsc ze jest dziurawa - porzadnie osluchac czy aby na pewno nie turbina - u mnie swiszczalo lecz nie dymil i nie stracil mocy , moze przy zakladaniu zarowy cos zostalo poluzowane np buda filtra powietrza porozpinaj uklad buda filtra , przeplywka az do turbo zloz i zobacz co bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Preston dokłądnie problem z filtrem ale... Cały świst brak mocy był spowodowany tym , że po wymianie żarówki , na dole źle została założona ta guma co osłania, i ona padła na rure co idzie za aku od filtra powietrzaa, i poprostu zatkała , a filtr nie miał jak zassać powietrza... Uff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 no to dobrze:D mi tez ten shit kiedys spadl ale na szczescie nic nie zatkal - ja natomiast mam problem by znalesc te plastikowe cycki od pozycyjnych bo 1 złamałem ma ktoś moze takie na zbyciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.