kuba95s Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam,Stwierdzono w mojej Primerce, iż zawór EGR nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany, i tu pojawia sie moje pytanie nr 1:Czy warto kupować używane zawory na allegro ( ceny zaczynają się od 30zł a kończą na 200zł), czy lepiej kupić nowy??i pytanko nr 2, po które głównie napisałem ten temat:Czy jest różnica w zaworze do Primery 2.2 DCI ( 136 czy 139km juz nie pamietam) , a do Primery 2.2 dTi 126km??, bo na allegro są tylko niby że do DCI? i od razu mówie nie interesuje mnie zaślepianie itp tego zaworu, odradzono mi takie działanie... z góry dzięki za odpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 A ja mam takie pytanie..... Czy możesz uzupełnić profil? W tedy pewnie będziemy wiedzieli jaki masz silnik, moc i rocznik. Może będzie łatwiej podpowiedzieć?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba95s Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ok wszystko uzupełnione, posiadam silnik 2.2 dTI 126km, 2002r.Wypowie sie ktoś?, zależy mi na czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 mam ten sam silnik i ten sam rocznik i odcięty całkowicie zawór EGR--zrób to i Ty a problem z zaworem minie.On nie jest kontrolowany żadnym czujnikiem i op jego zaślepieniu nie ma żadnych problemów, żadnych błędów tylko przyjemna jazda. Odciąć możesz już przy kolektorze wydechowym najlepiej wstawiając blaszkę (ja tak mam). Obecnie mam przebieg 345tysięcy km.(orginalny) a EGR nie mam już ponad rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba95s Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 dużo juz czytałem o tym całym "zaślepianiu" EGR-ów, krążą o tym różne opinie, dlatego wolał bym wymienić albo w najgorszym wypadku wyczyścić. Nadal czekam na odpowiedź na moje pytane.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 dużo juz czytałem o tym całym "zaślepianiu" EGR-ów, krążą o tym różne opinie, dlatego wolał bym wymienić albo w najgorszym wypadku wyczyścić. Nadal czekam na odpowiedź na moje pytane.... Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo jak widzę faktycznie nie masz odpowiedzi. A dlaczego? Myślę, że z powodu iż napisałeś silnik 2,2Dti 126KM, a takiego w P12 nie ma. Są dwa silniki o pojemności 2,2 i oba dCi a różnią się mocą 139 i 126KM. Co mogę Ci jeszcze podpowiedzieć?!?! Jeśli nie chcesz "przejechać się" na nietrafionej odpowiedzi, to zadzwoń do jakiegoś sklepu /tutaj już Twoja inicjatywa/ i spytaj się o zawór EGR do 2,2 dCi - tutaj podaj moc i jaki jest numer katalogowy, a następnie spytaj się lub zadzwoń do innego sklepu i podając numer katalogowy spytaj się czy pasuje do innego /czyli tego drugiego z inną mocą/. Odpowiadając na pytanie pierwsze, to zadam Ci też pytanie - skąd wiesz w jakim stanie będzie używka??? Więc chyba lepiej przeczyścić swoją /bynajmniej ja bym tak zrobił/. Dodam jeszcze od siebie, że mam silnik 2,2dCi 136KM 244ooo i też nie mam zamiaru zaślepiać zaworu a jak do tej pory, to jest ok. Przeczytaj to i może firmę w internecie znajdziesz Pozdrowionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo jak widzę faktycznie nie masz odpowiedzi. A dlaczego? Myślę, że z powodu iż napisałeś silnik 2,2Dti 126KM, a takiego w P12 nie ma. Są dwa silniki o pojemności 2,2 i oba dCi a różnią się mocą 139 i 126KM. Co mogę Ci jeszcze podpowiedzieć?!?! Jeśli nie chcesz "przejechać się" na nietrafionej odpowiedzi, to zadzwoń do jakiegoś sklepu /tutaj już Twoja inicjatywa/ i spytaj się o zawór EGR do 2,2 dCi - tutaj podaj moc i jaki jest numer katalogowy, a następnie spytaj się lub zadzwoń do innego sklepu i podając numer katalogowy spytaj się czy pasuje do innego /czyli tego drugiego z inną mocą/. Odpowiadając na pytanie pierwsze, to zadam Ci też pytanie - skąd wiesz w jakim stanie będzie używka??? Więc chyba lepiej przeczyścić swoją /bynajmniej ja bym tak zrobił/. Dodam jeszcze od siebie, że mam silnik 2,2dCi 136KM 244ooo i też nie mam zamiaru zaślepiać zaworu a jak do tej pory, to jest ok. Przeczytaj to i może firmę w internecie znajdziesz Zawór EGR 2.pdf Pozdrowionka. 2,2 DI -126KM 2,2 dCi -136 / 150Km Do "kuba95s" podaj kolego na priv. numer telefonu to zadzwonię i wszystko dokładnie opowiem co i jak mam zrobione bo niektórych tu porady są powalające (teoretycy a żadnej praktyki-wszystkie mądrości wyczytane od ludzi co często sami nie wiedzą ale gdzieś słyszeli !!) --ja to zastosowałem i nie mam żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 2,2 DI -126KM 2,2 dCi -136 / 150Km Do "kuba95s" podaj kolego na priv. numer telefonu to zadzwonię i wszystko dokładnie opowiem co i jak mam zrobione bo niektórych tu porady są powalające (teoretycy a żadnej praktyki-wszystkie mądrości wyczytane od ludzi co często sami nie wiedzą ale gdzieś słyszeli !!) --ja to zastosowałem i nie mam żadnych problemów. To chyba trzeba zrobić zastrzeżenia do Wikipedii o nieprawdziwych danych...http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 http://automobilio.info/pl/Nissan/Primera/Primera-P12/2.2-DTI-126-AG/459 http://automobilio.info/pl/Nissan/Primera/ http://moto.wp.pl/katalog/nissan/primera/primera_p12.html?ticaid=1110ff http://www.autocentrum.pl/nissan/primera/iii/ http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/nissan/primera/iii-p12-2002-2008-hatchback/ http://moto.wp.pl/katalog/nissan/primera/primera_p12.html?ticaid=1110ff http://moto.wp.pl/katalog/nissan/primera/primera_p12.html?ticaid=1110ff wszędzie masz opisane silniki jako DTi 126KM i dCi 138KM (spotykam 150 konne ale to są po tuningu komputera-dlatego dopisałem do 138) DTi to w specyfikacjach hurtowni z częściami do aut występuje jako Di. Nie chce mi się dalej o tym gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.