Almera_Przasnysz Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Witam, Zaznaczam ze problem powstał z dnia na dzien, 2 dni temu autko jezdziło duzo lepiej ,ale następnego dnia juz go cos przymuliło, i na PB i LPG zaczał mi cos slabo jezdzic, palił mi sie CHECK na PB I LPG ale to wcześniej przed ta usterka , ale autko jezdziło całkiem dobrze, lepiej niz teraz, pojechałem więc na kompa, wyszło ze grzałka sondy lambda sie cos grzeje za mocno czy cos podobnego, juz myslalem ze trza bedzie nową kupic, majster zajrzał do niej i sie okazalo ze ta osłona kabli popekała i kable od sondy dotykały i gorący przewod , wiec mechanik zaizolowal te przetarcie sprawdzil przewody czy nie ma przerwy , skasowal blad i jest git, ale autko dalej mułowane jakies jest , musze mu prawie full gazu wciskac zeby cos zaczał przyspieszac lepiej, przed usterką i po jeszcze jezdze na tym samym gazie - nie tankowalem swiezego , moze to wina gazu?? moze mapy LPG sie rozjechaly jak wczesniej był bląd sondy? na PB delikatnie sie przydusza, mechanik mowil ze moze filtr paliwa , albo cos pompa paliwa słaba, na LPG chodzi równitenko , nie szarpie nie gasnie nie dusi sie, Instalacja ma niecaly rok , montowana przez poprzedniego wlasciciela w Sierpniu 2012 zrobione jest na niej 8tys, graty to: Wtryski - Valteki (niestety widac ze po taniości ) Reduktor - Alaska Komputer Sterownik - LECHO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 zakręć butlę od gazu i zobacz jak bedzie na PB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Na PB jezdziłem jest lepiej , nieraz go tak delikatnie szarpie , obecnie zadnych bledow nie pokazuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 z zakręconą butlą?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 nie a co to zmieni? poprostu przełączylem na PB tym guziorem od gazu zrobilem z 10km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 jak piszę żeby tak zrobić to się robi a jak wiesz lepiej to nie pytaj wcale ... a po to sie zakręca by wyeliminować 2 gie paliwo z pracy silnika bo jak puszcza reduktor albo wtryski to będą jaja .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 sluchajcie a moze to być ktoraś z cewek zaplonowych, bo na PB lubi poszarpywać , na gazie mniej ale czasem delikatnie czuc, w jaki sposób sprawdzic która cewka nie pracuje, bede wdzieczny za porade, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 (edited) Zdejmować po kolei wtyczki z cewki na włączonym aucie i nasłuchiwać czy coś się zmienia w prac silnika Edited August 3, 2013 by GeorgeGt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Dzieki za podpowiedz, a nic sie nie stanie jak na wlączonym silniku zaczne odpinac wtyczki? bo tam w koncu prąd idzie:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Będzie tylko chodził na trzy gary. Odpinasz jedną słuchasz i wpinasz od nowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almera_Przasnysz Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Dziś rano pojechalem zatankowac gazu a tu mi CHECK wywala na PB I LPG, na benzynie muli go , na gazie jest duzo lepiej, jutro znowu na kompa , zobaczymy co teraz wyjdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.