kierowca1990 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 WItam. Nigdzie nie moge znalezc info na temat awaryjnosci SR20DEH pod wzgledem rolkowych popychaczy zaworowych przy wyzszych obrotach. Czy te silniki sa technicznie slabsze od tych SR20DE w p10 GT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja trochę upalam i nic się nie dzieje silnik mruczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ja tam nie wiem jak w porównaniu z tamtymi, ale imo powinny być przynajmniej teoretycznie lepsze. W każdym razie czerwone pole u mnie jeszcze krzywdy silnikowi nie zrobiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Myślę że odcinka specjalnie skręcona na 7100 żeby nie uszkodzić tych rolkowych popychaczy zaworowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 SR20DEH lubią sobie łykać olej jak się je wysoko kręci :] SR20Di, które miałem w P10 pomimo, że się go kręciło to oleju nie łykała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Mi też Di nie łykało oleju ,ciągle chodzi mi po głowie SR20VE {Duży błąd Nissana dlatego że nie wypuszczali ich na europę } Moge się założyć że gdyby teraz wznowili produkcję tych cacuszek to schodziły by jak świeże bułeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Ciekawe czy japońce mają jeszcze nówki sztuki VE na magazynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Myślę że mają w ogóle to u nich jest więcej tego bo VE wychodziły na rynek Japoński a z pewnością fajnie się smiga wolnossącym i prawie 190konnym autkiem lol . http://autokult.pl/2011/07/23/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve-czesc-2 Pozdrawiam. Jest power jest zabawa LoL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Na Nową Zelandię i Australię też wychodziły P11 z SR20VE :] . W ogóle P11 na Nową Zelandię i Australię to coś innego niż P11 na Europę czy USA/Kanadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Janusz dzięki za info i fajnie że nie trzeba targać z Japonii . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 SR20VE na alledrogo jest za 3kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Gdybym kupował VE to razem z autkiem ale w tej chwili po prostu mnie nie stać . Mojego SE-ka nie zamierzam modować ja po prostu kocham tą nyskę jedyne co mam nie oryginalne to światła do jazdy dziennej i jak na razie mi wystarcza ja w zasadzie czuję że wyrastam z szarżowania po nocach {może mam kryzys 30-latka } tylko praca,praca,praca,..... Jednym słowem masakra . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierowca1990 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Moim zdaniem jak na 2 litry pojemnosci i jednofazowym zwyklym rozrzadzie to odcinka przy 7 tys km to i tak niezly wynik ale vvl to wymiata ogolnie szukam p11 gt bez gazu oczywiscie i zadbanej i nie mam zamiaru szczypac sie o ostatni grosz chce to auto w jak najlepszym stanie Witam ponownie mam juz primera p11 gt od okolo miesiaca ale niegdzie nie moge znalezc informacji jaki olej bedzie najlepszy do twgo silnika. W chwili obecnej zalany jest polsyntetykiem 10w40 orlenowskim ale mi sie nie podoba jak szybko go ubywa wiec zwracam sie do Was z prosba o jakas dobra rade.Czy Valvoline Racing VR1 10w60 bedzie dobrym wyborem? Nie mam w nim LPG wiec nie chce go szybko popsuc i zalezy mi na oleju o jak najlepszych wlasciwosciach dla tego silniczka. Zdaje sobie sprawe z tego ze przy wyzszych obrotach i tak bedzie lykal bo ma natrysk oleju na denka tlokow i ten olej od volvoline nie nalezy do tanich ale w nosie to mam chce zeby mi padlinka jeszcze posluzyla. Przebieg okolo 277 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierowca1990 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj. Dzieki Janusz widze ze mozna na Tobie polegac jak sprzedam poprzednie auto to za ta kase zrobie pozadek z moim getekiem. Z tym ze ja lubie krecic go bardzo wysoko praie ze do odciny ale wydaje mi sie ze masz racje z tym ze 10w40 wystarczy. Dzieki Ci wiekie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ma rację ,wylej go i kup porzadny olej tak jak ci Janusz napisal no i nie zapomnij o dobrym filterku np.Kneht a 10w 40 starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Akurat Knehta , Bosha,Blueprinta i Manna nie polecam za to polecam filtrona ranne odpalanie bez regotu . Do Gt-Ka polecam motula X-cess 5w40 jest w pełni syntetyczny i ma dużo HTHS {odporność na zrywanie filmu olejowego} na liczniku mam teraz 180kkm i oleju nie ubywa natomiast wcześniej castrol 10w40 ubywało i motula 6100 10w40 też ubywało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.