Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kierowca1990
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Nigdzie nie moge znalezc info na temat awaryjnosci SR20DEH pod wzgledem rolkowych popychaczy zaworowych przy wyzszych obrotach. Czy te silniki sa technicznie slabsze od tych SR20DE w p10 GT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem jak w porównaniu z tamtymi, ale imo powinny być przynajmniej teoretycznie lepsze. W każdym razie czerwone pole u mnie jeszcze krzywdy silnikowi nie zrobiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR20DEH lubią sobie łykać olej jak się je wysoko kręci :] SR20Di, które miałem w P10 pomimo, że się go kręciło to oleju nie łykała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też Di nie łykało oleju ,ciągle chodzi mi po głowie SR20VE {Duży błąd Nissana dlatego że nie wypuszczali ich na europę } Moge się założyć że gdyby teraz wznowili produkcję tych cacuszek to schodziły by jak świeże bułeczki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mają :D w ogóle to u nich jest więcej tego bo VE wychodziły na rynek Japoński a z pewnością fajnie się smiga wolnossącym i prawie 190konnym autkiem lol . 

http://autokult.pl/2011/07/23/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve

http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve-czesc-2

Pozdrawiam.



Jest power jest zabawa LoL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Nową Zelandię i Australię też wychodziły P11 z SR20VE :] . W ogóle P11 na Nową Zelandię i Australię to coś innego niż P11 na Europę czy USA/Kanadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym kupował VE to razem z autkiem ale w tej chwili po prostu mnie nie stać .

Mojego SE-ka nie zamierzam modować ja po prostu kocham tą nyskę jedyne co mam nie oryginalne to światła do jazdy dziennej i jak na razie mi wystarcza ja w zasadzie czuję że wyrastam z szarżowania po nocach :D {może mam kryzys 30-latka } tylko praca,praca,praca,..... Jednym słowem masakra .  Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Moim zdaniem jak na 2 litry pojemnosci i jednofazowym zwyklym rozrzadzie to odcinka przy 7 tys km to i tak niezly wynik :)

ale vvl to wymiata

ogolnie szukam p11 gt bez gazu oczywiscie i zadbanej i nie mam zamiaru szczypac sie o ostatni grosz chce to auto w jak najlepszym stanie


Witam ponownie ;) mam juz primera p11 gt od okolo miesiaca ale niegdzie nie moge znalezc informacji jaki olej bedzie najlepszy do twgo silnika. W chwili obecnej zalany jest polsyntetykiem 10w40 orlenowskim ale mi sie nie podoba jak szybko go ubywa wiec zwracam sie do Was z prosba o jakas dobra rade.Czy

Valvoline Racing VR1 10w60  bedzie dobrym wyborem? Nie mam w nim LPG wiec nie chce go szybko popsuc i zalezy mi na oleju o jak najlepszych wlasciwosciach dla tego silniczka. Zdaje sobie sprawe z tego ze przy wyzszych obrotach i tak bedzie lykal bo ma natrysk oleju na denka tlokow i ten olej od volvoline nie nalezy do tanich ale w nosie to mam chce zeby mi padlinka jeszcze posluzyla. Przebieg okolo 277 tys ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj.

Dzieki Janusz widze ze mozna na Tobie polegac ;) jak sprzedam poprzednie auto to za ta kase zrobie pozadek z moim getekiem. Z tym ze ja lubie krecic go bardzo wysoko praie ze do odciny ale wydaje mi sie ze masz racje z tym ze 10w40 wystarczy. Dzieki Ci wiekie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma  rację ,wylej go i kup porzadny olej tak jak ci Janusz napisal  no i nie zapomnij o dobrym filterku  np.Kneht a 10w 40 starczy  :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Knehta , Bosha,Blueprinta i Manna nie polecam za to polecam filtrona ranne odpalanie bez regotu . Do Gt-Ka polecam motula X-cess 5w40 jest w pełni syntetyczny i ma dużo HTHS {odporność na zrywanie filmu olejowego} na liczniku mam teraz 180kkm i oleju nie ubywa natomiast wcześniej castrol 10w40 ubywało i motula 6100 10w40 też ubywało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...