Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N14] niedzialajace el. szyby i centralny zamek


Guest dr0m
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

 

zostawilem autko u mechanika, ktory (ponoc) nie tykal elektryki ... i nie chodzi mi w ogole caly panel na drzwiach kierowcy, centralny zamek, szyby, centralny z kluczyka tez nie...

 

poradzcie gdzie szukac rozwiazania problemu...wyglada na to, ze gdzies zasilanie nie dochodzi

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

sluchaj ja mam cala plytke taka ktora siedzi w tym panelu wiec jezeli masz plastik odpowiedni do swojego wozu i wystarczy ci plytka to chetnie sie jej pozbede gdyz mi do niczego nie potrzebna

jutro zrobie fotki jak chcesz i zobaczysz czy o to ci chodzi

pozdro

Link to comment
Share on other sites

He he mam ten sam problem. W ASO krzykneli mi za ten sterownik 1400 PLN i czekać trzeba 4 tygodnie bo z Japonii sprowadzają. Kliknij na priv do Przemo78 on powinien mieć. Ja mam spiete na krótko kabelkami. Centralny działa tylko na drzwi od kierowcy. Domykanie szyb też mi nie działa. Goście którzy rozbierają nyski i sprzedają części krzykneli mi 400 PLN za wersję 3D i 550 za wersję 4D, co jest bez sensu bo i tak płytka sterownika jest w tych autach taka sama. Życzę Ci powodzenia w poszukiwaniach, jak znajdziesz tanio to daj znać bo też szukam .

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

He he mam ten sam problem. W ASO krzykneli mi za ten sterownik 1400 PLN i czekać trzeba 4 tygodnie bo z Japonii sprowadzają. Kliknij na priv do Przemo78 on powinien mieć. Ja mam spiete na krótko kabelkami. Centralny działa tylko na drzwi od kierowcy. Domykanie szyb też mi nie działa. Goście którzy rozbierają nyski i sprzedają części krzykneli mi 400 PLN za wersję 3D i 550 za wersję 4D, co jest bez sensu bo i tak płytka sterownika jest w tych autach taka sama. Życzę Ci powodzenia w poszukiwaniach, jak znajdziesz tanio to daj znać bo też szukam .

pozdrawiam

 

ja znalazlem, gdzies caly za 200 pln, ale w sumie to nie jest mi potrzebny caly...wystarczyla by mi ta plytka tylko...

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie to samo, zauważ, że masz wiecej styków niż to jest potrzebne. Nie daj sobie wmówić, że 3d różni się od 4 i 5d. Różnica jest tylko w obudowie.

pozdrwiam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mozna te panele spokojnie przerobic na analogowy sygnal...

 

Ja chcialem miec dalej te niesamowita technike - czyli cyfrowy sygnal (!!!) i juz upolowalem :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Znowu to samo!

Padl sterownik.

Tylko sie podswietla.

Zero szyb,

Zero c. zamka.

 

Nie jezdzilem autem od dluzszego czasu wsiadlem a tu kupa.

 

Jedna ciekawa rzecz zauwazylem. W tym jak i poprzednim sterowniku, systematycznie pojawial sie plyn na laminacie w okolicy przycisku drzwi prawych. Objawialo sie to samoistnym obsuwaniem/dosuwaniem szyb. Przeczyscilem i bylo OK. I tak kilka razy. Do dzis.

 

W starym sterowniku mialem dokladnie to samo w tym samym miejscu. Az korozja plytke dorwala.

 

Metoda dedukcji wydaje sie, ze ktorys z elementow na plytce sie `wysikal`. W kazdym razie dziwny zbieg okolicznosci.

 

Nie mam sil, albo u mnie jest cos z elektryka albo to jest najslabszy element N14!

 

Czy wasze sterowniki w ten sam sposob padly?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sunny wrocR

Mialem ten sam problem ale uporal sie z nim znajomy kumpa :D gosc naprawia ogolnie sprzety vhs,dvd itp wiec mysle ze warto by bylo sprobowac zajsc do takiego magika u ciebie w rejonie i pogadac... u mnie podobno wylaly sie jakies kondensatory i cos tam jeszcze. Cala impreza kosztowala mnie 50zl za robocizne i 20zl kumplowi na paliwo bo sie domagal jak mial jechac odebrac :D Elektronicy nie znaja sie na rzeczy i nie robi im to roznicy z jakiego to auta i nie wnikaja w dostepnosc tych czesci dlatego tak tanio :P

Link to comment
Share on other sites

hej,

 

dzieki za info.

wreszcie jakis uzyteczny post na forum ;)

 

bylem u jednego i pytalem to nawet nie chcial o tym slyszec.

sprobuje znalezc gokos, chyba ze upoluje gdzies caly np. na allegro.

 

pozdrawiam

 

Mialem ten sam problem ale uporal sie z nim znajomy kumpa :D gosc naprawia ogolnie sprzety vhs,dvd itp wiec mysle ze warto by bylo sprobowac zajsc do takiego magika u ciebie w rejonie i pogadac... u mnie podobno wylaly sie jakies kondensatory i cos tam jeszcze. Cala impreza kosztowala mnie 50zl za robocizne i 20zl kumplowi na paliwo bo sie domagal jak mial jechac odebrac :D Elektronicy nie znaja sie na rzeczy i nie robi im to roznicy z jakiego to auta i nie wnikaja w dostepnosc tych czesci dlatego tak tanio :P
Link to comment
Share on other sites

Guest Sunny wrocR

Jezeli trafi ci sie jakis egzemplarz to mysle ze warto kupic nawet po to zeby lezal w szafie bo ciezko znalezc i jak sam widzisz ceny tez nie sa zachecajece... Sam szukalem 2 miesiace i nic a w auto marpo powiedzieli mi 480zl

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Naprawione przez elektronika bez potrzeby zostawiania autka, koszt 30pln. Drugi sterownik tez od razu dalem do naprawy.

 

Wiec jezeli mieliscie identyczne objawy:

- plyn na laminacie w okolicy przycisku dosuwania prawej przedniej szyby.

- niedzialajace opuszczanie wszystkich szyb i c. zamek - jedynie podswietlanie centralki

 

to sprawa nie jest stracona i mozna to naprawic za smieszna kaske.

 

 

Mam nadzieje pomocne.

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

witam wszystkich serdecznie kupilem sanniego bez dzialajacego panela glownego od szyb centr zamka gdzie mozna to kupic TANIO albo czy mozna to naprawic za odpowiedzi z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Guest Sunny wrocR

Znalazles odpowiedni temat jest tutaj wszystko napisane i nawet na jednej stronie sie zmiescilo... Przeczytaj temat od poczatku i bedziesz wszystko wiedzial :!!:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja mam natomiast taki problem. Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem, nie zawsze zamkną/otworzą się drzwi pasażera. Czasami również zamek od strony pasażera zaczyna szaleć(to pewnie wina czujnika przy zamku kierowcy). Zamyka sie i otwiera aż poruszę wewnętrzną dźwigienkę zamka od strony kierowcy.

Domyślam się, że czujnik siedzi w zamku lub przy zamku kierowcy. Macałem tam ręką, luzów nie ma. Jak się do tego cholerstwa dobrać :?: i czy na pewno jest to wina tego czujnika czy może jednak samej centralki (w co wątpię) :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sunny wrocR

Sprawdz kostki i polacznia wszystkie... moze cos sie poluzowalo i robi zwarcie. Mam podobnie ale raz na jakis czas i pozniej cisza wiec nie chce mi sie nawet rozkrecac :D

Link to comment
Share on other sites

Kostki i styki to nie to. Zamek od pasażera szaleje jak tylko lekko ruszę/dotknę dźwigienki zamka kierowcy. Jak ruszam cięgnami pod boczkiem to też szaleje (pod warunkiem, że kostka jest wpięta w panel sterowania). Dlatego obstawiam czujnik przy zamku kierowcy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...