buladag Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Cześć. Czy jak wykręcę tłoczek z tyłu to wyleci mi płyn hamulcowy czy może da się wyjąć tłoczek bez spuszczania płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 wyleci, możesz zacisnąć elastyczny, ale jak jest w kiepskim stanie to go dobijesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zablokuj pedał hamulca to płyn ci nie ucieknie i odkreć zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zablokuj pedał hamulca to płyn ci nie ucieknie i odkreć zacisk. no co Ty powiesz?? co najwyżej nie wyleci ze zbiorniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Odkręcasz przewód i zaślepiasz go dużo płynu wtedy nie ucieknie. Jeżeli to gwint to nawet palec z gumowej rękawiczki zda egzamin, jak oczko to podobnie. Trochę płynu zawsze ucieknie ale będzie to poniżej setki więc i przewodów nie zapowietrzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ZAWSZE trzeba dolewać i odpowietrzać, nie ma innej możliwości, zanim coś się napisze proponuję przetestować, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Narazie hamulec odpuścił, ale i tak tam w najblizszym czasie zaglądnę (jak tylko asfalt się pod d*pą przestanie topić), choć w N16 to i tak jest never ending story, już tyle razy koła zrzucałem przez hamulce, że nawet nie liczę. Zwykle wystarczyło rozruszanie tłoczka, nasmarowanie pobieżnie i wyczyszczenie prowadnic, ale wolałem zapytać z wyprzedzeniem, jakby tym razem, trzeba było bardziej rozbebeszać zacisk. Dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.