Gość nobody Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 mam wyciek z reduktora, a wlasciwie mialem, bo chyba wszystko juz wycieklo... czy do czasu naprawy reduktora moge tak jezdzic, tzn na przelozeniu 2H? czy moge uzywac przelozenia 4H? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) bez oleju umrze tak czy siak... ale nie tak znowu od razu... na allegro jest reduktor nówka za tysia z kawałkiem ale może warto zlokalizować wyciek? Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nobody Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) dzieki za odpowiedz z lokalizacja wycieku jest pewien problem, mechanik zdiagnozowal: "trzeba go wyjac i rozebrac"... nowy widze tylko do terrano II za 1250, ale do 2.7td 93 jest uzywany (z gwarancja rozruchowa) za 400zl... sa jakies szanse ze reanimacja mojego wyjdzie taniej? zreszta kupno uzywanego to chyba tez ryzyko, pomimo tej gwarancji... czy reduktor w modelu I 2.7td rozni sie od modeli benzynowych? i od modeli II ? Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez nobody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 reduktur zawsze ten sam... rozbierać do diagnozy wycieku? Wjedź na kanał, umyj dokładnie reduktor i okolice, zalej olejem i zobaczysz którędy cieknie... i zmień mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Mam wyciek z tyłu na wejściu wału. Demontaż wału wywołał następną usterkę. Wymieniał ktoś ten uszczelniacz? Robi się to z zewnątrz czy trzeba rozbierać reduktor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 ja wymieniałem w explorerze i się wymienia od zewnątrz. w terranie pewnie będzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 kolego ja dwa lata temu zamontowałem używkę i hula jak buczy, zużywa się najbardziej łańcuch tak że umyj reduktor zalej jak kolega wcześniej wspomniał, krótka przejażdżka i na kanał. Lecieć może albo na uszczelniaczu albo na łączeniu, chyba że jest dziurka w obudowie.ale to już extrim opcja.a zimery montowane są od zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Kapie z pod kołnierza więc pewnie simering. Dzięki za odpowiedź. Po niedzieli szukam simeringa i na kanał. Namierzony http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/1995_1/type_28/power_train/transfer_case/illustration_1/ element nr 15 Teraz tylko pytanie jak się go wymienia? Od zewnątrz czy od środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Od zewnątrz się wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 fajno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.