Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy to uszkodzona uszczelka pod głowicą


Maciek_mat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam dosyć nietypowy problem ze swoim silnikiem 2.0+LPG w WP12.

Niby wszystko jest ok nie ma tłustych plam w zbiorniczku wyrównawczym nie ma masła pod korkiem oleju i na bagnecie.

Auto pracuje na gazie i czasami jak pójdzie biały dym z rury wydechowej to zasłona dymna w całej okazałości nic nie widać za autem. Wtedy w krótkim czasie ubywa 1,5 litra płynu. Auto nie ma mocy na pobocze trudno zjechać obroty spadają prawie do zera. Po przełączeniu na benzynę chwilę jeszcze dymi i przestaje.

Może miał ktoś podobny problem i coś doradzi bo nie chcę popaść w niepotrzebne koszty.

 

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz reduktor?? w LPG powąchaj czy nie śmierdzi gazem w układzie chłodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może puszczać reduktor. Jeśli pójdzie membrana, to pcha Ci płyn z układu chłodzenia do komory spalania.

Tyle że z reguły, raz pęknięta membrana puszcza płyn cały czas, auto kompletnie nie ma mocy i właśnie płynu ubywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma MIII to tam nie ma membran, tylko oringi i w ten sposób potrafi puszczać bąka do układu, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz reduktor?? w LPG powąchaj czy nie śmierdzi gazem w układzie chłodzenia

po odkręceniu korka na zbiorniczku wyrównawczym nie widać żadnych bąbli i nie czuć gazem.

Nie pamiętam jaki mam reduktor - instalacja jest ESGI i jest tam też ich reduktor z tego co pamiętam z homologacji chyba że porzedni właściciel coś zmienił.

Jaki to reduktor to mogę sprawdzić po powrocie z pracy.

Wg gazownika przez reduktor nie może zaciągać wody bo w układzie chłodzenia jest niższe ciśnienie jak w instalacji LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś, że objaw znika po przełączeniu na PB, czyli szukał bym przyczyny w reduktorze 

jak to się często zdarza, to może warto pojeździć na PB i sprawdzić czy też taki objaw występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś, że objaw znika po przełączeniu na PB, czyli szukał bym przyczyny w reduktorze 

jak to się często zdarza, to może warto pojeździć na PB i sprawdzić czy też taki objaw występuje

od jakiegoś czasu jeżdzę na Pb (ok 400km) i na razie chyba jest ok (mam przełączony układ na Pb a nie zakręconą butlę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co wymieniać?? przecież można zregenerować jak coś, i koszt dużo niższy 

a sprawdzić, hmmm ciężko tak, trzeba by było może podpiąć pod kompa od LPG i sprawdzić co się dzieje podczas takiego bąka,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko to nie wiadomo kiedy nastąpi ostatnio to często o wcześniej to przejechałem 500km bez problemu.

Do niego podobno nie ma setów naprawczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do niego podobno nie ma setów naprawczych.

a kto tak powiedział?? to jakiś niespotykany reduktor :D  zrób zdjęcie i napisz co tam jest na redku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...