Ostek Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam, jak w temacie czy koś z Was przerabiał temat. Jaki oring stosowany jest (odporny musi być na ciśnienie,temp. i olej), wymiar i najlepiej gdzie go dostanę (WAWA), w JC i Nipponie BRAK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 u mnie jest dokladnie to samo ale narazie nie mam czasu sie tym zajac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 u mnie jest dokladnie to samo ale narazie nie mam czasu sie tym zajac Oddałem samochód do mechanika, wymienił oring(musiał się sporo naszukać, nie mógł dobrać żadnego) ale w końcu wymienił i jest ok. Również wymieniłem filtr paliwa i samochód znowu odżył na benzynie, a miałem poważne problemy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...&highlight= http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...&highlight= Jednak nie był to uszkodzony przepływomierz. Od razu wymieniłem olej (carlube 5 W 40), okazało się również że wybite mam sworzeń, końcówkę drążkal, tuleję wahacza, itp. W końcu mogę cieszyć się spokojną jazdą na benzynie, bez żadnego szarpania i stresu że coś się spiepszy. Tak więc warto zainwestować kilkanaśćie złociszy aby zadbać o silniczek. Jeszcze czeka mnie sprawdzenie dlaczego strzela w tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 no to spoko, u mnie z kolei cieklo dlatego ze podczas odkrecania aparatu zaplonowego urwala mi sie dolna sruba mocujaca go do glowicy. trzeba bylo ja rozwiercic i na nowo nagwintowac, teraz wszystko git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Jeszcze czeka mnie sprawdzenie dlaczego strzela w tłumik. Bo masz przyspieszony zapłon. I wybuch mieszanki następuje przy częściowo otwartych zaworach wylotowych. Opóźnij zapłon, to i auto się zacznie lepiej zbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.