KKK13 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mam zepsuty czujnik położenia wału w Almerce po FL. Zadzwoniłem do najbliższego ASO Nissana, i okazało się, że sprawdzają tylko poduszę powietrzną pasażera, a czujnik położenia wału już mnie nie dotyczy. O akcji serwisowej przeczytałem na forum i na Wikipedii. Nie wiem czy wierzyć gościom z Nissana czy wam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 10lat po ogłoszeniu, trochę późno. Aktualna akcja serwisowa obejmuje ładunek w poduszce pasażera. Poprzednie akcje serwisowe jakie obejmowały N16 to czujnik położenia i później wymiana reflektorów (po FL) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KKK13 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Chodziło mi właśnie o ten czujnik, czyli nic z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jak buladag napisał. Nie da rady. Z tymi poduchami to też nie wszystkie Almery są objęte akcją, jakoś produkcja do czerwca się łapie. Moja Almera z września/października już się nie złapała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 kkk13 pewnie i tak był juz wymieniany jesli twój egzemplarz był objęty akcją, jesli nie byl wymieniany to możesz się zapytac w innym aso. co o akcji z poduszkami to można sobie sprawdzić listę numerow VIN na stronie uokik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.