Oktek Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 czym rożni się silnik ? SR20De od GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Jedno wielkie kompendium wiedzy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2680-sr20-jego-odmiany-i-parametry/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oktek Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 ok dzięki a jak do SR20De włożę wałki rozrządu od GT to około ile koni mi to doda ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Masz wszystkie informacje na forum. Wystarczy przeczytać http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2677-modyfikacje-sr20/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 jeszcze tłoki inne ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 nie da sie okreslić ile dokładnie co doda koni bo każdy silnik jest w innej kondycji. jak chcesz sie dowiedziec to hamownia przed i hamownia po, bo to jedyny sposób sprawdzenia efektu modyfikacji reszta to wszystko mity i bajki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Przeważnie przyrost mocy po zmianie wałka ssącego na model pochodzący z GT to okolica 7-8KM. o ok 2KM większe przyrosty mocy występują po takim zabiegu w Primerach P11 gdzie silnik słaby i mocny mają stopień sprężania 10:1 za sprawą płaskich tłoków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.