hugh_h Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Właśnie znalazłem dwa czujniki ciśnienia oleju w TD27T, jeden z lewej drugi z prawej ? Kto mi powie czemu są dwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ty masz TDI w td nie ma chłodnicy oleju, przenosimy własnie serwer wiec nie wrzucę fotek, ale jeden jest po prawej patrzrzac z boku trochę nad rozrusznikiem, drugi z lewej odrobinę przed filtrem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 u mnie w TD27T nie ma tego ale to jest silnik bez kompa, (nie TDI) zaznaczam. w TD25 mam jeden czujnik, z prawej moje poszukiwanie prowadzą mnie powoli do przypuszczeń że ten drugi czujnik w pobliżu filtra oleju może służyć do wykrywania np zapchania filtra oleju, ponieważ jest przy zaworze (7), czujnik na schemacie to chyba (23) ale cholera ich wie tak namalowali czujnik z prawej koło rozrusznika czujnik z lewej koło filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 w tym silniku w uk smarowania jest dużo układów obejścia (kulka ze sprężynką ) przy przepchanym filtrze otworzy się i popłynie bokiem więc zmienią sie ciśnienia jak ? kto wie? trzeba by pewnie to rozłożyć obejrzeć jak idą te kanały a puki co nie mam zamiaru tam grzebać. Planowałem podczepić się z czujnikiem ciśnienia i temperatury oleju do VDO ale już widzę ze to nie będzie takie hop-siup, oryginalnie króciec ma gwint 1/8", mój czujnik oleju m10x1 a temperatury M14x1.5 ... wychodzi sporo kolanek i redukcji ... no chyba że znajdę gwintownik R1/8 to zrobię od razu właściwy trójnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 tez tak mam juz kiedys pytałem o to na forum. u mnie podlączone było z jednej strony przzy rozruszniku Hugh_h Chyba w końcu wkładasz 2.7 do picupa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 zgadza się czyszczenie trwa http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/TD27T%20cleanup/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Daj znaka jak tam silnik wygląda - czy wszystko ok, rozpisz się Dzięki za dystanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keenek Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Panowie nie chcialem zakladac kolejnego tematu wiec odgrzewam "starego kotleta" o ile czujnik przy pompie w moim Terrano jest podłaczony to przy filtrze oleju nie jest wogole podpiety nawet wtyczki nie widac. 1. Czy możecie mi powiedzieć skad wychodzi kabel do czujnika ? 2. Zauwazyłem że kontrolki wody w filtrze paliwa i ładowania akumulatora swiecą identycznie czyli pewnie zmostkowane jak silnik pracuje na wolnych lekko sie żarzą przygazuje gasna. 3. Na zdjęciu jest nie podpieta wtyczka oraz element ktory idzie do alternatora. czy to jest wtyczka od tego elementu i jakie jest jego zadanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.