cisu Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Szukam i nie wiem jak to rozkminić, pomóżcie proszę...Było tak, że nagle w korku, wrzucam jedynkę i nie mogę ruszyć, auto nie przekracza 1,5tys obrotów, ledwo jedzie. Pogmerałem filtrem pow. kablami od przepływki i temp pow. i obroty dochodzą do 3tys, auto jakoś jedzie, ale lipa jest. Pokazuje błąd P0110 czyli czujnik temp powietrza dolotowego. Wyciągnąłem go, mam wersje gdzie ten czujnik jest przed przepływką. Sprawdzam, ma ok 2kohma (czyli ok), w gorącej wodzie ok. 400ohmow, w zimnej 3kohmy czyli to nie czujnik... Na wiązce 5V, masa jest, przy podłączonym termistorze napięcie ok 3V czyli też ok. a auto jak nie wchodzi na obroty tak nie wchodzi... Resetuje błąd. Nic. Po kilkunastu minutach dalej P0110 ale nie zapala check engine... Generalnie jest tak że na zimnym nie chce przekroczyć 1500 tys obr, na rozgrzanym nie przekroczy 4000... daje gaz a obroty spadają. Za co się teraz zabrać??? Szukam i nie wiem jak to rozkminić, pomóżcie proszę...Było tak, że nagle w korku, wrzucam jedynkę i nie mogę ruszyć, auto nie przekracza 1,5tys obrotów, ledwo jedzie. Pogmerałem filtrem pow. kablami od przepływki i temp pow. i obroty dochodzą do 3tys, auto jakoś jedzie, ale lipa jest. Pokazuje błąd P0110 czyli czujnik temp powietrza dolotowego. Wyciągnąłem go, mam wersje gdzie ten czujnik jest przed przepływką. Sprawdzam, ma ok 2kohma (czyli ok), w gorącej wodzie ok. 400ohmow, w zimnej 3kohmy czyli to nie czujnik... Na wiązce 5V, masa jest, przy podłączonym termistorze napięcie ok 3V czyli też ok. a auto jak nie wchodzi na obroty tak nie wchodzi... Resetuje błąd. Nic. Po kilkunastu minutach dalej P0110 ale nie zapala check engine... Generalnie jest tak że na zimnym nie chce przekroczyć 1500 tys obr, na rozgrzanym nie przekroczy 4000... daje gaz a obroty spadają. Za co się teraz zabrać??? po sprawdzeniu termistora, inspekcji kabla i elementów doprowadzających powietrze nie pojawia się już błąd P0110, tylko po przejechaniu paru kilometrów P0171 (zbyt uboga mieszanka) - wg mojego kompa to jest błąd pending (oczekujący?) natomiast dalej nie wyświetla check'a. Auto pracuje dalej tak samo.Proszę o sugestie? Pompa paliwa - coś z ciśnieniem ? Lambda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pewnie przepływka do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 filtr paliwa może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cisu Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Pewnie przepływka do wymiany. ale wydaje mi się że z pomiarów na obd wynika że jest ok, na biegu jałowym 2g/s, przy dodawaniu obr. ładnie rośnie do 22g/sec przy ok 4000obr filtr paliwa może? może ale w almerze jest niewymienny bo jest razem z pompą paliwa... Najlepsze, że auto jeździ ale za cholere nie chce pokazać teraz check'a.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 może ale w almerze jest niewymienny bo jest razem z pompą paliwa... Kolego, uzupełnij najpierw profil, tak jak mówi o tym regulamin i odpowiedni temat. Potem będziemy zastanawiać się co dalej. Pierwswszy raz słyszę aby w samochodzie nie było filtra paliwa. W Fiatach 125,126 nie było, ale każdy rozsądny kierowca zakładał je sobie sam i wymieniał co roku. Ale to były dawne lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 W benzyniakach N16 filtra jako takiego brak tzn jest zintegrowany z pompą paliwa co utrudnia wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cisu Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Kolego, uzupełnij najpierw profil, tak jak mówi o tym regulamin i odpowiedni temat. Potem będziemy zastanawiać się co dalej. Pierwswszy raz słyszę aby w samochodzie nie było filtra paliwa. W Fiatach 125,126 nie było, ale każdy rozsądny kierowca zakładał je sobie sam i wymieniał co roku. Ale to były dawne lata. Sorry, uzupełniłem profil... nie napisałem że nia ma filtra. napisałem coś innego, że jest niewymienny. Chyba, że wiesz jak się go wymienia bo w sumie chętnie bym wymienił bo pewnie nigdy nie był. A może to czujnik położenia przepustnicy? Miał ktoś do czynienia z tym czymś... NR 7: 226204M500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) A może to czujnik położenia przepustnicy? Miał ktoś do czynienia z tym czymś... NR 7: 226204M500 Może ten temat Ci pomoże? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86633-n16-regulacja-przepustnicy-na-opak-oraz-tps/?hl=przepustnica Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cisu Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 stoi juz pare dni u mechanika, nie potrafi tego zdiagnozować...żadnych błędów teraz nie wyświetla, wszystkie czujniki, przepustnica, pompa sprawdzone, ponoć wszystko ok...skłaniają się ku rozrządowi.... czy możlie jest że łańcuch przeszkoczył i auto tak sie zachowuje?tzn. wiem, że możliwe tylko czy wtedy by tak idealnie pracował na biegu jałowym, równiótko bez problemów, zapalał od strzała ???po czym poznać że jest łańcuch wyciągnięty bez rozbierania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 bzdura z tym rozrządem... zmień mechanika, jak ma takie pomysły.. łańcuch że jest rozciągnięty od razu widać.. nasze n16 mają napinacz i widać ile już napiął... a jak za dużo to po prostu hałasuje.. a jakby przeskoczył.. to byś go nie odpalił nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.