kodi7 Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 witam wlasnie jestem w trakcie swapa P10SLX na eGT z anglika, moj mechanior powiedzial ze poza wiazka silnika konieczna jest tez przekladka calej przedniej instalacji. Czy to jest konieczne czy on nie ma pojecia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Pytanie tylko po co przekładać wiązkę silnika? Jak czujniki są umieszczone w tych samych miejscach. eGT od SLX różni się silnikiem (tłoki i wałki), innymi nastawami ECU oraz tym, że GT ma wskaźnik ciśnienia oleju, a reszta nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodi7 Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 on mi tlumaczy ze SLX to ma jednopunktowy wtrysk a eGT wielo i musi przekladac wiazke silnika wraz z komputerem a ze silnik pochodzi z anglika to wszystkie kable sa krotsze i musi przekladac cala instalacle pod maska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Wiązka silnika wiadomo że do wymiany, chociazby dlatego że DE ma 4ry wtryski i kostki od nich, ma w innym miejscu przepływkę itd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 kodi7 szkoda, że na początku nie napisałeś jaki masz silnik. Jeśli zmieniasz SR20Di na SR20DE no to wiązkę silnika trzeba zmienić. Spróbuj znaleźć wiązkę silnika na allegro od SR20De/DE będzie mniej rzeźby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 dokładnie tak .mam nawet ze 3 takie wiazki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.