Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n 16]silnik do remontu?


pele
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

okiazało się, że moja alma łyka olej silnik 1.8 przebieg 113000(teoretycznie) i  co teraz?

co do wymiany w silniku ? dodam, że słaby to on nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli by się dało tanio zmienić pierścienie na nominalne + uszczelniacze to jest warte takiej próby ,,,

 

Generalny remont ze szlifami itp jest totalnie nie opłacalny to raz

a dwa że bez gwarancji powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pozostaje mi tylko pilnować poziomui oleju i robić dolewki?



a jakbym przeszedł na mineral?

jakie są oznaczenia oleju?

pósyntetyk 10w40

syntetyk ?

mineral ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic to nie da, i tak spali. Przepala nawet "motodoktory" w takim stadium jak jest u mnie.

 

 

Ja leje oleje ktore akurat sa na promocji (aktualnie jakis castrol 15w40) i olewam. :P Nie ma innej rady przy takiej wartości samochodu.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ceny remontu, to licząc pierścienie i uszczelniacze i wszystkie uszczelki etc, to z 1500-2000 trzeba bedzie policzyc, chba ze ma sie znajomego mechanika ktory ogarnia temat i sie podejmie i moze nas taniej policzyc za robote ;)

 

co do oleum, to u mnie jak leciało do 1l na 500km to nawet silnik tego nie przepalał, dosłownie mozna stwierdzic ze przepluwał przez rury tym olejem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci po odpaleniu i na bardzo wysokich obrotach przy obciążeniu. Tak to niewidocznie (w tylnej szybie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-)

 

pozdrawiam

Edytowane przez przemek-g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie żartuje. Pierścienie, prócz zapieczenia po maksie, były zamiast "skretki" tak jak to są zrobione, idealnie wytarte i nie miało to prawa zbierać oleju.

Teraz od wymiany do wymiany ani o 1mm na bagnecie, tj jakieś 15-20kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega tomzyl już po remoncie widać

kolega robił pierscionki z uszczelkami zaworów czy

generalke ze szlifami?

i jescze: co to sa szlify?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-)

 

pozdrawiam

Jak trzy litry między wymianami to nie ma co wymieniać. Tylko filtr oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fitr oleju wymieniany 2 miechy temu z olejem



można wiedzieć ile kolewga tomzyl dał złotówek za remoncik



a może jakiś wadliwy ten wymianiany filtr oleju być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma filtr oleju do tego ze ten trafia do komory spalania?

 

wcześniej mialem filtrona, teraz oryginal i bez różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wyżej pisałem;) wtedy robiłem też przegląd ogólny, wymianę tłumika i inne, ale miałem robotę taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...