pele Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 okiazało się, że moja alma łyka olej silnik 1.8 przebieg 113000(teoretycznie) i co teraz? co do wymiany w silniku ? dodam, że słaby to on nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Pierścienie + uszczelniacze i wszystkie ruszane uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dużo tego oleju bierze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 nie wiem dokładnie ale zrobie ten silnik bo chcę almą pojeżdzić parę latek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jak nie bierze więcej, niż ~3l między wymianami to wg mnie nie ma sensu robić remontu silnika, te silniki zawsze lubiły olej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 a jaki jest w przybliżeniu koszt takiej operacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Nieopłacalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 jeśli by się dało tanio zmienić pierścienie na nominalne + uszczelniacze to jest warte takiej próby ,,, Generalny remont ze szlifami itp jest totalnie nie opłacalny to raz a dwa że bez gwarancji powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 to pozostaje mi tylko pilnować poziomui oleju i robić dolewki? a jakbym przeszedł na mineral? jakie są oznaczenia oleju? pósyntetyk 10w40 syntetyk ? mineral ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Nic to nie da, i tak spali. Przepala nawet "motodoktory" w takim stadium jak jest u mnie. Ja leje oleje ktore akurat sa na promocji (aktualnie jakis castrol 15w40) i olewam. Nie ma innej rady przy takiej wartości samochodu. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 co do ceny remontu, to licząc pierścienie i uszczelniacze i wszystkie uszczelki etc, to z 1500-2000 trzeba bedzie policzyc, chba ze ma sie znajomego mechanika ktory ogarnia temat i sie podejmie i moze nas taniej policzyc za robote co do oleum, to u mnie jak leciało do 1l na 500km to nawet silnik tego nie przepalał, dosłownie mozna stwierdzic ze przepluwał przez rury tym olejem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 e to u mnie pali i mu smakuje czy to trasa czy to miasto 1l na 400km leci w kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 a to już masakra ...a nie leje gdzieś ? bo kolega lał litr na 1000 to mu niebieskie obłoki robiło .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Kopci po odpaleniu i na bardzo wysokich obrotach przy obciążeniu. Tak to niewidocznie (w tylnej szybie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek-g Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) 3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-) pozdrawiam Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez przemek-g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Ja nie żartuje. Pierścienie, prócz zapieczenia po maksie, były zamiast "skretki" tak jak to są zrobione, idealnie wytarte i nie miało to prawa zbierać oleju. Teraz od wymiany do wymiany ani o 1mm na bagnecie, tj jakieś 15-20kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 kolega tomzyl już po remoncie widać kolega robił pierscionki z uszczelkami zaworów czy generalke ze szlifami? i jescze: co to sa szlify? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Tylko uszczelniacze i pierścienie. Szlify to masz panewek, tlokow. 1 opcja wystarczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-) pozdrawiam Jak trzy litry między wymianami to nie ma co wymieniać. Tylko filtr oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 fitr oleju wymieniany 2 miechy temu z olejem można wiedzieć ile kolewga tomzyl dał złotówek za remoncik a może jakiś wadliwy ten wymianiany filtr oleju być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 a co ma filtr oleju do tego ze ten trafia do komory spalania? wcześniej mialem filtrona, teraz oryginal i bez różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Kilka postów wyżej pisałem;) wtedy robiłem też przegląd ogólny, wymianę tłumika i inne, ale miałem robotę taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.