MORIS7 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam, oto odpowiedź od nissan polska. Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r. Pana Nr sprawy: 1-265481350 Pan dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Szanowny Panie, Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji: Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach. Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana. Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego. Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem. Z poważaniem, Agnieszka Asztalos Koordynator ds. Obsługi Klienta poland@nissan-services.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam, oto odpowiedź od nissan polska. Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r. Pana Nr sprawy: 1-265481350 Pan dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Szanowny Panie, Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji: Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach. Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana. Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego. Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem. Z poważaniem, Agnieszka Asztalos Koordynator ds. Obsługi Klienta poland@nissan-services.eu Czyli kupiłeś / widziały gały co brały/ to spadaj i nie molestuj dyrekcji.Arogancja Nissana poraża.Zresztą dlaczego ma być po polsku,przecież "dyrektory" siedzą w Budapeszcie i zdalnie zarządzają Nissanem w Polsce.Im język polski nie jest potrzebny.A polski lud i tak kupuje QQ więc szkoda zachodu i pieniędzy na polski soft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia. Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Bo Polska język trudna język, a auto i tak będą kupować, więc w czym problem. Poza tym może mają na uwadze fakt, że jesteśmy mądrym narodem i inne języki znamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia. Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski. Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach. Niestety ale taka jest prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maper Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 W 2010 roku Polska zajmowała 9 miejsce w Europie w sprzedaży Nissanów, w 2011 roku Nissan miał w Polsce 5% udział w sprzedaży, w 2012 roku ok. 3,7%. Więc nie jest to strategiczny rynek dla Nissana. I nie ma co się dziwić, że jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.