Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Connect menu j.polski+ nawigacja (sierpień 2013)


MORIS7

Recommended Posts

Witam,

oto odpowiedź od nissan polska.

 

Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r.

                                                                        Pana Nr sprawy: 1-265481350

 

Pan 

dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Szanowny Panie,

 

Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji:

 

Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach.

 

Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana.

 

Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego.

 

Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem.

 

Z poważaniem,

 

 

Agnieszka Asztalos

Koordynator ds. Obsługi Klienta

poland@nissan-services.eu

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Witam,

oto odpowiedź od nissan polska.

 

Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r.

                                                                        Pana Nr sprawy: 1-265481350

 

Pan 

dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Szanowny Panie,

 

Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji:

 

Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach.

 

Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana.

 

Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego.

 

Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem.

 

Z poważaniem,

 

 

Agnieszka Asztalos

Koordynator ds. Obsługi Klienta

poland@nissan-services.eu

Czyli kupiłeś / widziały gały co brały/ to spadaj i nie molestuj dyrekcji.Arogancja Nissana poraża.Zresztą dlaczego ma być po polsku,przecież "dyrektory" siedzą w Budapeszcie i zdalnie zarządzają Nissanem w Polsce.Im język polski nie jest potrzebny.A polski lud i tak kupuje QQ więc szkoda zachodu i pieniędzy na polski soft.

Link to comment
Share on other sites

Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia.

Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski.

Link to comment
Share on other sites

Bo Polska język trudna język, a auto i tak będą kupować, więc w czym problem. Poza tym może mają na uwadze fakt, że jesteśmy mądrym narodem i inne języki znamy.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia.

Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski.

 

Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie  Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach.

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie  Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach.

 

Niestety ale taka jest prawda.

Link to comment
Share on other sites

W 2010 roku Polska zajmowała 9 miejsce w Europie w sprzedaży Nissanów, w 2011 roku Nissan miał w Polsce 5% udział w sprzedaży, w 2012 roku ok. 3,7%. Więc nie jest to strategiczny rynek dla Nissana. I nie ma co się dziwić, że jest jak jest.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...