Zuzinho7 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam, Czy ktoś z Was konserwował podwozie z Primerze? Ale może wcześniej od początku, przed Primerą posiadałem Hondę Civic 2.0 Tdi i bez tego nie było opcji aby to auto funkcjonowało prawidłowo przez zimę, miałem konserwację robioną przez warsztat (koszt 600 zł), chciałem to wtedy zlecić specjalistom z jednego względu - było troszkę miejsc zaczynającej się rdzy. Było to zrobione świetnie przez 2 zimy konserwacja wytrzymała porządnie. Zbliża się zima, więc podejmuję ten temat przy Primerze. Pierwszy raz jak wjechałem na kanał Primerą byłem w szoku że w takim stanie może być podwozie w Japończyku, jednym słowem brak rdzy - podwozie nie konserwowane. Z racji że inny obywatel w moim domu trzyma auto w garażu (gnijący Opel Astra Cat 94 rocznik :D), no ale musi tam stać i nie ma wyjścia - siła wyższa, więc moja Primera zmuszona jest stać na polu całą zimę. Pytanie teraz czy poddawać konserwacji podwozie, jeżeli tak jakimi środkami - chcę to sam ręcznie zrobić jak już, mam dostęp do kanału. Dzięki z góry za pomoc -- Pozdrawiam Kamil Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Zuzinho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 kolego pierwsza sprawa porzadne umycie podwozia pozniej srodek bitex powinien ci pomoc....jest sprzedawany w postaci sprayu i w puszcze gdzie nakladasz go pedzlem...troche czasu w kanale i wszystko mozna zrobic samemu...wazne zeby dobrze przygotowac auto do tego zabiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To jest trochę tańsze http://allegro.pl/permatex-preparat-kauczukowy-konserwacja-podwozia-i3312974910.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 ja bym teg nie robil skoro nie ma sladu korozji moja tez stoi pod chmura i nic jej nie jest od 4 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 ja bym teg nie robil skoro nie ma sladu korozji moja tez stoi pod chmura i nic jej nie jest od 4 lat Tylko zerknąć na przednią belkę pod chłodnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 czysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 No właśnie i chyba nie wiem czy tego roku nie dam sobie spokój i zobaczę jak zachowa się przez zimę a najwyżej kolejnego poddam konserwacji I jest to 100% możliwe co preston81 opowiada bo nawet moim ktoś wcześniej podczas warunków zimowych jeździł, to czy stał w garażu czy nie to jakaś mniejsza różnica. W zimie jeździsz po soli itd. Orientuje się ktoś w ogóle czy Primera jest w ocynku? -- Pozdrawiam Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Całościowo czy fragmentami jest cynkowany? Jak się ma w nich sprawa progów? W hondzie miałem blachę osłoniętą plastikiem, a tutaj? Jeżeli metal jak się do nich dostać aby wlać środek konserwujący? --- Pozdrawiam Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 raczej całość ale głowy nie dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1978 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Całościowo czy fragmentami jest cynkowany? Jak się ma w nich sprawa progów? W hondzie miałem blachę osłoniętą plastikiem, a tutaj? Jeżeli metal jak się do nich dostać aby wlać środek konserwujący? --- Pozdrawiam Kamil Progi mają otwory technologiczne od środka kabiny po zdjęciu plastikowych listew i odsłonięciu dywaników masz co 15 cm zaklejone progi okrągłymi nalepkami, trzeba je odkleić i potraktowac np. Fluidolem, polecam także pomalowac progi od spodu bo po jakimś czasie łuszczy sie farba szczególnie w okolicach przedniego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.