tomson23 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Witam mam problem z wężem od wspomagania (czarny z ochrona termiczna) . Mechanik mówił ze można zakuć nowy i będzie ok . ale natknąłem się na temat że może nie dokońca to poźniej działać prawidłowo . Co sądzicie o tym nowy dośc drogi okolo 900 zl orginał . Proszę o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 zakuj nowy, tylko zakuwający, niech sprawdzi, czy czasem nei ma dławicy, wtedy trzeba ją przełożyć albo wziąć pod uwagę podczas zakuwania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 to są ciśnieniowe chyba nie powinno być dławicy ,,, koszt o wiele mniejszy będzie szukaj serwisów koparek i innych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 w P12 była Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 fhrancuziiii coś namotali ,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomson23 Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 fhrancuziiii coś namotali ,,, Zakułem narazie jest ok . Dzięki przyjaciele za pomoc . Zakułem narazie jest ok . Dzięki przyjaciele za pomoc . Zdecydowałem się na kupno orginalnego i teraz jest wszystko ok. Odradzam zakuwanie jest kilka powodów po których to nie działa prawidłowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 jakich powodów?? możesz rozwinąć?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomson23 Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 jakich powodów?? możesz rozwinąć?? Drżenie kierownicy podczas skrecenia do "końca " w prawo i w lewo . Jak się okazuje orginał ma jakis czujnik i w środku jest zwężony w dwóch miejscach i nie podaje takiego ciśnienia. Droga zabawa ale proponuje orginał . Uwaga !!! na róznice węży jesli ktoś ma wersje 2WD nie pasują od 4 WD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jak się okazuje orginał ma jakis czujnik i w środku jest zwężony w dwóch miejscach i nie podaje takiego ciśnienia. czujnika nie ma, ale dławica jest, czyli to co pisałem wyżej, poprostu trafiłeś na papudraka, który nie sprawdził co i jak jest w środku, P12 też ma dławiony wąż i był zarabiany tylko, przez osobą znającą się na tym i do dzisiaj nei ma żadnego problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MłodyGSX-R Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Jestem nowy więc, witam wszystkich. Trafiłem na forum ponieważ parę dni temu i mnie dopadła bolączka cieknącego przewodu wspomagania. Przed zabiegiem wymiany węża przerzuciłem ten o to wątek i kilka podobnych na innych forach. Z racji niemałej ceny oryginalnego przewodu postanowiłem spróbować zakuć nowy, przy czym stary został rozebrany na części pierwsze. W środku znajdują się dwa dławiki i jakaś sprężyna. Wszystko zostało przełożone i zakute na nowym wężu. Efekt? Może, nie nieznośnie ale jednak w pewnych chwilach owe buczenie jest słyszalne. Wniosek... Jak ktoś nie chce wyrzucić 100zł za zakucie i dwa razy tego rozbierać niech od razu szuka nowego Cena w stanach ok 100$ Gościu z amerykany.pl, może sprowadzić za 350zł czeka się 3 tyg. Prawdopodobnie jest to zamiennik oryginału. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stomkowiak Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Jestem nowy więc, witam wszystkich. Trafiłem na forum ponieważ parę dni temu i mnie dopadła bolączka cieknącego przewodu wspomagania. Przed zabiegiem wymiany węża przerzuciłem ten o to wątek i kilka podobnych na innych forach. Z racji niemałej ceny oryginalnego przewodu postanowiłem spróbować zakuć nowy, przy czym stary został rozebrany na części pierwsze. W środku znajdują się dwa dławiki i jakaś sprężyna. Wszystko zostało przełożone i zakute na nowym wężu. Efekt? Może, nie nieznośnie ale jednak w pewnych chwilach owe buczenie jest słyszalne. Wniosek... Jak ktoś nie chce wyrzucić 100zł za zakucie i dwa razy tego rozbierać niech od razu szuka nowego Cena w stanach ok 100$ Gościu z amerykany.pl, może sprowadzić za 350zł czeka się 3 tyg. Prawdopodobnie jest to zamiennik oryginału. Za sprowadzony oryginał trzeba zapłacić 600-700. Jeśli zdecydujesz się na ten zamiennik, daj znać czy jest OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MłodyGSX-R Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Niby jest to OEM, numer części to 49720-CC10C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stomkowiak Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Niby jest to OEM, numer części to 49720-CC10C. Numer prawidłowy. W serwisie w USA kosztuje około 120$. Więc jeśli ze sprowadzeniem 350PLN to taniutko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.