yogi Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Mam pytanie do klubowiczów . czy w primerach 2,0 benzyna tarcza sprzęgła jest napędzana linką czy jakimś siłownikiem hydraulicznym. Proszę o poradę bo mi właśnie wpadł pedał sprzęgła i nie wiem co mam z tym fantem zrobić. Moja prima to P11 2,0 benzyna z 96r. Pozdrawiam wszystkich i proszę o poradę :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 sprawdz najpioerw linkę a jeżeli jest w porządku to pozostaje wyjęcie skrzyni wtedy gorzej bo albo łożysko albo docisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 linka.Pewnie strzelila.Gdyby to byla ona to od razy kupuj oryginalna a nie zadnego zamiennika.Teraz mam oryginalna i nie ma zadnego problemu.Wczesniej mialem 3 zamienniki i wszystkie jakos dziwnie strzelaly. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 miałem ostatnio to samo i było to łozysko wyciskowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Juz po robocie . Faktycznie padła linka od sprzęgła. Już wymieniona oraz wszystkie płyny,świeczki,filtry razem 220 zł. Olej,świeczki,filtry były moje a linka kupiona przez mechanika . Mi się wydaje,że chyba nie drogo zapłaciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master1 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 podłącze się z opisem moejgo przypadku. Wczoraj żonie prima stanęła na ak. krakowskiej. Pedał sprzegła wpadł w podłogę i tak został. Okazało się, ze urwały sie obie śruby , któymi przykręcona jest do bloku silnika taka łapa z blachy na której opiera się linka od sprzęgła. Niesamowite. nie wiem jak to jest możliwe. W bloku sa cztery otwory. W tej łapie dwa. Teściu tą łapę przykręcił jedną śrubą bo w w drugim otworze pozostała urwana śruba. Żona przejechała jakis kilometr i znowu to samo. Dobry człowiek ją sholował na bok. Okazało się, ze na to łapę działają siły skierowane w stronę cięgła i przykręcenie na jedną śrubę nic nie daje bo ten element kręci się na niej. Wpadłem na genialny pomysł. Poluzowałem maksymalnie linkę. Odchyliłem łapę w stronę kabiny tak, ze odsłonił się otwór w bloku. Włożyłem w niego klucz szesciokątny i zablokowałem ten element. Chodzi. Sprzęgło bierze ładnie , pedał odbija. Dojechałem do domku. Nie moge tylko zrozumiec jak to mozliwe , ze ucieły się obie śruby. Primera 2000 r., 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Odświeżę temat... właśnie zerwały mi się śruby trzymające ową "łapę", o której master1 pisał. Auto poszło na warsztat. Zobaczymy co "fachowcy" wymyślą Udało się wykręcić stare śruby. Założone nowe + przymocowana podpora dodatkowa do bloku silnika aby nigdy więcej się nie urwało Koszt 150 zł Auto śmiga dalej I przestroga dla innych użytkowników: Jeśli ciężko chodzi sprzęgło, to liczcie się z zerwaniem śrub mocujących tę nieszczęsną łapę trzymającą linkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Właśnie urwała mi się dzisiaj ta łapa trzymająca linkę sprzęgła( a dokładniej śruby trzymające ją).Okazało się ,że jedna śruba jest urwana a drugiej chyba nie było bo nie ma po niej śladu znaku.Teraz mam pytanie do forumowiczów w bloku są cztery miejsca na śruby w tej łapie blaszanej dwa u mnie łapa była przykręcona na te dwa otwory bliżej grodzi ,czy jeśli nie uda mi się wyciągnąć tej urwanej śruby mogę przykręcić łapę na te dwia pozostałe otwory na śruby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 nie wiem czy ci linki wystarczy ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) Wieczorem zajmę się tym zobaczymy może uda się wykręcić urwaną śrubę i nie trzeba będzie kombinować.Swoją drogą co za patałach przykręcił tą łapę na jedną śrubę , fakt trzy latka tak śmigłlem nieświadom . Dam znać jak się z tym uporałem. Udało się przykręcić łapę na to wolne miejsce (niestety dostęp do urwanej śruby był lipny więc dałem sobie spokój) linki wystarczyło.Sprzęgło w miarę chodzi choć jak się je wciska czuć na początku taki brak oporu czy da się to jeszcze jakoś skorygować? Jednak stanęło na tym ,że tą urwaną śrubę wykręciłem i teraz jest gitara , łapa na swoim miejscu pedał sprzęgła chodzi ok. Edytowane 16 Marca 2012 przez OCHEN1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.