Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

VDC off ?


hot_rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj przy pełnym upalaniu na torze oczywiście przy wyłączonym VDC czułem jakby coś ingerowało w stabilność auta...coś jakby ABS, ale typowego odczucia na pedale nie czułem.

coś kiedyś słyszałem ,że ukł. TCS nie rozłącza się tak do końca , ale VDC to co innego i jest odpowiedzialny tylko za uślizg tylnych kół..

macie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli 3 stopniwy jak w nissanie skyline 350gt to się wyłącza w 100%. Jesli nie to zawsze w pewnym momencie zaczyna ratować. Poganiajcie ostrzej w zimę to sie przekonacie jak to działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , przecież mam zwykłą szperę ...sam nie wiem moze to jednak byl abs? tak rzadko to w sumie  wyczuwałem..

ale mimo wszystko bylo to moje 1 upalanie nyską i widzę w tym aucie potencjał, bo:

-jest sztywny

-jest w miare przewidywalny

- i bardzo fajnie wyważony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często problem z ABS i TCS w zetkach pojawia się po tym jak są różnej wielkiści koła na osi przedniej i tylnej...

Zakładając szerszą oponę z tyłu trzeba zachować jej proporcję do przedniej (średnica zewnętrzna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może chodzi o ten system co mierzy przeciążenie G? W czasie poślizgu przyhamowuje któreś koło by samochód wrócił na swój tor jazdy. Mozna to łatwo wyłączyć. Ten badziew znajduje się pod plastikiem koło lewarka od ręcznego hamulca. W jeden przewód wpinasz pstryk i wyłaczasz go sobie kiedy chcesz. Pstryka można w starszych zetkach schować pod popielniczką to nie bedzie szpecił.

Kiedyś pisałem, że moja Zetka gdy równocześnie wcisnę pedał gazu i hamulca to odcina gaz. Teraz po tym zabiegu można lepiej upalać kapcia.

Nie wszystkie amerykańskie wersje miały ten bajer.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije :)

Potwierdzam, raz podczas kręcenia kółek na placu kontrolka poślizgu zaczęła palić mi się na stałe. Nie dało się włączyć z powrotem kontroli trakcji przyciskiem, trzeba było wyłączyć i włączyć silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...