hot_rider Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 wczoraj przy pełnym upalaniu na torze oczywiście przy wyłączonym VDC czułem jakby coś ingerowało w stabilność auta...coś jakby ABS, ale typowego odczucia na pedale nie czułem. coś kiedyś słyszałem ,że ukł. TCS nie rozłącza się tak do końca , ale VDC to co innego i jest odpowiedzialny tylko za uślizg tylnych kół.. macie podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 U mnie TCS wyłącza się przyciskiem w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 jeśli 3 stopniwy jak w nissanie skyline 350gt to się wyłącza w 100%. Jesli nie to zawsze w pewnym momencie zaczyna ratować. Poganiajcie ostrzej w zimę to sie przekonacie jak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 nie , przecież mam zwykłą szperę ...sam nie wiem moze to jednak byl abs? tak rzadko to w sumie wyczuwałem.. ale mimo wszystko bylo to moje 1 upalanie nyską i widzę w tym aucie potencjał, bo: -jest sztywny -jest w miare przewidywalny - i bardzo fajnie wyważony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Często problem z ABS i TCS w zetkach pojawia się po tym jak są różnej wielkiści koła na osi przedniej i tylnej... Zakładając szerszą oponę z tyłu trzeba zachować jej proporcję do przedniej (średnica zewnętrzna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 mam ta samą średnicę i te same opony 245 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 (edytowane) Może chodzi o ten system co mierzy przeciążenie G? W czasie poślizgu przyhamowuje któreś koło by samochód wrócił na swój tor jazdy. Mozna to łatwo wyłączyć. Ten badziew znajduje się pod plastikiem koło lewarka od ręcznego hamulca. W jeden przewód wpinasz pstryk i wyłaczasz go sobie kiedy chcesz. Pstryka można w starszych zetkach schować pod popielniczką to nie bedzie szpecił. Kiedyś pisałem, że moja Zetka gdy równocześnie wcisnę pedał gazu i hamulca to odcina gaz. Teraz po tym zabiegu można lepiej upalać kapcia. Nie wszystkie amerykańskie wersje miały ten bajer. Edytowane 10 Września 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 to była część jakiegoś systemu? bo pierwsze słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Czujnik przyspieszenia bocznego to element układu ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije Potwierdzam, raz podczas kręcenia kółek na placu kontrolka poślizgu zaczęła palić mi się na stałe. Nie dało się włączyć z powrotem kontroli trakcji przyciskiem, trzeba było wyłączyć i włączyć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjaza Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 W każdym aucie z esp, tak to działa. A w temacie, to u mnie wyłącza całkowiecie ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 czym sie różni VDC od slip ??? Slip sie pali podczas ruszania na mokrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 slip=poślizg, to właśnie jest system vdc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Pomyliłem sie, mam przycisk TCS co on oznacza ? Bo sie swieci czasem slip a czasem TCS wiec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.