Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ma ktos pomysl na lsd tylnego mostu w terrano I ???


Gość HAIKO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy w terrano I były mosty z LSD wiec jeśli takowych nie ma to może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na blokade czasową mechanizmu różnicowego. Może elektromagnes czy coś  :)

Edytowane przez HAIKO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie spotkałem jeszcze T1 bez LSD  :wave:

Podnioslem tylnij most do gory i napewno nie dziala wiec albo juz umarlo LSD albo go nima :)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

wlasnie myslalem na moscie od parcha tylko pewnie bede przerabiac mocowania a co do szerokosci most to przy moich gumach 35x12.5 i tak juz wystaje grubo po za obrys autka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podniesieniu mostu da się określić czy jest czy nie ma ze 100% pewnością...

 

kwestia sprawości jest wtórna...

 

jak koła się kręcą w tą samą stronę to jest... nawet jeśli jest umarłe to kręcą się w tą samą stronę 

 

szerokość mostu parchowego da się ponoć skorygować et felgi, do przerobienia są mocowania sprężyn, czort wie jak będzie z wahaczami, ale i tak impreza super tania w porównaniu do ARB

35 cali założyłeś na przedni ifs? :) a film widziałeś jak "oczko odpadło temu misiu"? Swoją droga na takim kapciu LSD nawet super sprawde będzie miało działanie raczej psychologiczne...

 

Pokaż foty, ciekawy jestem tego potwora  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ide do garazu i zaraz jeszcze raz sprawdzeten nieszczesny most :) . Filmik widzialem :) tylko troche go poniosla fanazja z ta jazda na takich kapciach :) swoja droga musial miec cos "wywalone" w zawiasie lub nie mial zadnych przerobek. Ja co prawda mam duzo na grzebane, caly zestaw liftu Trail Mastera pare podzespolow jest wzmocniona pod te kolka i jakos smigam od ponad roku. :) wieczorkeim zamieszcze fotki



powiedz kolego cos wiecej o ARB 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączana pneumatycznie, trzeba mieć kompresorek.... pasuje z przedniego mostu do parcha (HB 233) 

 

oryginał coś z 4 tysie, kompresor z wiązką 1 tysia..., zalecają od razu wymianę łożysk.

 

chińczyk wyjdzie coś z 60% ceny...

 

ta z parcha włączana podciśnieniem... tylko zaworek dorobić i powinno robić...

 

a LSD czy jest czy nie ma różnicy wielkiej nie robi... niby można poprawić jego działanie, ale to jest wynalazek do raczej szybkościówek... ew na śniegi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opowiedz. Rzeczywiscie koszta sa duze . Co to LSD to opinie sa rozne ale ostatnio mialem okazje jechac pojazdem z tym ze wynalazkiem :) i odczulem roznice szczegolnie w luznym piachu. Ja jednak bede sie sklaniac co do mostu od Terrano II i zobaczymy jak to wyjdzie. Tak po za tematem jakich uzywasz sprzegielek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne automaty...

 

nie chcą umrzeć... zapinają, rozpinają...

 

a sprawdziłeś swój most? wymieniać go na most z t2... szkoda trochę roboty i kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje automaty ktore mialem co chwie sie wypinaly wiec je zablokowalem na stale teraz mam 100% pewnosc ze nie wypna sie w najmniej odpowiednim momencie :). Zaraz zabieram sie za moj most i bede wiedziec jakie ruchy dalej bede robic. Moze masz racje czy sie kalkuje zmiana na T2...i czy te LSD duzo zmieni w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja już pisałem ze jak bym zamieniał to na mosty które mają przełożenia powyżej 5 ? poza frontera nie widzę nic ale forntera to IFS ale i tak by to było fajne :) 5.13 ale jakoś delikatnie wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się nie ma co się lubi...

 

nie ma dostępnych mostów z przełożeniami pow 5....

 

w sensie że łatwo dostępnych... bo pewnie każda duża benzyna będzie miała takie, z jakiś hamerykańskich dużych, czy cuś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi się wydaje że duża benzyna będzie miała też mniejsze przełożenie, przełożenie tym większe im słabszy silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak że duże obroty beny trzeba sciąć większym przełożeniem? 

 

doczytałem... bieda z nędzą... z disko by trzeba szarpać :) albo z aro :D

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale duże benzyny nie są wysoko obrotowe o ile mi wiadomo

 

chyba enzo to podlinkował kiedys http://www.warka-team.pl/dzia-techniczny/83-zestawienie-przeoe-mostow-w-popularnych-autach-4x4.html?showall=1&limitstart=

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

attachicon.gifIMAG0489.jpg

 

Jak na razie projekt na etapie 80% ukonczenia pozniej wystawie wiecej fotek szczegolnie wewnatrz auta 

 

 

 

sterydy mu tankujesz czy co ?  :showoff:  zajefajny jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty masz tam 35 włożone ? ze tyle musiało isc do góry ? a to jedzie w ogole przy takich kapciach ?

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile? 25 centymetrów liftu na budzie? na dystanstach? 

 

ładny, za reklamę warsztaty może robić... w teren w życiu nie wjedziesz...

 

jak rozwiązałeś problem kolumny kierowniczej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doklanie 35'' i odpycha sie calkiem niezle z turbo bylo pare modyfikacji. Co do terenu to bys sie zdziwil zamieszcze pozniej fimik (pamietaj ze srodek ciezkosci zostal na dole wiec wywindowana buda nie stanowi dla niego wielkiej roznicy zastosowane sa prowadnice i bycze jaja. Co do drazka to zostal on od podstaw zaprojektowany po czesci bazuje na pod zespolach z uaza,wąs tez zostal wzmocniony od 2 lat nie mam rzadnych probemow z ukl. kierowniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie jeździł dopóki nie oprzesz się budą o jakieś drzewo... głupi bok odeśle nadwozie na szrot...

 

to taki troche islandczyk wyszedł...

 

ale jak już wspominałem ładny, demo car dla warsztatu idealny:) 

 

nie boję się o środek ciężkości, tylko stabilność mocowania buda-rama.dłuższe podkładki to dłuższa dzwignia która będzie to chciała krzywić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...