mexxmen30 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Znalazłem coś takiego : http://www.ebay.pl/itm/LED-Tagfahrlicht-universell-passend-fur-Nissan-Juke-ab-10-Nissan-Tilda-04-bis-11-/200816635888?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2ec19aaff0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrus Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 (edytowane) Znalazłem coś takiego. Idealne w miejsce przeciwmgielnych. W spisie niestety nie ma Juke. http://allegro.pl/swiatla-led-drl-dzienne-halog-nissan-note-navara-i3546545999.html Znalazłem coś takiego. Idealne w miejsce przeciwmgielnych. W spisie niestety nie ma Juke. http://allegro.pl/swiatla-led-drl-dzienne-halog-nissan-note-navara-i3546545999.html Wracam do tematu. Pytałem dystrybutora czy są dedykowane światła z powyższego linka do Juka. Te są do Not i Navary Odpowiedział, że w tej chwili nie produkują ale są prowadzone jakieś prace nad dziennymi światłami do Juka. Powiedział, że po obcięciu czterech wystających uchwytów da się je zamontować w miejsce przeciwmgielnych Juka. Czy ktoś próbował takie go rozwiązania. Pozdrawiam Pietrus Edytowane 6 Października 2013 przez pietrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam. także będę montował światła LED do Juka , znalazłem takie rozwiązanie ; w miejsce świateł przeciwmgielnych wchodzi led z dwoma sektorami, jako światła dzienne świeci się zewnętrzna obręcz złożona z kilku ledów, o łącznej mocy 18W czyli około 60W normalnej mocy , a jako przeciwmgielne dołącza się środkowy duży led o mocy 8W , dając łączną moc około 80-90W halogenu. Gdzieś w Polsce można kupić taki model ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrus Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Gdzieś w Polsce można kupić taki model ? Zadaję to samo pytanie. Serwis Nissan sprowadzi mi te światła http://allegro.pl/swiatla-led-drl-dzienne-halog-nissan-note-navara-i3546545999.html aby sprawdzić czy da się przerobić na Juka. Pozdrawiam Witam Zbliżą się moment odbioru juka a dalej nie mam ostatecznie rozwiązanego problemu świateł dziennych zamiast halogenów. Ostatnio znalazłem najnowsze światła Osram http://www.signumsc.com.pl/osram-led-drl-fog-ledriving-swiatla-do-jazdy-dziennej-p-2113.html Mają ciekawe rozwiązania. Niestety nie udało się ostatecznie ustalić czy wejdą bez przeróbek w miejsce halogenów w juku. Może po obejrzeniu zdjęć ktoś potrafi odpowiedzieć na to pytanie. Myślę, że z elektroniką nie powinno być problemu. Pozdrawiam Pietrus Witam Problem świateł dziennych rozwiązany. W serwisie zainstalowali moduł sterujący światłami długimi. Światła długie świecą jako światła dzienne dając 30% swojej mocy. Światła mam ustawione w pozycji automat więc same się wyłączają kiedy poziom oświetlenia jest słaby np. wiazd w tunel, zapadający zmrok itd. Takie rozwiązania stosuje BMW w niektórych modelach. Pozdrawiam Pietrus Edytowane 5 Grudnia 2013 przez pietrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Problem świateł dziennych rozwiązany. W serwisie zainstalowali moduł sterujący światłami długimi. Światła długie świecą jako światła dzienne dając 30% swojej mocy. Światła mam ustawione w pozycji automat więc same się wyłączają kiedy poziom oświetlenia jest słaby np. wiazd w tunel, zapadający zmrok itd. Takie rozwiązania stosuje BMW w niektórych modelach.Pozdrawiam Pietrus Takie rozwiąznanie jest niezgodne z przepisami. Reflektor nie ma homologacji na dzienne i możesz dostać mandat albo stracić dowód rejestracyjny. Edytowane 6 Grudnia 2013 przez lamer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrus Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 (edytowane) Takie rozwiąznanie jest niezgodne z przepisami. Reflektor nie ma homologacji na dzienne i możesz dostać mandat albo stracić dowód rejestracyjny. Temat jest do dyskusji. Homologacja jest wymagana dla montowanych dodatkowo świateł dziennych. Takie rozwiązanie wykorzystuje istniejący reflektor i żarówkę które posiadają homologację. Zgodnie z przepisami mamy obowiązek jazdy na światłach mijania ale dopuszcza się oddzielne światła dzienne bez konieczności świecenia pozostałych świateł z przodu i tyłu. Zastosowany moduł steruje w ten sposób światłami długimi ( z 30% ich nominalnej siły aby nie oślepiać) jak wymagają tego przepisy dotyczące oddzielnych świateł dziennych. Inne oświetlenie w samochodzie nie działa jak w przypadku jazdy na światłach mijania . Tu jest dokładny opis działania http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-dzienne-lodz-i3684892049.html Uzupełniam zapis. Interpretacja prawna takiego rozwiązania http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2240701.html - zobacz marcin_wr. Pozostaje problem czy 30 % siły świecenia długich to za dużo czy za mało? Fabrycznie moduł jest tak ustawiany ale znalazłem moduły ustawiane na 25 %. Muszę to sprawdzić. Edytowane 7 Grudnia 2013 przez pietrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Interpretacja prawna takiego rozwiązania Niestety internet nie jest wykładnią prawa. Jeżeli używasz jako światła dzienne reflektor, który nie ma homologacji RL to znaczy, że używasz w rzeczywistości (z zamontowanym modułem) świateł drogowych - niezależnie z jaką mocą świecą. Przeczytaj sobie co przepisy mówią o używaniu świateł drogowych. W internecie można wyczytać wiele bzdur. Każdy sprzedawca "speudoxenonów" też twierdzi, że są zgodne z przepisami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnnaW Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Cześć, Lada moment odbiorę swojego Juka z salonu, ale tematu świateł do jazdy dziennej LED nie udało się niestety rozwiązać - proponowane przez sprzedawcę wyglądają jak z Golfa po wiejskim tuningu. Znalazłam inne, całkiem ładne, w internecie: i producenta: KSA Bodyparts z Grecji. Na angielskim forum Juka piszą, że właśnie te lampy dla klubowiczów będą kosztować około 150 euro + przesyłka. Nie wiem czy to jakaś specjalna cena dla nich, dopiero zaczynam studiować ten temat. Wg producenta, lampy mają wszystkie europejskie certyfikaty. Cokolwiek to znaczy. http://www.jukeownersgroup.com/juke-drls-whos-interested_topic1057_page5.html Co myślicie? Może ktoś jest zainteresowany (wtedy możemy zamówić razem), albo wie, gdzie kupić je taniej - proszę o informację. Po kontakcie z producentem świateł led, o których mowa wyżej cena dla Klubowiczów to 159€ za komplet, wliczając przesyłkę. Jeśli znajdzie się więcej chętnych to być może uda nam się zejść z ceny. Zachęcam do odwiedzenia strony www.ksabodyparts.gr Edytowane 4 Lutego 2014 przez AnnaW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Lampy z postu wyżej - najzwyklejsze lampy z allegro w cenie 159 zł ( typu 10 oczek) + plastikowa wytłoczka + mega kasa za wytłoczkę, takie nabijanie w konia. Co do poprzednich lamp w których mamy ledy do jazdy dziennej i do przeciwmgielnych - po pierwsze - światła dzienne są w nich zbudowane na diodach 5050, więc realnie z jednego leda osiągamy 30 lumenów, przy 6 ledach mamy 180 lumenów - dobrej jakości światła dzienne Philipsa osiągają około 550 - 600 lumenów. Realna moc Philipsa to około 6W na lampę, te z przeciwmgielnymi osiągają około 2W na lampę. Środkowy led do świateł przeciwmgielnych to też wielki pic na wodę - jeden led o realnej mocy około 200 lumenów, moc 8 W zmyślona, zero odcięcia itd. Realnie fabryczne żarówki w światłach przeciwmgielnych osiągają około 1000 lumenów więc sami sobie porównajcie. Edytowane 11 Marca 2014 przez skaktus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr loba Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Jade na miesiac do holandi a jestem kierowca ciezarowki jak je znajde to kupuje napewno wygladaja extra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Dostałem ostatnio Philips daylight 4, najnowsza wersja na rok 2014 na nowym sterowniku i mocniejszych diodach luxeon rebel mają ponad 1000 lumenów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Wszystkie wersje Philipsów od początku produkcji są na Rebelach, jedynie sterowniki zmieniały się i w zależności od modelu były to układy szerogowe lub równoległe (podłączenie lamp). 1000 lumenów minus straty na lustrze i plastikowej szybce i wyjdzie jakieś 800 na dwie lampy, czyli po 400. A jako że oko ilość światła widzi logarytmicznie to nie zobaczysz żadnej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Świecą mocniej bez dwóch zdań . Sąsiad ma daylight4 z 2012r i jego słabiej siewcą podłączaliśmy do jego samochodu moje, dla porównania przez sterownik . Musieli zastosować taki myk w tym nowym sterowniku że swiecą mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Myk może zależeć jedynie od prądu jaki idzie w ledy a ten z kolei zależny jest od sterownika. Zmierz prąd jaki idzie na twoje lampy a jakie na jego i wszystko się wyjaśni. Może się okazać że różnica leży w samym sterowniku. Trzeba też pamięać że przez pewien czas można było kupić Philips w wybrakowanych wersjach w których nawet w obrębie jednego modelu jedna lampa świeciła mocniej a druga słabiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ten bul że nie mam miernika ;-(. A w sterowniku na pewno jest inaczej, bo Philips przestrzegał przed innym podłączaniem niż w instrukcji!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ten bul że nie mam miernika ;-(. A w sterowniku na pewno jest inaczej, bo Philips przestrzegał przed innym podłączaniem niż w instrukcji!! Ból jak coś Pytanie jak inaczej możn podłączyć lampy niż w instrukcji ? Masz 3 przewody - plus, minus od zasilania, sterujący od wyłączania lamp i dwie wtyczki od samych lamp. Tutaj nie ma co pomylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Własnie cwaniaki podłączają czerwony nie do klemy plusowej tylko, plus po stacyjce,pomarańczowy nie do postoju tylko do mijania i cuda się dzieją z sterownikami! A w nowym sterowniku są 4 kable dodatkowy biały- plus po stacyjce jeśli samochód ma system start-stop, Jeśli nie to biały do klemy minusowej razem z czarnym! Polak potrafi ale moje dopowiedzenie tego powiedzenia jest wszystko spie.......lić ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Po stacyjce też można podłączać - sterownik nie działa na bazie wykrywania obecności zasilania tylko na bazie zakresu na jakim pracuje uruchomiony silnik. Jeśli zakres ten przekroczy 12,8 V (tak wyszło mi w testach świateł MyCarr i Philipsa w wersji 4,5 oraz 8 ledów) to wówczas załącza lampy. Jeśli natomiast chodzi o system start/stop to tutaj producent musiał to jakoś rozwiązać bo w niektórych modelach i bez tego był problem - w niektórych autach ładowanie akumulatora jest automatycznie odłączane, kiedy ten jest naładowany. Za samo świecenie z kolei odpowiada przetwornica impulsowa, która stabilizuje prąd dla diod i to ona wpływa na jasność. W lampach wystarczy zmienić przetwornicę na coś co nam podejrzie, w ledy zamiast tych ~ 400 mA puścić 600 mA i już widać różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Widzisz jak dostałem ten najnowszy zestaw czwórek na nowym sterowniku, To jak patrzyłem na 2 rysunki podłączenia, to dla mnie nie było jasne według tych rysunków gdzie tak naprawdę idzie biały kabel. Wiedź zadzwoniłem o Philips Polska oświetlenie i tam facet mi wszystko wytłumaczył o co chodzi z tym białym kablem ! Ale z 20 razy powtórzył i przestrzegał aby podłączyć według ich schematu bo jeśli podłącze inaczej, to od razu tracę gwarancje 2 letnią na sterownik i ledy! Powiedział też ze mają pełno sterowników na reklamacji z powodu złego podłączenia instalacji! Sterownik Philipsa jest bezpośrednio podłączany pod klemy akumulatora, ale to do ludzi nie dociera i kombinują . Edytowane 21 Marca 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Czy, ktoś z was instalował samodzielnie takie światła: http://www.nssc.eu/nssc-drl-nissan-juke.php Dużo z tym zachodu? Jak te ledy się sprawują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Czy ktoś w ogóle ma takie światła.. ? Jak one wyglądają na aucie, czy się sprawdzają..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Witam! Czy ktoś z kolegów ma takie światła wmontowane w miejsce świateł przeciwmgłowych z funkcją świateł dziennych ? Interesuje mnie właśnie ten typ i ta marka- http://allegro.pl/new-drl-led-swiatla-dzienne-halogen-nissan-cube-i5953673424.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Wg mnie te swiatla nie zmieszczą sie do " koszyka" plastikowego halogenów i bez rozcinania ich nie da sie umocować. Drugim problemem może być slabe chłodzenie w obudowie. Jezeli ktoś ma założone takie światła to proszę również o informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zivi Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zonka ma takie ledy.sprawuja sie super a co do montażu to nie ma z tym najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zonka ma takie ledy.sprawuja sie super a co do montażu to nie ma z tym najmniejszego problemu. Dziękuję za odpowiedż - mam dodatkowe pytanie - ponieważ w instrukcji jest opis że " załącza lampy po przekręceniu kluczyka stacyjki do pierwszej pozycji (jak np. radio, zapalniczka)." to pytam czy słuchając radia na postoju muszą się świecić te światła ? Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.