tfp Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Kiedyś wyczytałem, że najlepiej przy zmianie napędu w QQ najlepiej zatrzymywać samochód. Jak to ma się do rzeczywistości i jakie są inne zalecenia i sugestie co do zmiany napędu i jego wyboru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Z tego co pamiętam to w instrukcji było, że można w trakcie jazdy, ale powinno się jechać na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Zatrzymać się trzeba jak masz samochód z manualnym lewarkiem do zmiany trybu pracy napędu. W QQ jest elektronika, nie te czasy żeby zatrzymywać samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfp Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 To chyb abardzo stare fora czytałem Więc śmiało można zmieniać w tę i we w tę i jeszcze inaczej? @Michalmiko Właśnie zobaczyłem, że jesteś z Zakopanego, a właśnie się wybieram do Zakopanego gdzieś za tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Ja zmieniam i nic nie popsułem Nawet sam napęd z pozycji lock się rozłącza przy 40km/h O to fajnie, może się gdzieś miniemy po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfp Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Będę w okolicy Antałówki , pewnie się miniemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.