Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ustawienie rozrzadu w 2.4 ka24


arek67
 Share

Recommended Posts

Witam , tak ostro zabrałem sie do wymiany uszczelki że teraz nie wiem jak ponownie ustawić rozrząd.Poproszę o łopatologiczne wskazówki.Pzdr.Arek



Nikt nie pomoże?

Link to comment
Share on other sites

Wielkie Dzięki !!!



Wszystko zrobione jak trzeba i....nie pali :( , coś tam chce gadać ale nie odpala :wacko:

Dzisiaj już dość , jutro dalszy ciag walki żeby w końcu  :jeep:

Edited by arek67
Link to comment
Share on other sites

Myślę że problem tkwi w ustawieniu wałka napędzającego aparat zapłonowy.Pisałem w swoim temacie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Myślę że problem tkwi w ustawieniu wałka napędzającego aparat zapłonowy.Pisałem w swoim temacie.

Cześć

Okazało się że przyczyna ubytku wody to nie uszczelka która została wymieniona tylko uwalił się zlizg łancucha rozrzadu i ten wytarł dziure do komory wody.Chwała Bogu że pogoniłem tego pseudomechanika.Nie wspomnę że łańcuch przeskoczył na dole....i nie odpalał.

Przyjechał Fikolek2 i od razu widać światełko w tunelu/pzdr Arek

Witam , wszystko poskładane ale....tydzień już walczymy z Fikolek2 by go opalić.Problem tkwi w prawidłowym ustawienia zapłonu a konkretnie prawidłowego ustawienia trzpienia napędzającego aparat zapłonowy  z pompą oleju....tu jest pies pogrzebany.Znaczniki się zgadzają i d...a.Może ktoś z Kolegów podpowie co i jak , dzieki z góry.Pzdr.Arek

Edited by arek67
Link to comment
Share on other sites

Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem.

Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem.

Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić.W

Więc jutro ciąg dalszy walki....dzięki i pzdr  :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic ,

jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane

kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać

to tak chałupniczo :dribble: :dribble: :dribble:

Panowie , do myslenia daje mi fakt iz po kilkukrotnych , długich kreceniach rozrusznikiem swiece po okręceniu są suche .Paliwo do listwy dochodzi , sprawdziłem to .Sciagnałem węzyk gumowy przed listwa , wsadziłem go do butelki  i po przekreceniu kluczykiem w ciagu paru sekund wleciało z 300 ml. paliwa.Już jestem głupi z tego.... :|

Link to comment
Share on other sites

wlej mu trochę paliwa do gardzielą lub użyj samostartu ciekawe czy go ruszy , w czasie kręcenia silnikiem , za daleko mieszkasz bo bym podjechał i luknoł na to  heeeee

Własnie szukam ogłoszenia o treści " sprzedam granat" , to go ruszy z buta ..... :(

Link to comment
Share on other sites

może zamieniliście wezyki na listwie?

Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden....

Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden....

PALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Relacja pózniej   :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

Link to comment
Share on other sites

Dawaj coscie zmajstrowali

W zasadzie to nic....wszystko jeszcze raz jak Pan Bóg przykazał i Koledzy z forum...pompa z trzpieniem , znaki na kole , palec w kopułce wszystko ksiazkowo...  i pali....ale na benzynie .Nie pali na gazie i nie przechodzi na gaz po przegazowaniu na benzynie.Doszlismy do wniosku ze chyba padla instalacja lpg i w jakiś sposób blokowała wtryski .Może to nie fachowo nazwałem ale juz ktoś o tym wczesniej pisał.Z tego miejsca dzięki wszystkim za pomoc , szczególnie jednak Robertowi (Fikolek2) który bezinteresownie doprowadził do  :thumbsup: .Robert WIELKIE DZIEKI.....

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi sie ze lpg będzie ok jak by ona blokowała od startu silnika to do tej pory byście tego nie znaleźli , myślę ze coś wpierw zle ostawiliście na silniku teraz wam odpalił ale moduł instalacji lpg nie odcina wam wtrysków ma to zrobić po przekroczeniu np 2000obr na min , poszukajcie gdzie jest wpięty kabelek bodajże o ile mnie pamięć nie myli szary do impulsu z cewki , i posprawdzajcie czy do gazu dochodzi z centralki i benzyny , masa plusowy

 

najlepiej zrób zdiecie centralki i napisz co to za instalacja to może cos wymyśli sie bo nie wiem jaki masz tam układ , w nowszej generacji nie bardzo sie orientuje ale w starszych cos jeszcze pamiętam :thumbsup::D

Wszystko sie wyjasniło  ....byłem u gazownika co mi robił instalacje , podłaczył komp , westchnął , popatrzył na mnie sklecił kabelek cosmy rozwalili przy wymianie uszczelki i po 10minutach jechałem na lpg  :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

No tak  przypuszczałem ze cos sknocone przy robocie heee no ale dobrze ze juz ok

Znam te teksty ze gaz to do kuchenek lub zapalniczek jest...przyjemnie jednak zalac do pelna za 100zeta i zrobic na trasie 300km. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic ,

jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane

kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać

to tak chałupniczo :dribble: :dribble: :dribble:

 

Odświeżę temat bo w moim nikt się nie chce wypowiedzieć. Co jeśli wszystkie powyższe patenty się nie sprawdzają, silnik bardzo ciężko odpala i jak chodzi to stuka w klawiaturze jak diesel? Rozrząd na znakach, aparat zapłonowy według wskazówek i ciągle nic. Brakuje mi pomysłów.

I jeszcze jedno, kolejność zapłonu to 1342 ?

Edited by hydrosfera1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...