arek67 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Witam , tak ostro zabrałem sie do wymiany uszczelki że teraz nie wiem jak ponownie ustawić rozrząd.Poproszę o łopatologiczne wskazówki.Pzdr.Arek Nikt nie pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91770-silnik-24-mi-pad%C5%82/?do=findComment&comment=941080 Uploaded with ImageShack.us 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 (edytowane) Masz niecierpliwy Edytowane 17 Września 2013 przez fikolek2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) Wielkie Dzięki !!! Wszystko zrobione jak trzeba i....nie pali , coś tam chce gadać ale nie odpala Dzisiaj już dość , jutro dalszy ciag walki żeby w końcu Edytowane 19 Września 2013 przez arek67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Myślę że problem tkwi w ustawieniu wałka napędzającego aparat zapłonowy.Pisałem w swoim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Myślę że problem tkwi w ustawieniu wałka napędzającego aparat zapłonowy.Pisałem w swoim temacie. Cześć Okazało się że przyczyna ubytku wody to nie uszczelka która została wymieniona tylko uwalił się zlizg łancucha rozrzadu i ten wytarł dziure do komory wody.Chwała Bogu że pogoniłem tego pseudomechanika.Nie wspomnę że łańcuch przeskoczył na dole....i nie odpalał. Przyjechał Fikolek2 i od razu widać światełko w tunelu/pzdr Arek Witam , wszystko poskładane ale....tydzień już walczymy z Fikolek2 by go opalić.Problem tkwi w prawidłowym ustawienia zapłonu a konkretnie prawidłowego ustawienia trzpienia napędzającego aparat zapłonowy z pompą oleju....tu jest pies pogrzebany.Znaczniki się zgadzają i d...a.Może ktoś z Kolegów podpowie co i jak , dzieki z góry.Pzdr.Arek Edytowane 25 Września 2013 przez arek67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem. Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem. Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić.W Więc jutro ciąg dalszy walki....dzięki i pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic , jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać to tak chałupniczo :dribble: Panowie , do myslenia daje mi fakt iz po kilkukrotnych , długich kreceniach rozrusznikiem swiece po okręceniu są suche .Paliwo do listwy dochodzi , sprawdziłem to .Sciagnałem węzyk gumowy przed listwa , wsadziłem go do butelki i po przekreceniu kluczykiem w ciagu paru sekund wleciało z 300 ml. paliwa.Już jestem głupi z tego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 wlej mu trochę paliwa do gardzielą lub użyj samostartu ciekawe czy go ruszy , w czasie kręcenia silnikiem , za daleko mieszkasz bo bym podjechał i luknoł na to heeeee Własnie szukam ogłoszenia o treści " sprzedam granat" , to go ruszy z buta ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 może zamieniliście wezyki na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 może zamieniliście wezyki na listwie? Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden.... Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden.... PALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Relacja pózniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Dawaj coscie zmajstrowali W zasadzie to nic....wszystko jeszcze raz jak Pan Bóg przykazał i Koledzy z forum...pompa z trzpieniem , znaki na kole , palec w kopułce wszystko ksiazkowo... i pali....ale na benzynie .Nie pali na gazie i nie przechodzi na gaz po przegazowaniu na benzynie.Doszlismy do wniosku ze chyba padla instalacja lpg i w jakiś sposób blokowała wtryski .Może to nie fachowo nazwałem ale juz ktoś o tym wczesniej pisał.Z tego miejsca dzięki wszystkim za pomoc , szczególnie jednak Robertowi (Fikolek2) który bezinteresownie doprowadził do .Robert WIELKIE DZIEKI..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Wydaje mi sie ze lpg będzie ok jak by ona blokowała od startu silnika to do tej pory byście tego nie znaleźli , myślę ze coś wpierw zle ostawiliście na silniku teraz wam odpalił ale moduł instalacji lpg nie odcina wam wtrysków ma to zrobić po przekroczeniu np 2000obr na min , poszukajcie gdzie jest wpięty kabelek bodajże o ile mnie pamięć nie myli szary do impulsu z cewki , i posprawdzajcie czy do gazu dochodzi z centralki i benzyny , masa plusowy najlepiej zrób zdiecie centralki i napisz co to za instalacja to może cos wymyśli sie bo nie wiem jaki masz tam układ , w nowszej generacji nie bardzo sie orientuje ale w starszych cos jeszcze pamiętam Wszystko sie wyjasniło ....byłem u gazownika co mi robił instalacje , podłaczył komp , westchnął , popatrzył na mnie sklecił kabelek cosmy rozwalili przy wymianie uszczelki i po 10minutach jechałem na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek67 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 No tak przypuszczałem ze cos sknocone przy robocie heee no ale dobrze ze juz ok Znam te teksty ze gaz to do kuchenek lub zapalniczek jest...przyjemnie jednak zalac do pelna za 100zeta i zrobic na trasie 300km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydrosfera1 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic , jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać to tak chałupniczo :dribble: Odświeżę temat bo w moim nikt się nie chce wypowiedzieć. Co jeśli wszystkie powyższe patenty się nie sprawdzają, silnik bardzo ciężko odpala i jak chodzi to stuka w klawiaturze jak diesel? Rozrząd na znakach, aparat zapłonowy według wskazówek i ciągle nic. Brakuje mi pomysłów. I jeszcze jedno, kolejność zapłonu to 1342 ? Edytowane 29 Listopada 2016 przez hydrosfera1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.