aaa1234 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Witam, Od jakiegos czasu mam problem z moim T2. Stał się bardzo mułowaty. Gdy dodam sporo gazu przez chwile kopci na biało i się muli, po chwili przestaje kopcić i jedzie normanie. Oprócz tego pedał gazu stał się bardzo czuły. Gdzie może być problem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1234 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 sprawdź wężyk od turbo czy popękany nie jest , i standardowo przewody piltry paliwa czy gdzies powietrza niełapie a sprawdzałeś czy nie masz jakis błędów na kompie ? Pewnie jakieś błędy są, bo w czasie kiedy się muli zazczwyczaj świeci się lampla od silnika. Jak sprawdzić błędy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Witaj, Przyczyn może być co najmniej kilka. Jedną z mniej optymistycznych ale według mnie dosyć prawdopodobną przyczyną może być uszczelka pod głowicą, możliwe że jest nieszczelna, stad kopcenie na biało oraz spadek mocy.Inna opcja to taka, że pompa wtryskowa zaciągnęła coś czego nie powinna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Kolego opisywałem ostatnio dosyć podobny problem. Przyczyna okazała się błacha, a mechanicy już połowę silnika mi do wymiany zakwalifikowali. Walił na biało czy zimno czy ciepło. Okazało się że przewody paliwowe ześniedziały na mocowaniach w okolicach zbiornika, nawet wilgoci nie było widać na całym dopływie. Dopiero po wstawieniu filterka kontowego przezroczystego (5zł+piwko) przed głównym filtrem okazało się że do silnika więcej szło powietrza niż paliwa. Warto sprawdzić, ja miałem dodatkowo problemy z odpalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 witam odgrzewam kotleta . mam king caba z przekladka z 2,5d starej generacji na 27td ...wg mnie nie ma 100koni , jak mu daje w obroty to wchodzi jakby sie dlawil ,powietrza lewego nie lapie bo juz na przewodzie mam przezroczysty filterek a i podlaczylem osobno rope z samym tym filtrem aby wykluczyc oryginalny filtr powietrza ... od czego jest drugi zaworek na pompie ? bo nie mam podlaczonej kostki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.