Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 1.9 dci Poszukuję półoś prawą.


shivaki481
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ah, żeby to było takie proste...

Potrzebuję całą półoś, więc tylko ostatni z Twoich linków pasuje - sprawdzałem oczywiście w tym sklepie już kilka dni temu, niestety na stanie nie posiadają, do producenta dodzwonić się nie mogą, więc niestety - nadal poszukuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy przeglądałem Alledrogo, to faktycznie byłem zaskoczony że ich nie ma. A przecież takie angliki też ściągają.

A próbowałeś dopytać się czy czasem nie pasuje od jakiejś Renówki. Musisz tylko wiedzieć dokładne wymiary - długość, grubość, ilość klinów zewnętrznych i wewnętrznych tj. przy skrzyni i przy kole.

 

PS.

Ruszyłem moje źródła i będzie Ci naprawdę ciężko znaleść.

Z Renówką już możesz sobie darować. Od Renault nie pasuje, a P12 z tym silnikiem to żaden azjata ani francuz.

Na rynek angielski P12 1,9dci nie wychodziły, więc brak i "dawców".

Zostaje Ci tylko szukać, szukać .......lub serwis.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

a powiedzcie mi - laikowi, czy to możliwe by była to faktycznie wina półosi.

Wyjeżdżałem z garażu podziemnego, jadąc pod dość stromą górkę wyskoczył mi bieg (jechałem na 2), zatrzymałem się na połowie górki, wcisnąłem sprzęgło, wrzuciłem jedynkę - auto ani drgnie (słychać jakieś chrobotanie), zjechałem na dół - biegi wchodzą nawet bez wciśniętego sprzęgła. Czy to nie wina sprzęgła właśnie? Możliwe by to była wina półosi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to prędzej sprzęgło. Jeśli biegi wchodzą bez wciskania sprzęgła na uruchomionym silniku, to sprzęgło. Tarcza/docisk rozsypane i nie ma połączenia silnik - skrzynia biegów.

 

Jeśli byłaby to walnięta półoś, to bez wciśniętego sprzęgła nie wrzuciłbyś biegu bez zgrzytu.

Przy uszkodzonej półosi, mógłbyś wrzucić bieg tylko przy wciśniętym sprzęgle, ale nie ruszyłbyś z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli była walnięta półoś, to jak podniesiesz cały przód (oba koła w powietrzu), wrzucisz pierwszy bieg i puścisz sprzęgło, to koło z nieuszkodzoną półosią powinno się obracać, a to z uszkodzoną - nie powinno się obracać.

 

Jeśli żadne koło się nie będzie obracać, to wina sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrałem kilka dni temu. Regenerowana półoś zamontowana - auto śmiga, sprzęgło w porządku. Nie chcę zapeszyć, ale gdyby ktoś miał problem z dostępnością tej części zamiennej, to radzę od razu szukać firmy regenerującej Wasze zepsute półosie. Ja straciłem kilka dni i sporo nerwów na poszukiwania nowej czy używanej - niepotrzebnie.

Moja półoś regenerowana była w firmie Cezan, w Piasecznie - w razie czego dane kontaktowe znajdziecie googlując. Dostałem roczną gwarancję na półoś. Regenerowane były - przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny i podpora. Na nowe wymienione zostało łożysko podpory.

Koszt całej przygody - 1250 PLN.

 

Dziękuję za pomoc Panowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...