shivaki481 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 (edytowane) Witam,Poszukuje prawej poloski. Edytowane 25 Września 2013 przez shivaki481 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 A to tak ciężko poszukać. Jestem w pracy - imam czas , więc proszę. http://allegro.pl/nissan-primera-p12-polos-prawa-przegub-abs-bielsko-i3492785633.html http://allegro.pl/polos-nissan-primera-p12-1-9-dci-regeneracja-frezu-i3556616608.html http://allegro.pl/polos-walek-polosi-prawy-nissan-primera-p12-1-9dci-i3559845154.html http://e-autoparts.pl/wal-napedowy-p-109820.html?review=true Po za tym zostaje Ci dzwonienie i dokładne rozpytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shivaki481 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Ah, żeby to było takie proste... Potrzebuję całą półoś, więc tylko ostatni z Twoich linków pasuje - sprawdzałem oczywiście w tym sklepie już kilka dni temu, niestety na stanie nie posiadają, do producenta dodzwonić się nie mogą, więc niestety - nadal poszukuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) Gdy przeglądałem Alledrogo, to faktycznie byłem zaskoczony że ich nie ma. A przecież takie angliki też ściągają. A próbowałeś dopytać się czy czasem nie pasuje od jakiejś Renówki. Musisz tylko wiedzieć dokładne wymiary - długość, grubość, ilość klinów zewnętrznych i wewnętrznych tj. przy skrzyni i przy kole. PS. Ruszyłem moje źródła i będzie Ci naprawdę ciężko znaleść. Z Renówką już możesz sobie darować. Od Renault nie pasuje, a P12 z tym silnikiem to żaden azjata ani francuz. Na rynek angielski P12 1,9dci nie wychodziły, więc brak i "dawców". Zostaje Ci tylko szukać, szukać .......lub serwis. Edytowane 23 Września 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToArizona Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 tez dlugo to przerabialem. a co ci padlo w polosce? sa zaklady ktore je regeneruja przeciez.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shivaki481 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Panowie, a powiedzcie mi - laikowi, czy to możliwe by była to faktycznie wina półosi. Wyjeżdżałem z garażu podziemnego, jadąc pod dość stromą górkę wyskoczył mi bieg (jechałem na 2), zatrzymałem się na połowie górki, wcisnąłem sprzęgło, wrzuciłem jedynkę - auto ani drgnie (słychać jakieś chrobotanie), zjechałem na dół - biegi wchodzą nawet bez wciśniętego sprzęgła. Czy to nie wina sprzęgła właśnie? Możliwe by to była wina półosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 No to prędzej sprzęgło. Jeśli biegi wchodzą bez wciskania sprzęgła na uruchomionym silniku, to sprzęgło. Tarcza/docisk rozsypane i nie ma połączenia silnik - skrzynia biegów. Jeśli byłaby to walnięta półoś, to bez wciśniętego sprzęgła nie wrzuciłbyś biegu bez zgrzytu. Przy uszkodzonej półosi, mógłbyś wrzucić bieg tylko przy wciśniętym sprzęgle, ale nie ruszyłbyś z miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shivaki481 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To ja już nie mam pojęcia. Google odpowiada, że może to być wina półosi - zawiozłem ją do regeneracji, odbieram po 16ej i zawożę do mechaników. Zobaczymy co będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Jakie koszta regeneracji? Czy fachowcy wypowiadali się coś na temat tej Twojej półośki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Jeśli była walnięta półoś, to jak podniesiesz cały przód (oba koła w powietrzu), wrzucisz pierwszy bieg i puścisz sprzęgło, to koło z nieuszkodzoną półosią powinno się obracać, a to z uszkodzoną - nie powinno się obracać. Jeśli żadne koło się nie będzie obracać, to wina sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shivaki481 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Auto odebrałem kilka dni temu. Regenerowana półoś zamontowana - auto śmiga, sprzęgło w porządku. Nie chcę zapeszyć, ale gdyby ktoś miał problem z dostępnością tej części zamiennej, to radzę od razu szukać firmy regenerującej Wasze zepsute półosie. Ja straciłem kilka dni i sporo nerwów na poszukiwania nowej czy używanej - niepotrzebnie. Moja półoś regenerowana była w firmie Cezan, w Piasecznie - w razie czego dane kontaktowe znajdziecie googlując. Dostałem roczną gwarancję na półoś. Regenerowane były - przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny i podpora. Na nowe wymienione zostało łożysko podpory. Koszt całej przygody - 1250 PLN. Dziękuję za pomoc Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.