dareken Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Witam, jestem tu nowy , przepraszam jeżeli napisałem nie w tym dziale. mam pytanko do dżukowiczów, zakupiłem używanego dżuka , zauważyłem coś może zwykłego może nie , przy wyłączeniu silnika, w momencie kiedy silnik gaśnie wsytępuje takie ,,rzucenie samochodem'' i jakby lekkie drganie wyczuwalne na kierownicy , towarzyszy temu dźwięk , jakiś taki lekki,.. mam pytanie czy to normalny objaw w turbo czy może być jakieś podejżenie o coś.. czy może ten silnik DIGT tam ma ?? man nadzieję !! silnik pracuje aksamitnie bez wibracji , elfekt jest taki jak załczymy klimę i czuć że dodatkowe obciążenie wpłynie na pracę silnika z lekkim zarzuceniem od momentu obrotowego- o tak bym to opisał, badzo prosze o jakieś opinie dżukowiczów DIGT czy w ich autach przy gaśnięciu silnika występuje taki objaw , dziękuję Pozdrawiam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProceSS Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Witam, Mam Juke DiG-T dwa lata i nic takiego w moim nie zaobserwowalem - silnik gasnie bez wibracji czy dodoatkowych "odblosow" przebieg mam 27700 [dokladnie] silnik jest z turbo wiec ja zawsze czekam pare sekund zanim go wylacze szczegolnie jak jest cieplo lub silnik jest po bardziej "agresywnej" jezdzie, podobnie przy uruchomianiu zawsze czekam zeby komputer sprawdzil wszystko i ruszam dopiero jak sie przelaczy na "zegary" ... podaj wiecej danych jaki przebieg?, ile lat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareken Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Witam , dzięki za odpowiedź i zainteresowanie tematem. Generalnie nie jest to jakiś dźwięk , tłuczenie, tylko jakby rzucenie lekkie samochodem na boki, i samochód po przekręceniu kluczyka do pozycji 0 nie gaśnie w sekundzie tylko jakby wał korbowy robił z 3 obroty po odłączeniu zapłonu auto ma przejechane 7tyś km, to że po ostrej jeździe nie można gasić silnika czy tez pałwować na zimno jest rzeczą oczywistą.. tylko jestem ciekawy czy ten silnik z racji większej mocy tak się zachowuje, bo człowiek od którego go kupiłem powiedizła tak on tak ma, więc wie o co mi chodzi. reasumując: czy przekręcając kluczuk na włączonym silniku aby zgasić silnik w waszych autach zachowuje się identycznie jak w zwykłych silnikach benzynowych, czyli cisza i milknie niemal od razu, czy wyłącza się z takim lekkim rzuceniem i jakby zakręcił 2-3 razy bez iskry ciężko to opisać, czuć to i słychać tylko przy wyłączonym radiu i przy otwartych drzwiach jeżeli się wsłuchamy w pracę silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProceSS Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 niestety w przypadku kluczyka ci nie pomoge, bo go nie mam ale samochod gasnie natychmiast po przycisnieciu przycisku (przynajmniej u mnie) co do gaszenia i uruchomiania silnika to rzecz wiadoma ale nie wiadomo jak robil poprzedni wlasciciel Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareken Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 Problem rozwiązany !!!! Był słaby akumulator, przy rozruchu elektronika rozłączała wszystkie urządzenia ,i resetował się komputer, po naładowaniu objaw zniknoł !!! elektroniczny system faz rozrządu przy niskim napięciu błędnie analizuje dane ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 zamykam ,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.