Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Juke 1.6 Turbo - przy gaśnięciu silnika lekkie drgania


dareken

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy , przepraszam jeżeli napisałem nie w tym dziale.

mam pytanko do dżukowiczów,

 

zakupiłem używanego dżuka , zauważyłem coś może zwykłego może nie ,

przy wyłączeniu silnika, w momencie kiedy silnik gaśnie wsytępuje takie ,,rzucenie samochodem''

i jakby lekkie drganie wyczuwalne na kierownicy , towarzyszy temu dźwięk , jakiś taki lekki,..

 

 

mam pytanie czy to normalny objaw w turbo czy może być jakieś podejżenie o coś..

czy może ten silnik DIGT tam ma ?? man nadzieję !!

silnik pracuje aksamitnie bez wibracji , elfekt jest taki jak załczymy klimę i czuć że dodatkowe obciążenie 

wpłynie na pracę silnika z lekkim zarzuceniem od momentu obrotowego- o tak bym to opisał,

 

badzo prosze o jakieś opinie dżukowiczów DIGT czy w ich autach przy gaśnięciu silnika występuje taki 

objaw ,

 

dziękuję Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam Juke DiG-T dwa lata i nic takiego w moim nie zaobserwowalem - silnik gasnie bez wibracji czy dodoatkowych "odblosow"

przebieg mam 27700 [dokladnie] 

 

silnik jest z turbo wiec ja zawsze czekam pare sekund zanim go wylacze szczegolnie jak jest cieplo lub silnik jest po bardziej "agresywnej" jezdzie, podobnie przy uruchomianiu zawsze czekam zeby komputer sprawdzil wszystko i ruszam dopiero jak sie przelaczy na "zegary" ...

 

podaj wiecej danych jaki przebieg?,  ile lat?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , dzięki za odpowiedź i zainteresowanie tematem.

 

Generalnie nie jest to jakiś dźwięk , tłuczenie, tylko jakby rzucenie lekkie samochodem na boki, 

i samochód po przekręceniu kluczyka do pozycji 0 nie gaśnie  w sekundzie tylko jakby wał korbowy robił z 3 obroty po odłączeniu zapłonu

auto ma przejechane 7tyś km, 

 

to że po ostrej jeździe nie można gasić silnika czy tez pałwować na zimno jest rzeczą oczywistą..

tylko jestem ciekawy czy ten silnik z racji większej mocy tak się zachowuje, bo człowiek od którego go kupiłem powiedizła tak on tak ma,

więc wie o co mi chodzi.

 

reasumując: czy przekręcając kluczuk na włączonym silniku aby zgasić silnik w waszych autach zachowuje się identycznie jak  w zwykłych silnikach benzynowych, czyli cisza i milknie niemal od razu, czy wyłącza się z takim lekkim rzuceniem i  jakby zakręcił 2-3 razy bez iskry 

ciężko to opisać, czuć to i słychać tylko przy wyłączonym radiu i przy otwartych drzwiach jeżeli się wsłuchamy w pracę silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety w przypadku kluczyka ci nie pomoge, bo go nie mam ale samochod gasnie natychmiast po przycisnieciu przycisku (przynajmniej u mnie)

 

co do gaszenia i uruchomiania silnika to rzecz wiadoma ale nie wiadomo jak robil poprzedni wlasciciel :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 Problem rozwiązany !!!! 

 

 Był słaby akumulator, przy rozruchu elektronika rozłączała wszystkie urządzenia ,i resetował się komputer,

po naładowaniu objaw zniknoł !!!

 

elektroniczny system  faz rozrządu przy niskim napięciu błędnie  analizuje dane ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...